Radka Skrevet i går, 11:10 #1 Skrevet i går, 11:10 Kjøper man ikke til en bestemt avgang når man bestiller på nettet?
Marikken Skrevet i går, 11:13 #2 Skrevet i går, 11:13 Nope, bare kjøper billett til strekningen du skal ta flytoget og scanner på Gardermoen (enten for å slippe inn til toget, eller for å slippe ut av det avhengig av om du reiser til/fra Gardermoen). Billetten er også gyldig i 90 dager så du kan kjøpe nå og bruke den i november om du vil. 3 3
AnonymBruker Skrevet i går, 11:25 #3 Skrevet i går, 11:25 Nei, det er superenkelt - når du går mot flytoget, kommer du til en rekke scannere. Der scanner du bankkort eller bankkort på mobil, eller vipps etc, og trykker hvilken stasjon du skal til. Så slipper du gjennom! Anonymkode: 2f571...2cd 1 2
Radka Skrevet i går, 11:32 Forfatter #4 Skrevet i går, 11:32 Nå har jeg kjøpt billett med Flytoget-appen, da ser det ut til at jeg bare skanner den. Takk. 3 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Man kan også bare tæppe inn og ut med kort, som i blant annet London, Stockholm og jeg tror hele Nederland. Her til lands er det bare flytoget som har fått til dette. Ruter og Vy holder fast på sine kronglete appløsninger og kompliserte reisrabatter. Og jeg skal vedde ganske så mye på at Vy kvitter seg med dette straks de får slukt flytoget. Litt som da DNB tok Sbanken. Grafser til seg alt, og sletter alt som er bra. Anonymkode: ce031...6a0 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå