AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #1 Skrevet 51 minutter siden Er det noen som har prøvd det? Jeg har en liten, aldrende krabat som halter og blir stiv noen dager dersom hun tar seg for mye ut. Jeg har sluttet å gå de lengste turene med henne, holder det til under en time, men hun elsker å leke med ball og kan da gjøre for mye. Hun er fullt utredet, men de finner ingenting synlig galt. Dyrlegen mente det kan være et betent senefeste og anbefalte å prøve laser. Problemet er at jeg har en forferdelig redd hund, hun takler ikke dyrlege. Den personen som driver med laser her har et veldig gammeldags syn på hundehold og pisker f.eks med båndet for å korrigere sine egne hunder. Tilsnakk driter hen i, og hundene går som programmerte roboter stakkar. Aldri i livet om jeg vil overlate en redd hund til noe sånn, men hvis det virkelig hjelper mot smerter og eier får være til stede så kan jeg jo vurdere på ny 🧐 Anonymkode: 51229...967
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden #2 Skrevet 48 minutter siden Hadde bedt om smertelindring i tablettform. Min fikk det de siste to årene. Var dyre, men ga hunden 2 fine år til. Anonymkode: 6b8f8...43d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå