AnonymBruker Skrevet i går, 09:54 #1 Skrevet i går, 09:54 Er dette pent brukt? Blir irritert når folk legger ut klær på Tise og merker det på denne måten. Ekstra surt hvis du ikke ser noe på bildene, men når klesplagget kommer hjem til deg og det ser godt brukt ut i stedet for pent brukt! Anonymkode: 68f04...987
AnonymBruker Skrevet i går, 10:13 #2 Skrevet i går, 10:13 Definitivt ikke pent brukt. Anonymkode: 1be84...494 4
Amys Skrevet i går, 10:22 #3 Skrevet i går, 10:22 Når du ser på lappen inni så ser den jo ikke slitt ut i det hele tatt. Hvordan var bildene på annonsen på tise?
Ibot Skrevet i går, 10:27 #4 Skrevet i går, 10:27 Jeg tror veldig mange utlendinger og yngre mennesker ikke forstår forskjellen på pent brukt og godt brukt. Pent og godt betyr i utgangspunktet det samme. Pent brukt og godt brukt derimot…
blvck Skrevet i går, 10:29 #5 Skrevet i går, 10:29 Oi, det var ille. Jeg bruker bare finn.no og ikke tise, men har du mulighet til å klage eller gi en tilbakemelding på selgeren? her burde det helt klart stått i annonsen hvordan tilstand den var i.
AnonymBruker Skrevet i går, 10:32 #6 Skrevet i går, 10:32 Gjetter at den ble sånn nuppete etter et par-tre vask, den ser ikke slitt ut. Men enig i at den ikke går under "pen". Jeg hadde kjørt en runde med nuppefjerner på den, vil tro den ser ut som ny etter det😊 Anonymkode: 91b26...54c 2
AnonymBruker Skrevet i går, 10:34 #7 Skrevet i går, 10:34 Amys skrev (9 minutter siden): Når du ser på lappen inni så ser den jo ikke slitt ut i det hele tatt. Hvordan var bildene på annonsen på tise? TS nevner jo ikke slitt, men du ser jo åpenbart at den er godt brukt. Når den er pent brukt, så skal den ikke se så nuppete ut. Selger bør i hvertfall nevnt nuppingen i annonsen. Anonymkode: 55c87...aff 2
AnonymBruker Skrevet i går, 10:43 #8 Skrevet i går, 10:43 Når man oppretter en annonse så får man jo forklaringen på hva de ulike tingene betyr. Jeg vil hevde denne genseren har bruksmerker. Anonymkode: 1be84...494 3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:46 #9 Skrevet i går, 10:46 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Er dette pent brukt? Blir irritert når folk legger ut klær på Tise og merker det på denne måten. Ekstra surt hvis du ikke ser noe på bildene, men når klesplagget kommer hjem til deg og det ser godt brukt ut i stedet for pent brukt! Anonymkode: 68f04...987 Hvilket bilde var det du kjøpte ut fra? Jec kjøper ikke varer som viser reklame bilder fra leverandør. Det viser ikke den faktiske varen Anonymkode: 179e2...db7 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:50 #10 Skrevet i går, 10:50 At selger ikke bare kjørte over med nuppefjerner før bildene ble tatt kan jeg ikke skjønne. Noen plagg nupper jo bare du ser hardt på det, så kan fint tenkes at den er veldig lite og pent brukt, men det ser ikke slik ut. Anonymkode: 911fb...7d4 2
AnonymBruker Skrevet i går, 12:41 #11 Skrevet i går, 12:41 Jeg har en tilsvarende genser fra Selected femme, den nuppet seg med en gang. Ikke en favoritt Anonymkode: 6cf79...6a5 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:45 #12 Skrevet i går, 12:45 Sånne plagg kan nuppe etter en halvtimes bruk, er det tilfellet med dette kan det jo absolutt stemme det såvidt er brukt. Anonymkode: 88710...e48
Uanonym bruker Skrevet i går, 12:52 #13 Skrevet i går, 12:52 Hva som er pent brukt, er jo en definisjonssak. Mange tenker nok at ingen hull, flekker eller slitte partier = pent brukt, og at nupper ikke har noe å si. Mange materialer får jo dessverre nupper etter svært lite bruk. Jeg er enig i at genseren på bildet ikke kan kalles pent brukt, men til selgerens forsvar er den ikke nødvendigvis godt brukt heller, bare av materiale av dårlig kvalitet. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:58 #14 Skrevet i går, 12:58 Jeg ville heller ikke beskrevet den som pen, men fullt mulig at de nuppene kom etter kun en vask, så den trenger strengt tatt ikke å være mye brukt heller. Anonymkode: 7971b...346
AnonymBruker Skrevet i går, 17:03 #15 Skrevet i går, 17:03 Dette er bildet fra annonsen så jeg har ikke kjøpt denne! Men har kjøpt et annet plagg som stod til pent brukt, men som jeg ikke definert som det. Anonymkode: 68f04...987
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #16 Skrevet 11 timer siden Det er jo bare bruke nuppe maskin Anonymkode: d2fc5...db2
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #17 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo bare bruke nuppe maskin Anonymkode: d2fc5...db2 Ja, det burde selger gjort. Anonymkode: 7813e...c40
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #18 Skrevet 10 timer siden Nok et eksempel på elendige blandingsmaterialer i strikket tøy, dette. Jakken er sikkert knapt nok brukt, men ser ut som et arvestykke brukt av minst tre generasjoner. Denne hadde jeg tatt med tilbake på butikken og klaget på, hadde ikke funnet meg i at de selger meg et såpass elendig produkt. Fyttisøren. Anonymkode: 1be84...494
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå