Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette pent brukt? Blir irritert når folk legger ut klær på Tise og merker det på denne måten. Ekstra surt hvis du ikke ser noe på bildene, men når klesplagget kommer hjem til deg og det ser godt brukt ut i stedet for pent brukt! 

IMG_9501.png

Anonymkode: 68f04...987

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Definitivt ikke pent brukt. 

Anonymkode: 1be84...494

• Liker 4
Skrevet

Når du ser på lappen inni så ser den jo ikke slitt ut i det hele tatt. Hvordan var bildene på annonsen på tise?

Skrevet

Jeg tror veldig mange utlendinger og yngre mennesker ikke forstår forskjellen på pent brukt og godt brukt. Pent og godt betyr i utgangspunktet det samme. Pent brukt og godt brukt derimot… 

Skrevet

Oi, det var ille. Jeg bruker bare finn.no og ikke tise, men har du mulighet til å klage eller gi en tilbakemelding på selgeren? her burde det helt klart stått i annonsen hvordan tilstand den var i. 

AnonymBruker
Skrevet

Gjetter at den ble sånn nuppete etter et par-tre vask, den ser ikke slitt ut. Men enig i at den ikke går under "pen". Jeg hadde kjørt en runde med nuppefjerner på den, vil tro den ser ut som ny etter det😊

Anonymkode: 91b26...54c

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Amys skrev (9 minutter siden):

Når du ser på lappen inni så ser den jo ikke slitt ut i det hele tatt. Hvordan var bildene på annonsen på tise?

TS nevner jo ikke slitt, men du ser jo åpenbart at den er godt brukt. Når den er pent brukt, så skal den ikke se så nuppete ut. Selger bør i hvertfall nevnt nuppingen i annonsen.

Anonymkode: 55c87...aff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når man oppretter en annonse så får man jo forklaringen på hva de ulike tingene betyr. Jeg vil hevde denne genseren har bruksmerker. 

Screenshot_20260911_124103_Tise.jpg

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Er dette pent brukt? Blir irritert når folk legger ut klær på Tise og merker det på denne måten. Ekstra surt hvis du ikke ser noe på bildene, men når klesplagget kommer hjem til deg og det ser godt brukt ut i stedet for pent brukt! 

IMG_9501.png

Hvilket bilde var det du kjøpte ut fra? Jec kjøper ikke varer som viser reklame bilder fra leverandør. Det viser ikke den faktiske varen

Anonymkode: 179e2...db7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At selger ikke bare kjørte over med nuppefjerner før bildene ble tatt kan jeg ikke skjønne. 

Noen plagg nupper jo bare du ser hardt på det, så kan fint tenkes at den er veldig lite og pent brukt, men det ser ikke slik ut.

Anonymkode: 911fb...7d4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en tilsvarende genser fra Selected femme, den nuppet seg med en gang. Ikke en favoritt 

Anonymkode: 6cf79...6a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånne plagg kan nuppe etter en halvtimes bruk, er det tilfellet med dette kan det jo absolutt stemme det såvidt er brukt.

Anonymkode: 88710...e48

Skrevet

Hva som er pent brukt, er jo en definisjonssak. Mange tenker nok at ingen hull, flekker eller slitte partier = pent brukt, og at nupper ikke har noe å si. Mange materialer får jo dessverre nupper etter svært lite bruk. Jeg er enig i at genseren på bildet ikke kan kalles pent brukt, men til selgerens forsvar er den ikke nødvendigvis godt brukt heller, bare av materiale av dårlig kvalitet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller ikke beskrevet den som pen, men fullt mulig at de nuppene kom etter kun en vask, så den trenger strengt tatt ikke å være mye brukt heller. 

Anonymkode: 7971b...346

AnonymBruker
Skrevet

Dette er bildet fra annonsen så jeg har ikke kjøpt denne! Men har kjøpt et annet plagg som stod til pent brukt, men som jeg ikke definert som det. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare bruke nuppe maskin 

Anonymkode: d2fc5...db2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo bare bruke nuppe maskin 

Anonymkode: d2fc5...db2

Ja, det burde selger gjort.

Anonymkode: 7813e...c40

AnonymBruker
Skrevet

Nok et eksempel på elendige blandingsmaterialer i strikket tøy, dette. Jakken er sikkert knapt nok brukt, men ser ut som et arvestykke brukt av minst tre generasjoner. 

Denne hadde jeg tatt med tilbake på butikken og klaget på, hadde ikke funnet meg i at de selger meg et såpass elendig produkt. Fyttisøren. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...