AnonymBruker Skrevet 11. september #1 Skrevet 11. september Jeg kjøpte meg en slik i går, helt ny. Noen med erfaringer, er dere fornøyde? Anonymkode: b7197...9c3
AnonymBruker Skrevet 11. september #2 Skrevet 11. september Jeg syns bilen er helt grei, men navnet BYD er dødsharry… Anonymkode: 46f5d...dc5
AnonymBruker Skrevet 11. september #3 Skrevet 11. september Kjenner et par som har en slik og de er fornøyde. Personlig liker jeg ikke kjørefølelsen i BYD, veldig SUV-aktig med vobblete følelse på smal og svingete vei. Men det er vel smak og behag. At første kommentar her mener at navnet er "dødsharry" er typisk KG...beklager, men man får veldig mange dumme svar her. Lykke til, og kos deg, med den nye bilen! Anonymkode: 15a09...0ba 3
AnonymBruker Skrevet 11. september #4 Skrevet 11. september Det merker når du kommer på vinterføre, da har den kun bakhjulstrekk inntil pådraget med høyrefoten er på 20%. Er ikke det omprogramert, får du en overraskesle når vinteren kommer. Kjenner en som prøvde en slik, han valgte den bort, og tok ut en europeisk i stedet for. Anonymkode: fd0c5...5ed
AnonymBruker Skrevet 11. september #5 Skrevet 11. september Build Your Dreams Anonymkode: ff2f4...ee5
AnonymBruker Skrevet 11. september #6 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjenner et par som har en slik og de er fornøyde. Personlig liker jeg ikke kjørefølelsen i BYD, veldig SUV-aktig med vobblete følelse på smal og svingete vei. Men det er vel smak og behag. At første kommentar her mener at navnet er "dødsharry" er typisk KG...beklager, men man får veldig mange dumme svar her. Lykke til, og kos deg, med den nye bilen! Anonymkode: 15a09...0ba At bilen i seg selv er helt grei hoppet du glatt bukk over, ser jeg. "Build your dreams" ER jo blodharry. Anonymkode: 46f5d...dc5
AnonymBruker Skrevet 11. september #7 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (1 time siden): At bilen i seg selv er helt grei hoppet du glatt bukk over, ser jeg. "Build your dreams" ER jo blodharry. Anonymkode: 46f5d...dc5 Det om det? Kjenn selskapets historie og det gir litt mening. For min del kan en bil gjerne kalles lørdagsgrøt - bare den er god nok er det ett fett. Hongqi betyr jo bokstavelig talt "rødt flag", noe som gir veldig uheldige assosiasjoner i vestlige kulturkretser - noe man holder seg unna - og noe helt annet i Kina. Hvilket bidrag en slik kommentar gir til noen som spør om tilbakemelding er også høyst tvilsomt. Det er vel alt det er å si om det. Anonymkode: 15a09...0ba
AnonymBruker Skrevet 11. september #8 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det merker når du kommer på vinterføre, da har den kun bakhjulstrekk inntil pådraget med høyrefoten er på 20%. Er ikke det omprogramert, får du en overraskesle når vinteren kommer. Kjenner en som prøvde en slik, han valgte den bort, og tok ut en europeisk i stedet for. Anonymkode: fd0c5...5ed Det var en veldig spesiell funksjon, som det er greit å få sjekket ut oim fortsatt er et problem, siden vi typisk er interesert i firehjulstrekk fra start, når man kjører på snø og is Anonymkode: 15b60...f92
AnonymBruker Skrevet 11. september #9 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det var en veldig spesiell funksjon, som det er greit å få sjekket ut oim fortsatt er et problem, siden vi typisk er interesert i firehjulstrekk fra start, når man kjører på snø og is Anonymkode: 15b60...f92 Og Sealion er ikke alene, Peugot har og en elmodell som jeg ikke husker modellen jeg så hos elbilforeningen på youtube, samme funksjon på den, men måtte ha 40% pådrag på den. Kan hende de har testet Byd også. Anonymkode: fd0c5...5ed
AnonymBruker Skrevet 12. september #10 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg kjøpte meg en slik i går, helt ny. Noen med erfaringer, er dere fornøyde? Anonymkode: b7197...9c3 Hadde det ikke vært en ide å stille dette spørsmålet før du kjøpte ny bil? Anonymkode: 641ff...230
AnonymBruker Skrevet 12. september #11 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hadde det ikke vært en ide å stille dette spørsmålet før du kjøpte ny bil? Anonymkode: 641ff...230 Hadde det ikke vært en ide å stille dette spørsmålet før TS stilte spørsmålet? Anonymkode: 15a09...0ba
AnonymBruker Skrevet 13. september #12 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (På 11.9.2026 den 8.34): Det merker når du kommer på vinterføre, da har den kun bakhjulstrekk inntil pådraget med høyrefoten er på 20%. Er ikke det omprogramert, får du en overraskesle når vinteren kommer. Kjenner en som prøvde en slik, han valgte den bort, og tok ut en europeisk i stedet for. Anonymkode: fd0c5...5ed Kan man stille inn det så den automatisk står på firehjulstrekk eller kan man ikke stille det. De fleste biler har vel ikke permanent firhjulstrekk, det gjelder de fleste BMW, Volvo og Mercedes også, så de kobler ikke inn før man spoler som ofte er for sent, men man kan stille den inn permanent på de fleste biler Anonymkode: 4f9c1...0e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå