AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Skrevet 14 timer siden Denne pcos’dritn! Overvekt og det går seint med vektnedgang. Gått opp 25 kg, gått ned 9 av dem. 15 igjen💪🏾😩 har fått litt fettelever og litt høye leverprøver. Kan noen være i samme båt som meg? Hva har funket for deg? Vil ikke på Wegovy. Ligger i kaloriunderskudd. Trener!😊 Anonymkode: 2fce2...6d7
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Denne pcos’dritn! Overvekt og det går seint med vektnedgang. Gått opp 25 kg, gått ned 9 av dem. 15 igjen💪🏾😩 har fått litt fettelever og litt høye leverprøver. Kan noen være i samme båt som meg? Hva har funket for deg? Vil ikke på Wegovy. Ligger i kaloriunderskudd. Trener!😊 Anonymkode: 2fce2...6d7 Sliter med det samme! Er noe dritt. Anonymkode: 2fce2...6d7
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Sliter med det samme! Er noe dritt. Anonymkode: 2fce2...6d7 Jeg er ts. Er det ingen flere med erfaring? Anonymkode: 2fce2...6d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå