AnonymBruker Skrevet i går, 14:39 #1 Skrevet i går, 14:39 Har bestilt og prøvd så mange ammesingleter det holder på å rable for meg:P Alle er jo så kort! De er jo kortere enn de vanlige jeg har fra før. Noen som har kjøpt nylig som har tips? Jeg er 170cm så ikke så høy eller lang i overkroppen, men med mine 70E/F + mage som skal få plass inni der må jeg ha litt ekstra lengde. Anonymkode: 0f454...14f
AnonymBruker Skrevet i går, 16:29 #2 Skrevet i går, 16:29 Kun prøvd fra lindex og najell og de er lange nok for meg. Nesten for lange synes jeg når jeg ønsker å ha dem inne i buksen. Er samme høyde som deg. Anonymkode: 51a29...51b
AnonymBruker Skrevet i går, 20:04 #3 Skrevet i går, 20:04 Den på lindex(i alle fall den de har akkurat nå), har jeg faktisk prøvd i butikk og den når meg kanskje 3cm under navelen😅 Puppene tar mye plass rett og slett og den blir for kort. Gjengående problem for meg uansett overdel, tenkte gravidklær skulle bli enklere men neida:P Sjekket najell og den de har nå men blir samme problem der:\ Jeg kan ikke være den eneste gravide med store pupper Og jeg er bare 5,5mnd så det kommer jo neppe til å bli bedre. Anonymkode: 0f454...14f
AnonymBruker Skrevet i går, 20:36 #4 Skrevet i går, 20:36 Najell sin strekker seg mye i bruk - nesten for mye synes jeg. Jeg ville gitt den et forsøk. Brukte den mens jeg var gravid med nr 2. Anonymkode: 51a29...51b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå