AnonymBruker Skrevet 10. september #1 Skrevet 10. september Jeg er en voksen dame. 36 år. Levd et liv. Har barn. Kommer ut av et langt forhold, brent meg på et nytt et, men ser fremover. Tinder er liksom ikke helt min greie. Jeg liker å bli kjent med folk, ønsker noe genuint, lidenskapelig og ekte. Men føler meg ikke helt klar, føler det er mye umodenhet der ute. Orker liksom ikke helt? Vil bare bli kjent, rolig. Finne en god match. Jeg er en selvstendig dame, med en god karriere. Står på egne bein. Liker sex og nærhet. Har kanskje ikke helt troen og Tinder virker veldig ekkelt og algoritme-styrt. Noen råd? Anonymkode: 8588e...49e
AnonymBruker Skrevet 10. september #2 Skrevet 10. september Forlat Tinder. Vanlig menn som er ute etter kjæreste gir opp fordi de får ingen matcher. Mens kjekkas nummer 69 får ny dame hver uke. Anonymkode: 7f2ad...089
AnonymBruker Skrevet 10. september #3 Skrevet 10. september Du må vel bare prøve? Og hvis du blir konstant avvist / kun tilbudt sex må du kanskje justere ned utseendekravene. Men det er da mange som finner kjæreste gjennom Tinder, så det er bare å kaste seg ut i det med åpent sinn Anonymkode: 30e50...b28 4
AnonymBruker Skrevet 10. september #4 Skrevet 10. september Jeg er ikke en gang på Tinder. Så vanskelig å forlate det, kjenner meg usikker på om det er verdt å prøve. Jeg er ikke ute etter kjekkas 69, ikke en gang for en liten periode. Vil bare bli kjent med normale mennesker, utforske og være åpen for mer uten å måtte ha det som hverken mål eller ikke et mål. Anonymkode: 8588e...49e
AnonymBruker Skrevet 10. september #5 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må vel bare prøve? Og hvis du blir konstant avvist / kun tilbudt sex må du kanskje justere ned utseendekravene. Men det er da mange som finner kjæreste gjennom Tinder, så det er bare å kaste seg ut i det med åpent sinn Anonymkode: 30e50...b28 Ja, ligger vel noe i det. Må kanskje bare prøve, men hører jo bare dårlige historier og det virker veldig krevende med folk som ikke er ærlige. Er litt for gammel for å spille spill, vil bare bli kjent med folk! TS Anonymkode: 8588e...49e
AnonymBruker Skrevet 10. september #6 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke en gang på Tinder. Så vanskelig å forlate det, kjenner meg usikker på om det er verdt å prøve. Jeg er ikke ute etter kjekkas 69, ikke en gang for en liten periode. Vil bare bli kjent med normale mennesker, utforske og være åpen for mer uten å måtte ha det som hverken mål eller ikke et mål. Anonymkode: 8588e...49e Da er det jo bare å hive seg ut på Tinder. Som dame på 36 år vil du få hundrevis av likes. Anonymkode: 7f2ad...089
AnonymBruker Skrevet 10. september #7 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er en voksen dame. 36 år. Levd et liv. Har barn. Kommer ut av et langt forhold, brent meg på et nytt et, men ser fremover. Tinder er liksom ikke helt min greie. Jeg liker å bli kjent med folk, ønsker noe genuint, lidenskapelig og ekte. Men føler meg ikke helt klar, føler det er mye umodenhet der ute. Orker liksom ikke helt? Vil bare bli kjent, rolig. Finne en god match. Jeg er en selvstendig dame, med en god karriere. Står på egne bein. Liker sex og nærhet. Har kanskje ikke helt troen og Tinder virker veldig ekkelt og algoritme-styrt. Noen råd? Anonymkode: 8588e...49e Dropp Tinder. Det er overfladisk. Finn deg noen irl. Anonymkode: c5c99...091 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #8 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, ligger vel noe i det. Må kanskje bare prøve, men hører jo bare dårlige historier og det virker veldig krevende med folk som ikke er ærlige. Er litt for gammel for å spille spill, vil bare bli kjent med folk! TS Anonymkode: 8588e...49e Problemet med Tinder er jo dette bildeopplegget. Jeg er blant de som ser helt middels ut... Hadde jeg møtt deg i en bar hadde jeg antagelig fått deg til å le i den første setningen jeg sa til deg. Jeg digger å få folk til å le og vet jeg har en evne til å fange situasjoner med morsomme kommentarer. Da ville du sett på meg som han fyren som ser helt ok ut, men som faktisk er ganske morsom å henge med, og hvem vet... kanskje jeg kunne fått deg til å le hver eneste dag resten av livet.... På Tinder hadde du antagelig ikke gitt meg sjansen en gang fordi jeg må helst se ut som Brad Pitt først før jeg får lov til å få noen til å le... Litt overdrevet, men you get the point. Jeg får matcher, men ikke veldig mange. Av de jeg faktisk matcher med klarer har jeg stort sett morsomme, vettuge samtaler, og relativt mange av de ender opp i hyggelige dater. Jeg har enda ikke truffet noen jeg har klaffet så godt med at jeg ønsker å få henne til å le hver dag resten av livet. Men jeg er åpen for det..... Anonymkode: d1649...11a 3
AnonymBruker Skrevet 10. september #9 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Da er det jo bare å hive seg ut på Tinder. Som dame på 36 år vil du få hundrevis av likes. Anonymkode: 7f2ad...089 Jeg er ikke ute etter likes. Folk sier til meg, du får jo sex, slapp av. Men er jo ikke det som er poenget. Jeg er ikke opptatt av likes eller bekreftelse. Jeg vil bli kjent. Så får vel bare prøve da, men usikker på om jeg heller skulle funnet meg en hobby og møtt folk IRL. Nok av tråder der folk har blitt skada av Tinder, livet mitt har vært kaotisk nok en stund og ønsker vel egentlig ikke å lage kaos for meg selv 😅 Vanskelig da jeg er nysgjerrig på det, men det virker veldig overfladisk og egentlig ikke helt som min greie. Anonymkode: 8588e...49e 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #10 Skrevet 10. september Det første du skal gjøre er å innse at Tinder ikke funker, med vilje. Hvis Tinder funker så forsvinner jo kundene! Målet til Tinder er å finne noen som matcher akkurat nok til at kunden er fornøyd en stund, før kunden kommer tilbake for å prøve igjen. Hvis du er innforstått med dette kan du være så oppriktig du kan, for å finne noen som faktisk passer sånn høvelig. Anonymkode: b5f5b...29e 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #11 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Dropp Tinder. Det er overfladisk. Finn deg noen irl. Anonymkode: c5c99...091 Takk, er dette jeg egentlig har tenkt. Melde meg på noe og bare leve, treffe folk uten å prøve å ligge med de eller få kjæreste. Er ikke vokst opp med Tinder, men har da møtt folk tidligere likevel. Anonymkode: 8588e...49e
AnonymBruker Skrevet 10. september #12 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det første du skal gjøre er å innse at Tinder ikke funker, med vilje. Hvis Tinder funker så forsvinner jo kundene! Målet til Tinder er å finne noen som matcher akkurat nok til at kunden er fornøyd en stund, før kunden kommer tilbake for å prøve igjen. Hvis du er innforstått med dette kan du være så oppriktig du kan, for å finne noen som faktisk passer sånn høvelig. Anonymkode: b5f5b...29e Det er helt sant. Hele business-modellen er jo bygget etter dette. Er derfor jeg er skeptisk. Betyr jo ikke at man ikke finner noe, men det er jo ikke akkurat laget for at man faktisk skal bli kjent og bruke tid. Likevel kan man gjøre det valget selv, men inneforstått med de rammene som er. Må nok tenke litt mer gjennom dette merker jeg. Anonymkode: 8588e...49e
AnonymBruker Skrevet 10. september #13 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Problemet med Tinder er jo dette bildeopplegget. Jeg er blant de som ser helt middels ut... Hadde jeg møtt deg i en bar hadde jeg antagelig fått deg til å le i den første setningen jeg sa til deg. Jeg digger å få folk til å le og vet jeg har en evne til å fange situasjoner med morsomme kommentarer. Da ville du sett på meg som han fyren som ser helt ok ut, men som faktisk er ganske morsom å henge med, og hvem vet... kanskje jeg kunne fått deg til å le hver eneste dag resten av livet.... På Tinder hadde du antagelig ikke gitt meg sjansen en gang fordi jeg må helst se ut som Brad Pitt først før jeg får lov til å få noen til å le... Litt overdrevet, men you get the point. Jeg får matcher, men ikke veldig mange. Av de jeg faktisk matcher med klarer har jeg stort sett morsomme, vettuge samtaler, og relativt mange av de ender opp i hyggelige dater. Jeg har enda ikke truffet noen jeg har klaffet så godt med at jeg ønsker å få henne til å le hver dag resten av livet. Men jeg er åpen for det..... Anonymkode: d1649...11a Altså er jo det du beskriver jeg er ute etter! Men hvor finner man disse menneskene da? Vil heller møte folk i virkeligheten men er travel. Har barn annenhver uke og jobber en del. Skal jeg bruke tiden min på å henge på bar? jeg er ikke så styrt av utseende på menn. Og så vurderer jeg en datingapp som fokuserer kun på det 😅🤦♀️ Anonymkode: 8588e...49e
AnonymBruker Skrevet 10. september #14 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Altså er jo det du beskriver jeg er ute etter! Men hvor finner man disse menneskene da? Vil heller møte folk i virkeligheten men er travel. Har barn annenhver uke og jobber en del. Skal jeg bruke tiden min på å henge på bar? jeg er ikke så styrt av utseende på menn. Og så vurderer jeg en datingapp som fokuserer kun på det 😅🤦♀️ Anonymkode: 8588e...49e Hva du bruker tiden din på skal ikke jeg mene så mye om tor jeg 😅 Du kan finne meg der, eller på en konsert eller lignende... Du kan også finne meg på Kiwi, men sjansen for at jeg kommer opp til deg i kassekøen og får deg til å le er jo mye mindre.... rett og slett fordi settingen da er litt rar... På en bar er man mer tilgjengelig for at en fremmed tar et initiativ, derfor var det et naturlig eksempel. Og det er jo fordelen med Tinder også, man vet at alle som er der er tilgjengelig for en flørt.... Jeg har i alle fall aldri møtt noen som er på Tinder med et overordnet mål om å forbli singel og jomfru resten av livet, for å si det sånn.... 😅 Og det gjør det jo letter å ta kontakt på en litt sånn småflørtete måte. Men ja, det er lettere å møte folk på Tinder enn i virkeligheten. Men det er litt utfordrende for oss menn som ikke ser helt smashing ut, selv om vi kan være tidenes kupp om du vil ha morsomme bekymringsløse dager fyllt av gode vibber... Kvinner som ser helt middels ut får nok 40 ganger flere matcher enn meg for å si det sånn... Så mitt tips er vel å sveip høyre på alle. Men svar og møt kun de som får deg til å le mye og ofte! Anonymkode: d1649...11a
AnonymBruker Skrevet 10. september #15 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva du bruker tiden din på skal ikke jeg mene så mye om tor jeg 😅 Du kan finne meg der, eller på en konsert eller lignende... Du kan også finne meg på Kiwi, men sjansen for at jeg kommer opp til deg i kassekøen og får deg til å le er jo mye mindre.... rett og slett fordi settingen da er litt rar... På en bar er man mer tilgjengelig for at en fremmed tar et initiativ, derfor var det et naturlig eksempel. Og det er jo fordelen med Tinder også, man vet at alle som er der er tilgjengelig for en flørt.... Jeg har i alle fall aldri møtt noen som er på Tinder med et overordnet mål om å forbli singel og jomfru resten av livet, for å si det sånn.... 😅 Og det gjør det jo letter å ta kontakt på en litt sånn småflørtete måte. Men ja, det er lettere å møte folk på Tinder enn i virkeligheten. Men det er litt utfordrende for oss menn som ikke ser helt smashing ut, selv om vi kan være tidenes kupp om du vil ha morsomme bekymringsløse dager fyllt av gode vibber... Kvinner som ser helt middels ut får nok 40 ganger flere matcher enn meg for å si det sånn... Så mitt tips er vel å sveip høyre på alle. Men svar og møt kun de som får deg til å le mye og ofte! Anonymkode: d1649...11a Takk for svar. orker nok ikke swipe på så mange, men kanskje jeg skal prøve å styre unna de typiske kjekkasene heller. Jeg har noen tanker om å heller put myself out there i det virkelige liv. Det verste som kan skje er jo at folk syns det blir litt mye. For eksempel på løpetur, Kiwi, eller restaurant, eller med en hyggelig nabo, eller hva som helst. Bare åpne opp for samtale. Og hvis jeg får en hobby treffer jeg sikkert mange og blir kjent. Vil gjerne ha venner også, så da gjør det jo ingenting om de er opptatt. Og hvis de er single, man har en god tone og har det gøy, så kan jo flørten gå og man ser hva som skjer…? Som kvinne er jeg kanskje heldig og kan legge an på noen uten at det blir creepy. Jeg er veldig flørtete av natur så tenker at jeg skal teste Tinder, men at egentlig så passer det meg bedre å treffe folk på andre måter. TS Anonymkode: 8588e...49e
SPOCA Skrevet 10. september #16 Skrevet 10. september Jeg fant mannen min på Tinder da jeg var 35 år. For egen del valgte jeg hverdagslige bilder som viser hvordan jeg faktisk ser ut, samt en litt småhumoristisk tekst som var sann. Jeg var åpen og ærlig, som ikke nødvendigvis er veldig tiltalende, men som fikk overraskende god respons (f.eks "lettere overvektig, og godt humør"). Min opplevelse var at det tiltrakk seg mange seriøse menn, som ikke bare var ute etter én ting. Ellers ville jeg vel kanskje prøvd meg på en hobby eller lignende hvor man har mulighet til å bli kjent med nye mennesker. 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #17 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk for svar. orker nok ikke swipe på så mange, men kanskje jeg skal prøve å styre unna de typiske kjekkasene heller. Jeg har noen tanker om å heller put myself out there i det virkelige liv. Det verste som kan skje er jo at folk syns det blir litt mye. For eksempel på løpetur, Kiwi, eller restaurant, eller med en hyggelig nabo, eller hva som helst. Bare åpne opp for samtale. Og hvis jeg får en hobby treffer jeg sikkert mange og blir kjent. Vil gjerne ha venner også, så da gjør det jo ingenting om de er opptatt. Og hvis de er single, man har en god tone og har det gøy, så kan jo flørten gå og man ser hva som skjer…? Som kvinne er jeg kanskje heldig og kan legge an på noen uten at det blir creepy. Jeg er veldig flørtete av natur så tenker at jeg skal teste Tinder, men at egentlig så passer det meg bedre å treffe folk på andre måter. TS Anonymkode: 8588e...49e Ja, det er bare å go for it. Er nok enklere for deg som kvinne ja.... Jeg er i utgangspunktet ganske asosial når jeg er på joggetur altså... 😅 Men hadde du flørtet med meg da, så hadde jeg nok tatt det fint likevel.... og kanskje kommet med en spøk om at jeg egentlig bare løper rundt uten mål og mening, i håp om at noen sexy damer skal få øynene opp for hvor utrolig bra utholdenhet jeg har .... 😉😉... med et lite glimt i øyet.... Kanskje hadde du ledd av det og vi hadde løpt resten av turen sammen og tatt et glass eller to etterpå.... Kanskje hadde du syns spøken var teit og vi hadde løpt hver til vårt... hvem vet .... Anonymkode: d1649...11a
AnonymBruker Skrevet 10. september #18 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Ja, det er bare å go for it. Er nok enklere for deg som kvinne ja.... Jeg er i utgangspunktet ganske asosial når jeg er på joggetur altså... 😅 Men hadde du flørtet med meg da, så hadde jeg nok tatt det fint likevel.... og kanskje kommet med en spøk om at jeg egentlig bare løper rundt uten mål og mening, i håp om at noen sexy damer skal få øynene opp for hvor utrolig bra utholdenhet jeg har .... 😉😉... med et lite glimt i øyet.... Kanskje hadde du ledd av det og vi hadde løpt resten av turen sammen og tatt et glass eller to etterpå.... Kanskje hadde du syns spøken var teit og vi hadde løpt hver til vårt... hvem vet .... Anonymkode: d1649...11a Godt poeng, løpetur er kanskje ikke den beste arenaen. Men hvem vet, en pause i et intervall kan jo få folk i prat. Liker å si at jeg løper fra problemene mine, men egentlig løper jeg mot noe bedre og for frihet! det finnes håp for oss alle spørsmålet er om håpet er på Tinder. Anonymkode: 8588e...49e 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #19 Skrevet 10. september SPOCA skrev (48 minutter siden): Jeg fant mannen min på Tinder da jeg var 35 år. For egen del valgte jeg hverdagslige bilder som viser hvordan jeg faktisk ser ut, samt en litt småhumoristisk tekst som var sann. Jeg var åpen og ærlig, som ikke nødvendigvis er veldig tiltalende, men som fikk overraskende god respons (f.eks "lettere overvektig, og godt humør"). Min opplevelse var at det tiltrakk seg mange seriøse menn, som ikke bare var ute etter én ting. Ellers ville jeg vel kanskje prøvd meg på en hobby eller lignende hvor man har mulighet til å bli kjent med nye mennesker. Så det finnes håp! Dette er sånn jeg tenker også. Jeg vet at jeg er god nok, så skal presentere meg selv akkurat som jeg er. Tåler avvisning bra også. Det jeg ikke ønsker er masse bulshit og tull. Hobby blir det uansett, tenker å fylle livet med fine folk og bra ting, slik at ikke det å finne noen blir så veldig altoppslukende. Må ikke ha en mann, akkurat nå. Men hadde vært hyggelig og gøy. Anonymkode: 8588e...49e
AnonymBruker Skrevet 10. september #20 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Godt poeng, løpetur er kanskje ikke den beste arenaen. Men hvem vet, en pause i et intervall kan jo få folk i prat. Liker å si at jeg løper fra problemene mine, men egentlig løper jeg mot noe bedre og for frihet! det finnes håp for oss alle spørsmålet er om håpet er på Tinder. Anonymkode: 8588e...49e Tja... er nok ingen fasit på hva som er den beste arenaen. Til og med KG kunne nok gjort nytten, hadde det ikke vært for at vi alle er anonyme. Tipper du har ledd litt av minst 1 av kommentarene mine, og IRL så kan jo det være nok for å få folk litt nysgjerrig i alle fall. Håper det dukker opp noe Tinder lignende, men uten bildefokus. I mellomtiden kan vi jo bare håpe at vi snubler over hverandre på en løpetur eller noe Anonymkode: d1649...11a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå