Gå til innhold

Løpebelte / magebelte?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd: 

Non-Stop Løype - sikkerhetslåsen åpnet seg i tide og utide, og festene til frontstykket åpnet seg hele tiden
Non-Stop Trekking - sitter for høyt, jeg får vondt i korsryggen
Non-Stop CaniX 2.0 - frontstykket ble ødelagt etter kort tid

Jeg har dessverre bare dårlige erfaringer med Non-Stop og leter i grunn etter et belte som IKKE er derifra, men ser at veldig mange har samme, usikre kobling eller så sitter de likt som Trekking-beltet. 

Har sett på Canix Pro, men jeg vet ikke om jeg stoler helt på nonstop. 

Medium stor hund (17kg), sterk som en okse. Bruker magebeltet for det meste på vanlige skogsturer eller til sykling,  ikke løping,

Ønsker ikke belte med denne type kobling. Aller helst så skal koblingen være FAST, så man ikke kan bytte ut frontstykket..

image.png.bd2670387259663a1c9e7ac3d7aa95c8.png

Anonymkode: a8c40...77f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket Troll Hundefôr og utstyr? De tar telefonen når du ringer og svarer gjerne på spørsmål. Generelt veldig god kundeservice og hvis noe går i stykker har du reservedelen i posten så fort postgangen tillater. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte News joggebelte (som sitter nede på hofta med sløyfer til beina) som er veldig rimelig, og er veldig fornøyd. 20 kg hund her, og det sitter godt selv når han trekker under løp. Løper 3 ganger i uka og det er fortsatt fin. Til vanlige turer bruker jeg et vanlig magebelte fra kennel.

Anonymkode: 03236...1ef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kjøpte News joggebelte (som sitter nede på hofta med sløyfer til beina) som er veldig rimelig, og er veldig fornøyd. 20 kg hund her, og det sitter godt selv når han trekker under løp. Løper 3 ganger i uka og det er fortsatt fin. Til vanlige turer bruker jeg et vanlig magebelte fra kennel.

Ikke news. Neewa.

https://www.zooplus.no/shop/hund/hund_sport_trening/jogging_hund/jogging/516293?variantId=516293.0&freelisting=1&utm_source=google&utm_medium=google_shopping&utm_campaign=23888859268&utm_term=516293.0&utm_content=pla&utm_id=23888859268_202544066088&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=23888859268&gbraid=0AAAAAD9Xn6WNWZ7nnJsvuietsZVV-o2Eb&gclid=EAIaIQobChMIhPWAzK3klgMV7UKRBR2lSgaqEAQYASABEgJaE_D_BwE&activeVariant=516293.0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...