Gå til innhold

Stay ups første date?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. 

26år dame.. 

Jeg prøver å komme meg mer ut i datingverden, og også være litt mer feminin! 

Strømpebukser ikke for meg, jeg elsker derimot stayups og strømper med belte.

Tenker å bruke det, samt med undertøy sett når jeg skal på dater, vet ikke men det gir meg en liten confident boost, at jeg er liksom alt sexy under. 

Hva tenker dere? bruker noen skjørt som har en liten slitt, og noen kjoler der blondekanten kan vises. 

Er det innafor? er jo både praktisk og sexy samtidig sååå. ja 

takkkk ❤️ 

Anonymkode: 5cee2...645

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke? Hvis du føler deg mer selvsikker og sexy med det, kjør på!

Anonymkode: 5c1f1...2ff

• Liker 2
Skrevet

Søker du forhold eller bare sex? 

Anonymkode: f92dc...9b1

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Søker du forhold eller bare sex? 

Anonymkode: f92dc...9b1

Forhold. Helst en som kan matche min energi.

Skrevet

Mer harry enn sexy, men dette er avhengig av øyet som ser.

Hvis det gir deg "confidence boost" så kjør på.

Anonymkode: 812a5...f57

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hei alle sammen. 

26år dame.. 

Tenker å bruke det, samt med undertøy sett når jeg skal på dater, vet ikke men det gir meg en liten confident boost, at jeg er liksom alt sexy under. 

Hva tenker dere? bruker noen skjørt som har en liten slitt, og noen kjoler der blondekanten kan vises. 

takkkk ❤️ 

Kommer an på hva du vil ha ut av daten. Hvis du vil ha sex, null problem. 

Anonymkode: 6e222...295

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Da gir du signaler om at du er ute etter sex.

Anonymkode: 9b47c...460

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er vel klokt å unngå det som leder hans fokus mot kropp og sex ? 
Tenk over hvilke signaler du sender ut . 
Stay ups og det kan du jo ta på ved en senere anledning? 

Anonymkode: 849d6...b1c

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei alle sammen. 

26år dame.. 

takkkk ❤️ 

Da får du ihvertfall svar på om han er en mann som klarer å holde fokus😉

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

det gir meg en liten confident boost,

Det er det der som sier kjør på. Boost er bra. Anstrøk av selvsikkerhet filtrerer vekk predatorer, psykopater og skitsekker.

(Om det er "bare" sex eller noe mer - jeg antar at du har på deg mer enn strømpene, så da vet han ikke noe som helst om hva du har på under - det har ikke innvirkning før klærne faller. Jeg fatter ikke hvor det kommer fra at man må være ufiks og aseksuelt kledd når man går på date og vil noe mer enn å pule.)

Anonymkode: 233d5...835

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hei alle sammen. 

26år dame.. 

takkkk ❤️ 

Kjør på! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Da gir du signaler om at du er ute etter sex.

Anonymkode: 9b47c...460

Hvordan? Det er jo ikke synlig under klær.

Anonymkode: 53331...244

• Liker 3
Skrevet

ts her. 

Jeg har aldri vært noe fan av undertøy eller mote.. før i år.. Hadde dårlig selvbilde av meg selv.. 

Men et fint undertøy sett med strømper har fått meg til føle meg feminin, og også begynt å gå med høye hæler daglig, og spesielt boots. Jeg var bambi i starten, men har blitt ganske stabil på de nå hehe. 

P.S jeg går ikke klær så jeg flasher strømpene på jobb f.eks.. damene på jobb er ganske åpen med sine meninger.. og orker ikke å høre fra dem.. Det er jo bare plagg, man kan jo style stay ups uten at det skal være slutty eller sexuelt. 

Jeg bruke også strømper uten blondekant, da de er litt mer plain så det fungerer ganske bra med kort kjoler og skjørt! 

Men drar jeg på date, har jeg følt at litt gøy med litt ekstra! 

Skrevet

Bare pass på at antrekket holder seg pent og på plass under hele daten. Ikke alle kan bære slike plagg uten at det ramler og sklir i alle retninger. 

Anonymkode: a5333...3f6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

ts her. 

Jeg har aldri vært noe fan av undertøy eller mote.. før i år.. Hadde dårlig selvbilde av meg selv.. 

Men et fint undertøy sett med strømper har fått meg til føle meg feminin, og også begynt å gå med høye hæler daglig, og spesielt boots. Jeg var bambi i starten, men har blitt ganske stabil på de nå hehe. 

P.S jeg går ikke klær så jeg flasher strømpene på jobb f.eks.. damene på jobb er ganske åpen med sine meninger.. og orker ikke å høre fra dem.. Det er jo bare plagg, man kan jo style stay ups uten at det skal være slutty eller sexuelt. 

Jeg bruke også strømper uten blondekant, da de er litt mer plain så det fungerer ganske bra med kort kjoler og skjørt! 

Men drar jeg på date, har jeg følt at litt gøy med litt ekstra! 

Selvbildet ditt er en av grunnene til at du ikke bør kle deg slik på date hvis du er ute etter et langvarig forhold.

Du føler stay-ups gir deg selvtillit - men det du har misforstått er at selvbilde og selvtillit er to ulike ting!

Med et dårligere selvbilde som du kamuflerer med stay-ups risikerer du å bli et svært så enkelt bytte for alle de mennene som kun er ute etter sex. Spesielt når du gir inntrykk av at du egentlig ønsker det skal vises at du bruker stay-ups.

Hadde du ikke ønsket at det skulle synes på date at du bruker stay-ups, så hadde "problemstillingen" din i tråden vært en ikke-sak. 

Det er stor risiko for at du sender, uten å ville det (siden du sier du ønsker deg et forhold, ikke bare sex), sender signaler som menn vil tolke som at du kun er ute etter sex. Da vil du oppleve å tro at de ønsker noe mer, de vil bare ha sex, og du er den som vil sitte igjen med dårligere selvbilde enn du hadde i utgangspunktet.

Du får tenke gjennom hva du egentlig vil. Signalisere at du kun er ute etter sexmøter, eller om du vil signalisere at du er ute etter noe varig?

Anonymkode: 2710b...282

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Selvbildet ditt er en av grunnene til at du ikke bør kle deg slik på date hvis du er ute etter et langvarig forhold.

Du føler stay-ups gir deg selvtillit - men det du har misforstått er at selvbilde og selvtillit er to ulike ting!

Med et dårligere selvbilde som du kamuflerer med stay-ups risikerer du å bli et svært så enkelt bytte for alle de mennene som kun er ute etter sex. Spesielt når du gir inntrykk av at du egentlig ønsker det skal vises at du bruker stay-ups.

Hadde du ikke ønsket at det skulle synes på date at du bruker stay-ups, så hadde "problemstillingen" din i tråden vært en ikke-sak. 

Det er stor risiko for at du sender, uten å ville det (siden du sier du ønsker deg et forhold, ikke bare sex), sender signaler som menn vil tolke som at du kun er ute etter sex. Da vil du oppleve å tro at de ønsker noe mer, de vil bare ha sex, og du er den som vil sitte igjen med dårligere selvbilde enn du hadde i utgangspunktet.

Du får tenke gjennom hva du egentlig vil. Signalisere at du kun er ute etter sexmøter, eller om du vil signalisere at du er ute etter noe varig?

Anonymkode: 2710b...282

Hei! 

Jeg har tenkt litt på det også, 
Sannheten er at jeg vil jo være attraktiv sexuelt, så er ikke akkurat noe nederlag, men skjønner at noen menn kan se på meg mer som "hore" enn at jeg vil kle meg litt mer sexy enn vanlig. 

Jeg vil jo finne et forhold der mannen, støtter meg i hvordan jeg klær meg og mote, går ikke rundt i undertøy akkurat! Men vil føle meg litt "babe" det er for min egen skyld, 

Men synd at alt er sexualisert i dag, er mer mote for meg enn kostyme til sex. 

Og sannheten er at menn kan bli tent av alt.. har blitt lagt ann på når jeg går i mest usexye klær/treningstøy.. lol

Skrevet

Får man en confidence boost av det, så trenger man ikke at andre ser dem. Da kan man ha dem under jeans, for den saks skyld. Hvis det er andres blikk som gir den boosten, så er det blikket. Ikke strømpene. Hæler er bare fint om man kan gå med dem. I den sammenhengen er «kan gå med dem» noe mer enn at man ikke tryner. Det er endel som ikke går på en naturlig måte, og da ser det heller ikke «bra» ut selv om man synes høye hæler er «feminint» (jeg synes ikke det er feminint, men vet at noen gjør det). Vi hadde et uttrykk for det før - «å gå som en ku i havsnød». Hadde glemt det, litt. Synes det er et bra bilde. Ikke bruk mer hæler enn at det er comfy. 

Dersom man er avhengig av andres blikk og anerkjennelse for å føle seg «bra» har man ikke god selvfølelse. Men opplever nok at utseende betyr mye innledningsvis. Spiller man på sex og kropp så vil det være det man tiltrekker seg. Men synes ofte det er sånn at om en mann vil ha en dame pga sex er han ikke nødvendigvis interessert i forhold, men er han interessert i forhold er han som regel interessert i sex. Så sånn sett kan det være tidkrevende å finne den rette ved å spille på sex hvis det er forhold man vil ha.

Anonymkode: 75092...0f2

• Liker 4
Skrevet

Jeg bruker det ofte, men ikke sånn at det synes. Det er på generell basis ikke så stilig synes jeg, ser mer ut som en garderobeglipp enn noe annet, litt sånn sjuskete. Sånn når BH-stroppen sklir, puppeteipen synes, mascaraen har rent og man har dasspapir under skoene eller mensenflekk i rumpa. Jeg får liksom lyst til å gå bort og hviske diskret at unnskyld, men strømpene dine synes.

Med mindre det er veldig åpenbart en del av stylingen/antrekket, det kan jo være tilfellet om man for eksempel har tykke plaine lårhøye strømper med joggesko, shorts og collegegenser eller noe (det må ikke være akkurat det, men altså hvor man skjønner at det er bevisst, og hvor man "avseksualiserer" det litt med resten av klærne). Når det er litt mer high fashion eller street style, ikke når du ser ut som nyskilte tante Beate på danskebåten med litt vel høy promille og stay ups, miniskjørt og hæler. 

Eller litt sånn pick me girl, se på meg, jeg kler meg for mannens blikk og ikke meg selv. For jeg føler meg også sexy i det - men det er 100% uavhengig av at en MANN skal se det, det er bare jeg som vet jeg har det på. Selvsikkerhet kommer innenfra, ikke bare fra andres begjær. Er du avhengig av andres bekreftelse, vil jeg faktisk si det er det tvert motsatte av selvtillit. 

Nå totalslaktet jeg dette merket jeg, det trenger jo ikke nødvendigvis se så ræva ut som jeg forestiller meg det. Og menn digger det, hvis det er poenget. De er ikke vanskelige det, et annet tilsvarende tips er å vise kløft eller å gå uten BH så brystvortene synes. Det er utrolig lett å få menn over på å tenke seksuelt om deg, dersom det er målet. Du kan også bare starte en samtale om det, så får de fleste av dem stjerner i øynene.

Anonymkode: 6040c...c3b

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er sexy, men ville nok antatt at du mer var ute etter sex enn forhold dat

Anonymkode: c075e...d5c

• Liker 2
Skrevet

Ts her

Dro på date dag kom hjem for en time siden, hadde på meg pushup bh, og svarte strømper under antrekket strømpene er fra FALKE(8 denier) med hofteholder. 
Hadde på en sånn turtleneck genser i svart og midi skjørt i sateng som har en liten slit på siden.

Daten gikk faktisk veldig fint! jeg ville jo se hans reaksjon , så jeg krysset beina flere ganger sånn helt naturlig, så han kunne sett strømpene og stroppene. Når jeg satt i beina i kryss kunne du også se litt av blondene på strømpen.

Vet ikke om jeg er heldig eller om han ikke så noe(eller besvisst ikke kikket haha), men han var skikkelig gentlemen hele kvelden, det endte med et kyss fra meg haha, det fortjente han.

Vi skal ses igjen neste uke :D 

Derimot var det noen jenter som stirret på meg i baren vi satt... jaja.. gøy det! Det var stygge blikk... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...