AnonymBruker Skrevet 9. september #1 Skrevet 9. september Nabojenta skal konfirmeres, og er ikkje noe slektsforhold, og undres på hva som kan vera vanleg å gi.? Idag er det truleg blitt vanleg å Vippse penger, og minibankene er det kun 200 kr sedler. Anonymkode: b5de4...ba8
AnonymBruker Skrevet 9. september #2 Skrevet 9. september Jeg gir 300 til slike. Anonymkode: 4a4b0...395 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #3 Skrevet 10. september Har hatt tre konfirmanter, fikk ingenting av noen av naboene. Så det er ikke vanlig over alt å gi. Fordelen var at vi var først ut, så da slipper jeg unna å gi til alle naboene jeg også. Anonymkode: c17f4...c0f 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #4 Skrevet 10. september vi har gitt 300kr til naboer vi ikke har noen omgang med. Anonymkode: 00e1f...cc1
AnonymBruker Skrevet 10. september #5 Skrevet 10. september Du kan ta ut penger i butikker også om du er ute etter 100-lapper. Anonymkode: a43f6...749
AnonymBruker Skrevet 10. september #6 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg gir 300 til slike. Anonymkode: 4a4b0...395 Ja, såg føre meg at kr 300,- kan vera eit passende beløp. Nå er det imidlertid slutt på 100 kr sedler i minibanker (verttfall her) og veldi upraktisk m.a. i forbindelse med gavedryss. Anonymkode: b5de4...ba8
Leo Skrevet 10. september #7 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nabojenta skal konfirmeres, og er ikkje noe slektsforhold, og undres på hva som kan vera vanleg å gi.? Idag er det truleg blitt vanleg å Vippse penger, og minibankene er det kun 200 kr sedler. Anonymkode: b5de4...ba8 Her ga vi 500 kroner til nabojenta, men det er fordi vi har en del kontakt direkte med henne og ikke bare er på hils med foreldrene hennes. Hvis vi hadde vært mer perifere tenker jeg at 2 - 300 kroner hadde vært passe. Uansett var det ikke noe problem å ta ut penger på Kiwi og jeg kunne velge om jeg ville ha en femhundrelapp eller fem hundrelapper. Null problem!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå