Gå til innhold

Hvilke stropper til vektløfting bruker du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det begynner å dra seg til med vekt både i konvensjonell markløft og rdl, og jeg merker at jeg vil få bedre utbytte av de tunge løftene hvis jeg bruker stropper. Har prøvd noen av de som er til utlån på senteret, men nå vil jeg ha mine egne.

Hvilken type bruker du? Heller mest mot de av bomull/nylon som du surrer rundt, men har du brukt andre typer som du liker bedre?

Anonymkode: 39151...f9a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen i lær som sitter ok, har en sydd løkke som jeg lager en strammeløkke av. 

Har kroker også,men det funker dårlig.

Anonymkode: aaf34...649

AnonymBruker
Skrevet
Plexi skrev (1 time siden):

Har ikke kjøpt selv enda men har gjort litt research og virker som Versa Gripps er favoritten blant mange, og er nok det jeg går for.

Kjøp Versa Gripps - PRO Series, Black | Gymgrossisten.no

Ja, når jeg googler "best lifting straps", får jeg opp en Reddit-tråd der nesten alle i tråden sverger til disse, hehe. Har ikke helt fått godfølelsen på de som er "flapper", slik som disse, og prisen er litt stivere, men tar med meg at mange liker Versa grips 😄

Anonymkode: 39151...f9a

• Liker 1
Skrevet

Sverger til grips i stedet for stropper, har noen ala versa grips, bare fra gorilla wear som er rimeligere 😊 funker gull og jeg får ikke små sår på håndledd som jeg gjør av stroppene 

Skrevet

Bruker åttetalls-straps, syns de er fantastisk gode. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...