teenwolf2012 Skrevet 9. september #1 Skrevet 9. september Jeg har hatt kronisk bihulebetennelse siden januar. Når jeg ikke har vært sengeliggende så har symptomene vært der. Hele august har jeg vært sengeliggende pga bakteriell infeksjon i bihulene (tror vi). Hver gang det blir bedre så tar det noen dager så er jeg dårlig igjen. Jeg har ikke hatt feber på en uke nå, men jeg har fortsatt trykkfølelse og da ikke i hele panna men mest ved venstre bryn/øye. Jeg synes det er litt spesielt at det er kun den ene plassen jeg føler det. Jeg har gått på antibiotika, brukt nesespray med kortison og brukt hevelesesdempende tabletter med kortison men kjenner lite endring. Noen her med like erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 9. september #2 Skrevet 9. september Fikk rinexin tabletter. Gikk på de i 12 mnd, ikke hatt bihulbetennelse siden. Er 20 år siden. Anonymkode: e35c0...c3e
AnonymBruker Skrevet 9. september #3 Skrevet 9. september De gangene jeg har vondt i ansiktet er det som regel migrene. Migrene kan fremstå som bihule-smerter. Den ene gangen jeg hadde bihulebetennelse brukte jeg kloramfenikol øyedråper, og det hjalp bra. Spørs om det virker like bra når det er i pannen da. https://tidsskriftet.no/2013/10/originalartikkel/kloramfenikol-oyedraper-i-behandling-av-maxillarsinusittliknende-plager Hvert hos ØNH eller tatt noe billeddiagnostikk? Anonymkode: ceba4...9f0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå