AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Jeg har prøvd utallige ganger og ender opp med samme resultat hver gang... smakløs og blek dolma🤮 jeg har fulgt utallige med oppskrifter, prøvd alt, men får aldri den gode dolme smaken min tidligere ex svigermor fra Kurdistan/ Irak laget.. har noen en skikkelig god oppskrift?? Sånn ordentlig god syrlig smak.. vi liker drueblader og løk her i huset... men alt jeg lager blir alltid bare kastet 🤢 Anonymkode: 0c7be...f25
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Hva slags mat er kurdiske damer? Anonymkode: 93a2e...950
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden sjekk YouTube. Masse oppskrifter. Anonymkode: 0e109...930
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hva slags mat er kurdiske damer? Anonymkode: 93a2e...950 Får ikke endret overskrift😒 Anonymkode: 0c7be...f25
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Får ikke endret overskrift😒 Anonymkode: 0c7be...f25 Okay😊 Men hva skulle det egentlig stå? (Sorry har ikke hørt om noen rett som heter noe med kurdisk, så bare nysgjerrig på hva dette er😊) Anonymkode: 93a2e...950
MarianneE Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Okay😊 Men hva skulle det egentlig stå? (Sorry har ikke hørt om noen rett som heter noe med kurdisk, så bare nysgjerrig på hva dette er😊) Anonymkode: 93a2e...950 Sikkert kurdisk dolma?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå