AnonymBruker Skrevet 8. september #1 Skrevet 8. september Jeg er 51 år, og har begynt å merke mer svette når jeg trener, men ikke akkurat spontane hetetokter som andre kan snakke om. Det jeg derimot opplever er at kroppstemperaturen er høyere generelt. Har alltid vært veldig slank, og alltid vært en frossenpinn. Jeg var en som frøs og gikk med ull når andre rundt meg gikk i t-skjorte. Og jeg eeelsket varme og fungerte godt i varmere strøk når andre ble negativt påvirket. Var i Italia i sommer under hetebølgen, og nå var det bare en lidelse å bare gå 400 meter i 38 grader. Så det er mitt eneste symptom. Usikker på om jeg vil gjøre noe med det, jeg vet at leger skriver ut hormoner til de som vil ha. Det hadde vært greit å kanskje bare bruke de på sommeren, men nå når det blir kjøligere er det bare deilig å ikke fryse så voldsomt. Noen som kjenner seg igjen? Holder man varmen likevel av å begynne på hormoner? Anonymkode: 00659...089
AnonymBruker Skrevet 8. september #2 Skrevet 8. september Jeg har også alltid vært en frossenpinn, men nå synes jeg det ofte er varmt. På jobb klager kolleger over at det er kaldt, og jeg synes det er helt fint temperatur. Anonymkode: a1de1...f52
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå