Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

36000,- for 2 personer for fly og hotell i ei uke i Hellas.

Anonymkode: 0766d...2f2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

0,-lol. Syk og blakk.

Anonymkode: a34b8...fe5

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Familie på fem (tre tenåringer). En natt i Danmark (og to fulle dager).

Totalpris: 7500,-

Anonymkode: d49ff...5d0

• Liker 1
Skrevet (endret)

400,- pluss mat... Spleiset på hytte med familien, ble billig og fin Norges ferie. ( betalte drivstoff da til å kjøre dit) 

Endret av Perfume
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nesten 200 k for en person. Da har du vel ekstremt bra økonomi?

Anonymkode: 4daf0...0a2

Ellers så har personen spart i lang tid. 

Som ung ufør kunne jeg fint brukt 200.000 kr på en reise (402k brutto i året), men da hadde jeg tømt hele bufferkontoen/høyrentekontoen. Nå bor jeg i billig i en sokkel, så sparer 10-15k i mnd.

Anonymkode: 73c11...e97

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En person og en uke. Fly og hotell 5000 kr. I tillegg kommer taxi og tog til og fra flyplassen her i Norge samt taxi til og fra hotellet totalt på 2000 kr. 

Anonymkode: 624f5...f96

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En uke i Hellas, en voksen og to barn ca 23000kr dør til dør. 

Anonymkode: 6a74b...673

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fly kr. 7500,-

Hotell 1 kr. 4500,-

Hotell 2 kr. 1880,-

Transport til/fra flyplass og mellom Hotell kr. 550,-

Inngang museem 400,-

Til sammen: i underkant av kr. 15000,-.

I tillegg kommer  7 - 8 helgeturer.

Anonymkode: cab7e...461

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

300.000,-. Men en helt spesiell ferie vi har gledet oss til lenge.

Anonymkode: 83f6a...ec6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi var hos familie i Sverige og familie på østlandet. Kostet oss veldig lite. Noen få tusenlapper tilsammen tror jeg. Vi fikk servert middag hver dag og koste oss mest sammen. Var ute i naturen. Vi er 2 voksne med 2 små barn. 

Anonymkode: 3d771...670

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En biltur på to uker i Europa - 70 000kr

En ukes reise i Norge - 30 000kr

Tre stykker

Anonymkode: beb79...fe4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den kostet lite, vi hadde en spennende og dyr påskeferie sammen, hele familien, så sommeren bøe mest brukt til oppussing og jobb. Var på noen sommerkurs med barna som kostet litt, sponset eldstejentas tur for å besøke en fetter i utlandet, og så hadde mannen min og jeg en langhelg i en storby mens barna var på besøk hos besteforeldre. Så til sammen kanskje 40 000 på sommerferien (oppussing ikke inkludert :ler2:)

Anonymkode: 3ecdc...b40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Familie på fem. 

10 dager i UK. Fly 7000 (jupp Ryanair) bodde hos svigers men en del shopping kanskje 10 000 totalt brukt. 

14 dager i Hellas. 80 000 for fly og hotell, ca 25 000 brukt der på mat og moro. 

Anonymkode: 8ba68...761

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Familie 2 voksne, 3 barn (hvorav to tenåringer) 

1 uke i London.
Fly + hotell med frokost: 52 000 kr

Anonymkode: 44de5...b6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ca 250 000. Fem stk, tre uker på et annet kontinent. Bare flybillettene kostet 140k.

Anonymkode: cd25d...290

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så mye. Har hatt fokus på videreutdanning i år, og har hatt ekstrajobb i deler av ferien. Gikk mye opp i lønn men først fra august, 2 mmd etter eksamen.

Var 1 dag på festival med 1 hotellovernatting, delte rom med søstera mi). Mange transportetapper, men billig + litt kjekke ting å gjøre på veien. Var på reise nesten 48t.

Var på liknende vis 1 dag i utlandet, grisebillig og fin tur, og nesten gi bort-pris på pensjonat som var ok + 2 netter på tog der turen også var målet. Gøy solotur. 

Ellers hjemme og på hytta i nabokommunen, og fikk besøk av venner ei uke. Litt utgifter til mat og sightseeing med besøket.

Bør kanskje også regne med et 5 dagers opphold på helsehotell i mai, med trening, basseng og spa som en tidlig ferie.

Tipper dette kosta meg rundt 14.000 til sammen for 4 ulike småferier på 4 mmd. 

Anonymkode: 104ab...618

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

15k

tok en 10dagers roadtrip alene i Norge, besøkte familie og venner, kun 3 netter på hotell. Strøm, bom, ferge, mat, vertinnegaver og en opplevelse. Den beste ferien på mange år!

Anonymkode: bf5fa...0fc

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

80K

10 netter i Italia 

2 voksne og 2 ungdommer 

Anonymkode: 6d294...aef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ca 95000. For meg og sønnen på 11. Vi reiste i Italian og Frankrike i 12 dager. Sikkert 115 000 med resten av ferien i Norge.

Anonymkode: 49fb4...f91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi tilbrakte mesteparten av ferien på familiehytte og i telt i skogen og fjellheimen. Hadde utgifter til drivstoff, et par restaurantbesøk og rundt 5000 på inngang i fornøyelsespark og museum. Under 10 000 totalt.

2 voksne og 3 barn 

Anonymkode: 150c0...b91

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...