AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:16 #1 Skrevet tirsdag kl. 18:16 Har du noen tips? Coleslaw er jo greit nok, men har lyst til å variere det litt Anonymkode: ac801...f29
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:16 #2 Skrevet tirsdag kl. 18:16 Jeg er glad i peppertomat til. Anonymkode: 0b736...7f6
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:20 #3 Skrevet tirsdag kl. 18:20 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er glad i peppertomat til. Anonymkode: 0b736...7f6 Trodde først du mente å strø pepper på tomatene, men ved googling så ser jeg jo at det er en egen type. Så vakre!! Anonymkode: ac801...f29
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:24 #4 Skrevet tirsdag kl. 18:24 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Trodde først du mente å strø pepper på tomatene, men ved googling så ser jeg jo at det er en egen type. Så vakre!! Anonymkode: ac801...f29 Nei, jeg mente det første. Bruk en stor tomat, gjerne bifftomat. Del i to og ha MYE pepper på hver halve. Så kan du bake dem i ovnen, steke på panne eller grille til de blir myke. Synes det er superdigg til det meste av kjøtt. Anonymkode: 0b736...7f6
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:26 #5 Skrevet tirsdag kl. 18:26 Mais-stuing. Anonymkode: a44c5...833
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:30 #6 Skrevet tirsdag kl. 18:30 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, jeg mente det første. Bruk en stor tomat, gjerne bifftomat. Del i to og ha MYE pepper på hver halve. Så kan du bake dem i ovnen, steke på panne eller grille til de blir myke. Synes det er superdigg til det meste av kjøtt. Anonymkode: 0b736...7f6 Ja, tomat er veldig godt. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mais-stuing. Anonymkode: a44c5...833 Tenkte å lage dette, men er oppskriftene stort sett like greie? Anonymkode: ac801...f29
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 05:55 #7 Skrevet onsdag kl. 05:55 Mac&cheese, men piff de nopp med litt krydder, mais, paprika, squash og løk i Anonymkode: fd21d...5a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå