Gå til innhold

Sex med en bestekompis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I sommer hadde jeg sex med min aller beste kompis for første gang. Vi har kjent hverandre i over 10 år, og praktisk talt hadde det nok aldri blitt noe. Vi har ligget sammen flere ganger etter det. Uansett, spenningen mellom oss er så intens. Det er som at jeg liksom føler noe for han etter alt det her, og jeg vet absolutt at det ikke er rett. Han kontakter meg egentlig som regel når han er full, så man forstår jo hva han vil. Men jeg skal også helt ærlig si at det er den beste jeg faktisk har ligget med, hvordan er d mulig over folk jeg virkelig har vært storm forelsket i??? Har tenkt tanken på at jeg kanskje liker han mer enn jeg tør å innrømme for meg selv og.. Jeg vet ikke. Samtidig blir jeg ikke sjalu av at han er med andre, så jeg vet ikke.. Vi er gode venner og kan godt finne på ting edru også! Har noen følt noe lignende før?

Anonymkode: 241d5...550

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det å være bestevenner er et godt utgangspunkt for et varig samliv. Mange velger partner ut i fra hvem de mener de er "seksuelt kompatible" med, men det ender ofte i samlivsbrudd. Bestevenner er imidlertid noe man ofte har livet ut, så de er veldig mye bedre egnet som livspartnere.

Anonymkode: d0446...b94

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

I sommer hadde jeg sex med min aller beste kompis for første gang. Vi har kjent hverandre i over 10 år, og praktisk talt hadde det nok aldri blitt noe. Vi har ligget sammen flere ganger etter det. Uansett, spenningen mellom oss er så intens. Det er som at jeg liksom føler noe for han etter alt det her, og jeg vet absolutt at det ikke er rett. Han kontakter meg egentlig som regel når han er full, så man forstår jo hva han vil. Men jeg skal også helt ærlig si at det er den beste jeg faktisk har ligget med, hvordan er d mulig over folk jeg virkelig har vært storm forelsket i??? Har tenkt tanken på at jeg kanskje liker han mer enn jeg tør å innrømme for meg selv og.. Jeg vet ikke. Samtidig blir jeg ikke sjalu av at han er med andre, så jeg vet ikke.. Vi er gode venner og kan godt finne på ting edru også! Har noen følt noe lignende før?

Jeg er nesten skråsikker på at du føler deg trygg, og slapper mye bedre av med din "aller beste kompis"
Det er ikke alltid slik, med dem du er stormforelsket i❣️
Du blir ikke sjalu, og dere kan ha sex i edru tilstand.. er et godt nok bevis. 
Det å være trygg og beroligget, gjør sexen blir så ufattelig mye bedre iflg. "Orgasmeloven"👏😉

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. 
Vennskap er jo et godt grunnlag.

Noen er mer også bare bedre match med enn andre, rent anatomisk (ligger man sammen mye/ofte kan jo dette også tilpasse seg ytterligere og maksimere matchen). 

Ellers er det jo det hormonelle og hjerne-«kjemiske», samt generell kjemi. 

Noen er jo også flinkere teknisk/bedre med utstyret enn andre. Noen har også bare bedre utstyr. 

Det MÅ ikke bety at det er noe «hemmelig» eller mystisk med at du liker han mer enn du vil innrømme og sånn, men det KAN jo være det. Det eneste som får meg til å tenke det er jo at du nevner det selv. 

Jeg har fortsatt å ligge med eksen mellom de andre jeg har datet siden fordi sexen var bedre og vi er «venner». Jeg føler NULL for han, har så maksimalt avsmak på han på alle måter at jeg egentlig ikke utstår han, men irriterende nok er sexen bra da. Sjalu derimot, kunne jeg aldri blitt. Jeg kan ikke tenke meg noe verre enn å være sammen med han igjen. Aldri i livet. Hehe.

Anonymkode: 1c8a8...409

AnonymBruker
Skrevet

Beklager! Noen er man**

AnonymBruker
Skrevet

Du gjør deg selv en bjørnetjeneste. Husk at sex er kjemi, og mye vil ha mer. 

Risikoen burde være altfor høy. Tryggheten er falsk. Så fort man åpner øynene igjen, dukker problemene opp. Det er kun snakk om tid.

Du utsletter hva et vennskap innebærer. 

Anonymkode: 417ec...f6c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du tenker ikke at det er litt kjipt at han hovedsakelig kontakter deg når du er full?

Men ikke unormalt at det begynner å utvikle seg andre type følelser, når man begynner å ha et seksuelt forhold til en venn.

Anonymkode: 86bfb...99b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Når dere har vært venner så lenge så kjenner dere hverandre godt, er trygge på hverandre og glad i hverandre. Og da er det ikke så rart at du føler noe mer enn intens spenning.

Du skriver at han tar kontakt med deg i fylla, men at dere godt kan finne på ting edru også. Finner dere bare på ting som venner da, eller har dere sex også? Og har dere pratet om det eller er det en "det som skjer i fylla, blir i fylla"-greie?

Nå virker det som du ikke er sikker på om det bare er spenningen og begjær eller om du har sterkere følelser for ham enn du tror, men det er ikke uvanlig at man utvikler sterkere følelser for hverandre i et vennskap. Og vennskap er jo et godt grunnlag i et forhold, men hvis dere ikke begge ønsker det samme så er det fort gjort at vennskapet er over.

AnonymBruker
Skrevet

“kompis".. Han var aldri en venn. 

Anonymkode: 9dd0c...c42

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

1. Noen er jo også flinkere teknisk/bedre med utstyret enn andre.

2. Noen har også bare bedre utstyr. 

Og noen er både 1 og 2.

Så det finnes alternativ 3 som er summen av 1 og 2.

.

Anonymkode: 0110d...a3f

AnonymBruker
Skrevet

Folk må slutte å akseptere at sexlivet blir lagt på hylla. Da går man videre til noen som faktisk er interessert 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Og noen er både 1 og 2.

Så det finnes alternativ 3 som er summen av 1 og 2.

.

Anonymkode: 0110d...a3f

Ja, det var jo ikke noe om at det ene skulle utelukke det andre da

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerforfølgelse.

Rhodiola, admin.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.9.2026 den 10.29):

“kompis".. Han var aldri en venn. 

Dette. "Vennskap" mellom menn og kvinner er i 99% av tilfeller ikke platonske.

Anonymkode: 1a34d...fc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...