AnonymBruker Skrevet 8. september #1 Skrevet 8. september Hvordan forteller jeg min beste venninne på en skånsom måte at mannen hennes er utro? Anonymkode: c0d98...3bf
AnonymBruker Skrevet 8. september #2 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan forteller jeg min beste venninne på en skånsom måte at mannen hennes er utro? Anonymkode: c0d98...3bf Det er nok lettere sagt enn gjort. Fortell det slik det er. Reaksjonen kommer jo uansett Hvordan har du funnet ut av det? Men du er en god venninne ❤️ Anonymkode: 2bda3...a69 6 1
AnonymBruker Skrevet 8. september #3 Skrevet 8. september Du får bare så saklig som mulig dele informasjonen du sitter med. Anonymkode: 1603d...8b1 8 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. september #4 Skrevet 8. september Er det vits å fortelle det? Er hun typen som kan la beskjeden gå utover budbringer? Hvor gode venner er dere? Anonymkode: 45963...5b8 5
AnonymBruker Skrevet 8. september #5 Skrevet 8. september Du holder deg unna. Dette er hans oppgave. At du lar han slippe unna, er smått utrolig. Anonymkode: 6eda2...18c 1
AnonymBruker Skrevet 8. september #6 Skrevet 8. september Det finnes ingen skånsom måte å gjøre det på. Konsentrer deg om å fortelle det på en ærlig måte. Anonymkode: 97283...8f7 6 1
AnonymBruker Skrevet 8. september #7 Skrevet 8. september legg frem bevis, jeg gjorde nemlig dette da jeg var i 20 årene, da var det ikke kamera på tlf eller disse mulighetene. Hun trodde rett og slett ikke på meg. Var sykt skuffet over at hun trodde jeg fant dette på. Anonymkode: 541f1...e4f 8 1
AnonymBruker Skrevet 8. september #8 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): legg frem bevis, jeg gjorde nemlig dette da jeg var i 20 årene, da var det ikke kamera på tlf eller disse mulighetene. Hun trodde rett og slett ikke på meg. Var sykt skuffet over at hun trodde jeg fant dette på. Anonymkode: 541f1...e4f Hvordan endte dette da? Var dere venner etterpå? Fant hun noensinne ut av utroskapen? Anonymkode: 97283...8f7 1
AnonymBruker Skrevet 8. september #9 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvordan forteller jeg min beste venninne på en skånsom måte at mannen hennes er utro? Anonymkode: c0d98...3bf Ha gjort grundig nok forarbeid. Noen går rett i fornektelse, vil se bevis og vil betvile dine og andres motiver. Ville ha lagt det frem på en slik måte at det er bedre at hun får vite det fra meg enn ved en tilfeldighet fra andre. Menn som er utro tror av en eller annen grunn at det kun er ektefellen de må skjule sidespranget for. De skjønner ikke nødvendigvis at Tinder er åpent for alle, og at om man bor på et lite sted så er det kanskje dumt å ni kline med andre enn kona på den éne lokale puben? Anonymkode: 35c5b...228 8 2
AnonymBruker Skrevet 8. september #10 Skrevet 8. september Hvis du er helt sikker på at han er det, så synes jeg du skal ta mot til deg og fortelle det på en skånsom måte. Rive plasteret av. Dersom hun er en god venninne vil hun takke deg for det. Dersom det kun er rykter og sladder, synes jeg ikke du skal si noe (før du er helt sikker). Anonymkode: f15c3...71f 2
AnonymBruker Skrevet 8. september #11 Skrevet 8. september Du sier til mannen hennes at du vet at han er utro, så gir du han en uke på å fortelle henne det selv. Hvis ikke forteller du det. Anonymkode: c938c...60e 17 4
AnonymBruker Skrevet 8. september #12 Skrevet 8. september Bare fortell det du vet på en vanlig måte. Jeg har tidligere blitt bedratt og skulle ønske at noen fortalte det til meg, da hadde jeg sluppet å kaste bort tiden min på den personen. Anonymkode: c9060...05f 10 5 3
AnonymBruker Skrevet 8. september #13 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du holder deg unna. Dette er hans oppgave. At du lar han slippe unna, er smått utrolig. Anonymkode: 6eda2...18c Er jo akkurat det hun ikke gjør med å fortelle henne om det. Jeg synes ikke hun skal holde seg unna. Hadde ikke du likt å vite? Anonymkode: e6a76...e52 6 1
Romantikk Skrevet 8. september #14 Skrevet 8. september Jeg spurte min venninne: Hvis din mann var utro, hadde du foretrukket å få vite det eller ikke? 1
AnonymBruker Skrevet 8. september #15 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du sier til mannen hennes at du vet at han er utro, så gir du han en uke på å fortelle henne det selv. Hvis ikke forteller du det. Anonymkode: c938c...60e Da rekker han å lage sin egen historie først, hvor han er den snille og venninna den onde. Klarer han å lyve for kona nå, så klarer han å fortsette å lyve og manipulerer også. Anonymkode: 3c7b2...05c 6 6
AnonymBruker Skrevet 8. september #16 Skrevet 8. september Du må ha bevis. Noen vil jo nekte å tro på deg, og mannen vil kanskje også prøve å slippe unna. Anonymkode: 52816...07c 1
AnonymBruker Skrevet 8. september #17 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er jo akkurat det hun ikke gjør med å fortelle henne om det. Jeg synes ikke hun skal holde seg unna. Hadde ikke du likt å vite? Anonymkode: e6a76...e52 Jeg hadde ikke villa vist det. Hadde jeg klager til min venninne om at jeg hadde det jævlig i forholdet så kan man fortelle. Men la meg være lykkelig uvitende hvis jeg er fornøyd med forholdet. Anonymkode: a8a5c...c8c
AnonymBruker Skrevet 8. september #18 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde ikke villa vist det. Hadde jeg klager til min venninne om at jeg hadde det jævlig i forholdet så kan man fortelle. Men la meg være lykkelig uvitende hvis jeg er fornøyd med forholdet. Anonymkode: a8a5c...c8c Dette er helt horribelt å lese. Anonymkode: 97283...8f7 12 7
AnonymBruker Skrevet 8. september #19 Skrevet 8. september Hun kommer ikke til å tro deg. Du må ha bevis. Anonymkode: c3d09...efd 1
AnonymBruker Skrevet 8. september #20 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du holder deg unna. Dette er hans oppgave. At du lar han slippe unna, er smått utrolig. Anonymkode: 6eda2...18c Hilsen gift mann som er utro Anonymkode: 2bda3...a69 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå