Gå til innhold

Hvordan skaffe seg FF/FWB?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenger virkelig råd her

Er mann i slutten av 30 årene, har partner men sexen er helt død, helt død. Jeg går på hormontilskudd ( legen ba meg ta det) og det gjør meg sexgal. Partneren er enten sliten etter lang dag eller orker ikke. Det kan gå lang tid uten sex. 

Så til spørsmålet, jeg trenger FF eller FWB, og hvor skaffer jeg de? Pleier ikke å gå ut på byen, tør ikke å bruke Tinder på grunn av familien og venner, nakentid, lystclub osv var det mer menn enn damer, så sjansen er lite der. Lystclub fikk jeg høre at man må betale for å bruke det i hele tatt. 

Trenger råd og tips fra dere. 

Takker

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjøre det slutt med dama så du fritt kan bruke Tinder til det. 

Anonymkode: 087dd...11d

AnonymBruker
Skrevet
Bulworth skrev (1 time siden):

Trenger virkelig råd her

Er mann i slutten av 30 årene, har partner men sexen er helt død, helt død. Jeg går på hormontilskudd ( legen ba meg ta det) og det gjør meg sexgal. Partneren er enten sliten etter lang dag eller orker ikke. Det kan gå lang tid uten sex. 

Så til spørsmålet, jeg trenger FF eller FWB, og hvor skaffer jeg de? Pleier ikke å gå ut på byen, tør ikke å bruke Tinder på grunn av familien og venner, nakentid, lystclub osv var det mer menn enn damer, så sjansen er lite der. Lystclub fikk jeg høre at man må betale for å bruke det i hele tatt. 

Takker

Avslutter forholdet med en eneste gang, og finn deg ei dame via datingapper. Hun fortjener ikke en som skriver slikt på some. Har vært med en slik mann, så jeg gikk. Og har det artig via Tinder😆 Dame 40+.

Anonymkode: 699c9...699

AnonymBruker
Skrevet
Bulworth skrev (2 timer siden):

Trenger virkelig råd her

Takker

Tja.. Tror jeg ville blitt kjent med noen ifbm med jobb, kollega eller en annen som ikke er så «nær» ? Hvis det er mulig for deg selvsagt. Eventuelt på treningssenteret, eller du finner deg en ny hobby å treffer noen der? La oss si du starter å trene CrossFit, de har ofte slike gruppetreninger 

Anonymkode: c867a...d64

AnonymBruker
Skrevet

Gjør henne en tjeneste å slå opp, din idiot.

Anonymkode: 2209c...112

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gjør henne en tjeneste å slå opp, din idiot.

Anonymkode: 2209c...112

Slutt opp. Svar på det ts lurer på 

AnonymBruker
Skrevet
Bulworth skrev (2 timer siden):

Trenger virkelig råd her

Takker

Sånn ellers ville jeg ha gått for noen som har like mye å tape som du, dersom nyheten kommer ut. Dvs en dame med familie og mann/samboer. 

Om/når jeg skal ha meg en på si, blir det en familiemann slik som deg. 

AnonymBruker
Skrevet

0/10

Anonymkode: 99baa...481

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...