AnonymBruker Skrevet i går, 11:50 #1 Skrevet i går, 11:50 Jeg er nysgjerrig på hva kvinner tenker om findom-temaet. Hvor mange her som er positive, og hvor mange som er negativt innstilt til det? Findom=finansiell dominans, hvor den finansiellt dominerende tar/får penger fra den finansiellt underdanige. Anonymkode: 9bb8c...180
SlemUlv Skrevet i går, 12:07 #2 Skrevet i går, 12:07 Findom kan være MYE mer en det du beskriver her altså. Jeg har en type findom relasjon med min Dom, dvs, jeg spør før jeg bruker store summer (Altså om jeg vil kjøpe ting som ikke er mat, nødvendigheter eller ting jeg har spart opp til). Den type findom du beskriver, har jeg null interesse for. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:48 #3 Skrevet i går, 12:48 Dette er en av svært få fetisjer, om man kan kalle det det, jeg er svært skeptisk til. Selv om man føler beruselse ved å gi bort omtrent alt man har av penger til en ukjent på nett så mener jeg at man trenger hjelp. Det kan fort ende opp i ren utnyttelse hvor offeret nektes et vanlig liv og kun har til ost på skiva. Er det penger involvert i en intim relasjon så er det all grunn til å være skeptisk. Jeg har sett influensere (vel, en influenser) som søkte etter en 'paypig' eller hva det kalles. Motivet var tydeligvis penger og ikke et D/s-forhold som jo dette i realiteten er en variant av. Anonymkode: e191e...59e 2
AnonymBruker Skrevet i går, 12:53 #4 Skrevet i går, 12:53 Det burde vært forbudt, og de som motar penger for slik burde vært bak lås og slå. Ellers tipper jeg det finnes 10000 personer som ønsker å motta penger for hver person som ønsker å gi penger. Anonymkode: ef436...8f4 2
AnonymBruker Skrevet i går, 13:03 #5 Skrevet i går, 13:03 SlemUlv skrev (55 minutter siden): Findom kan være MYE mer en det du beskriver her altså. Jeg har en type findom relasjon med min Dom, dvs, jeg spør før jeg bruker store summer (Altså om jeg vil kjøpe ting som ikke er mat, nødvendigheter eller ting jeg har spart opp til). Den type findom du beskriver, har jeg null interesse for. For å gjøre opprinnelsestråden lettere å lese, så beskrev jeg det veldig kort. Anonymkode: 9bb8c...180
SlemUlv Skrevet i går, 14:03 #6 Skrevet i går, 14:03 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): For å gjøre opprinnelsestråden lettere å lese, så beskrev jeg det veldig kort. Anonymkode: 9bb8c...180 Du beskrev EN liten del av en veldig stor kink. En kink som er så mye mer en "noen gir noen andre penger". 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:43 #7 Skrevet i går, 14:43 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er nysgjerrig på hva kvinner tenker om findom-temaet. Hvor mange her som er positive, og hvor mange som er negativt innstilt til det? Findom=finansiell dominans, hvor den finansiellt dominerende tar/får penger fra den finansiellt underdanige. Anonymkode: 9bb8c...180 Jeg kjenner ikke til det i dybden, men av det jeg har lært til nå virker det spennende. Personlig tenner jeg ikke på å være den som gir penger, men tanken på at en annen blir tent av å «måtte» gi meg penger tenner meg oppriktig🤩 Anonymkode: e785e...afb 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:46 #8 Skrevet i går, 14:46 Kunne ikke gitt bort penger og har ingen samvittighet eller lyster til å motta penger, så regner med denne kinken ikke er for meg. Anonymkode: 30eab...fee
Strigiformes Skrevet i går, 15:00 #9 Skrevet i går, 15:00 Det burde vært forbudt. Tenker det gjør mer skade enn godt. Utnyttelse av andre menneskers sårbarheter, er jeg fullstendig imot! 1 3
AnonymBruker Skrevet i går, 18:45 #10 Skrevet i går, 18:45 Det er ikke for meg. Jeg har forsøkt litt i det små, når suber har hatt det som fetisj. Men det endrer dynamikken for mitt vedkommende, og jeg kjenner da på å være kjøpt mer enn å være den som overordnet styrer I relasjonen.. Anonymkode: 474ca...981 1
Samka Skrevet i går, 19:08 #11 Skrevet i går, 19:08 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kjenner ikke til det i dybden, men av det jeg har lært til nå virker det spennende. Personlig tenner jeg ikke på å være den som gir penger, men tanken på at en annen blir tent av å «måtte» gi meg penger tenner meg oppriktig🤩 Anonymkode: e785e...afb Hehe ikke sant!
AnonymBruker Skrevet i går, 19:18 #13 Skrevet i går, 19:18 Jeg ser på det som en form for prostitusjon. Anonymkode: d8a85...4d2
AnonymBruker Skrevet i går, 20:04 #14 Skrevet i går, 20:04 Samka skrev (52 minutter siden): Hehe ikke sant! Jo, faktisk☺️ Er vel følelsen av at noen andre tenner såpass på meg at de vil betale meg for å være i livet deres. På hvilken måte er nok individuell? Jeg tenner ikke på å være fysisk slem med noen, eller, bare på en ganske uskyldig måte i så fall😇 Men det er vel helst eldre som ønsker seg yngre? Driver de å sender masse bilder og slikt? Anonymkode: e785e...afb 1
Gaia Skrevet i går, 20:30 #15 Skrevet i går, 20:30 (endret) Nå lærte jeg noe nytt med å være her på KG (igjen). Får stadig ny kunnskap med å være her. Dette høres ut som skikkelig risikosport, så hvis jeg måtte velge, ville jeg heller hatt klaps på rumpa og klyper i brystvortene i stedet for å la noen andre ha kontroll på pengene mine. Jeg må nesten vente med å la andre ha kontroll over økonomien min til jeg blir dement og arvingen min overtar. Endret i går, 20:31 av Gaia
Samka Skrevet 23 timer siden #16 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo, faktisk☺️ Er vel følelsen av at noen andre tenner såpass på meg at de vil betale meg for å være i livet deres. På hvilken måte er nok individuell? Jeg tenner ikke på å være fysisk slem med noen, eller, bare på en ganske uskyldig måte i så fall😇 Men det er vel helst eldre som ønsker seg yngre? Driver de å sender masse bilder og slikt? Anonymkode: e785e...afb Det forstår jeg godt , jeg hadde sikkert kunne tenke meg å prøve å være på the giving side 😀 Usikker, tror ikke det. Eller det kanskje er like diverse som sånne preferanser ellers (alltså hva man foretrekker ift alder, noen liker milfs(❤️) å noen liker yngre). Tror også det er veldig ulike
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #17 Skrevet 13 timer siden Samka skrev (9 timer siden): Det forstår jeg godt , jeg hadde sikkert kunne tenke meg å prøve å være på the giving side 😀 Usikker, tror ikke det. Eller det kanskje er like diverse som sånne preferanser ellers (alltså hva man foretrekker ift alder, noen liker milfs(❤️) å noen liker yngre). Tror også det er veldig ulike Hva får deg til å tenke at du ville like å være på the giving side?😉 Prøver å forstå hva som tenner deg ved det, og hva du ville hatt ønske om å oppnå☺️ Anonymkode: e785e...afb 1
Samka Skrevet 10 timer siden #18 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva får deg til å tenke at du ville like å være på the giving side?😉 Prøver å forstå hva som tenner deg ved det, og hva du ville hatt ønske om å oppnå☺️ Anonymkode: e785e...afb Det er nok en underdanig side, miste kontrollen litt til en dominant 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå