Gå til innhold

God sele med klips i halsen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om en god sele med klips i halsen? 

Dog Copenhagen blir dessverre for kort og gnisser mot albuen
Non-Stop har jeg ikke lyst til å legge igjen mer penger hos etter x antall reklamasjonssaker pga. dårlig kvalitet...

Anonymkode: 33e4f...26f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en hund som er lite glad i få ting tredd over hodet, så vi bruker AnnyX Open Fun. Liker den godt og er veldig fornøyd med kvaliteten. Har blitt brukt hver dag i over 2 år nå og ser ingen tegn på slitasje i sømmer etc. 

Non-stop skjønner jeg ikke at noen liker, de er utrolig trange i halsen og det var umulig å finne en str som passet. 

Anonymkode: 65dcc...ba8

Skrevet

Jeg bruker sele av denne typen:

https://houseofdogs.no/products/y-sele-dobbel

Ved at den er dobbel sitter den bedre og dras ikke fremover eller til siden like mye, og dermed gnager den ikke "under ermene" på forbeina. Jeg har Whippet og som mynder flest har de utrolig stor brystkasse i forhold til kropp slik at de fleste seler lett gnager.

Anonymkode: e93d8...c85

Skrevet

Non stop dogwear har akkurat kommet med ny sele med klips i halsen

Anonymkode: 5bf56...023

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

«Ikke non-stop» :p

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har du en link? Jeg kan ikke finne den. 

Anonymkode: 65dcc...ba8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Den lille løkka foran der er jo ikke egnet til å feste bånd i? Den er vel til langline om man skal ha det hengende etter. 

Anonymkode: 71eda...ccd

Den er til langline ja. Det er vanlig D-ring på ryggen til å feste kobbel i

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal selen brukes til? Trenger du mye polstring fordi hunden trekker eller ikke?

Jeg har en sele fra Max & Molly med mulighet til å ha båndet i ring foran som et "halsbånd", bak som vanlig sele og foran. Slet med å finne sele som ikke trakk opp i "armhulene" foran, men denne var lang nok.

Nå må jeg snart på leting etter ny, fordi uten mye pels på min puddel er den i største laget og sitter ikke så godt, men gruer meg allerede ...

Anonymkode: 3b5a4...259

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Hva skal selen brukes til? Trenger du mye polstring fordi hunden trekker eller ikke?

Jeg har en sele fra Max & Molly med mulighet til å ha båndet i ring foran som et "halsbånd", bak som vanlig sele og foran. Slet med å finne sele som ikke trakk opp i "armhulene" foran, men denne var lang nok.

Nå må jeg snart på leting etter ny, fordi uten mye pels på min puddel er den i største laget og sitter ikke så godt, men gruer meg allerede ...

Anonymkode: 3b5a4...259

Mest for hverdagsturer / turer i skog og mark. Vi bruker vanligvis CanionDog, men den er tidkrevende å ta av og på så det hadde vært fint med en enklere sele å ta på når vi bare skal gå tur før jobb f.eks. 

Han trekker og er sterk som en okse til å være en medium stor hund :P

Har hørt om Max & Molly, men synes de ser veldig like ut som Non-Stop sin Ramble sele? De passer i alle fall ikke min i det hele tatt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...