AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Liker hvordan personlige trenere klager over personer som ikke føler at dem har tid til trening eller prioriterer det i en hektisk hverdag med barn og fulltidsjobb. Personlige trenere har ofte ikke en annen jobb en hjemmekontor eller pt timer. Dem har nok totalt mye mer overskudd enn oss andre. Spesielt influensere! Hva er deres tanker? Anonymkode: 15084...91b
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden De selger et konsept og bruker dårlig samvittighet og skam som markedsføring. Svært mange av de er unge og har lite kunnskap om kommunikasjon. Anonymkode: b52de...02c
MiominMio Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Hvorfor bry seg med hva andre mener? Du lever ditt liv og så får de bare syte på. Slike trenere unngår jeg personlig som pesten selv så de får aldri meg som kunde.
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #5 Skrevet 50 minutter siden MiominMio skrev (3 timer siden): Hvorfor bry seg med hva andre mener? Du lever ditt liv og så får de bare syte på. Slike trenere unngår jeg personlig som pesten selv så de får aldri meg som kunde. Ja, nei jeg orker ikke det jeg heller! Får bare opp reklame hver dag. Anonymkode: 15084...91b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå