Gå til innhold

Begge liker det, men er ulike

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Både jeg og mannen liker nærhet og sex. Jeg liker langsomt forspill og så et deilig samleie som gir meg en god orgasme. Jeg er heldig og kommer stort sett vaginalt. Når jeg har kommet, er jeg egentlig fornøyd.

Han liker også forspillet, men holder på lenge hvis det blir slik han gjerne vil ha det. Jeg får jo nye og sterke orgasmer av det, men selv om jeg gjør det er hjernen litt "ferdig". Fornøyd. Jeg er nok ingen totimers-partner som liker stillingsbytter, temposkifter og de tre rundene han gjerne ønsker. 

Men sånn er det vel. Mennesker er ulike. Og jeg er jo sikkert litt "rar" når hjerne og kropp responderer så ulikt.

Anonymkode: 50a86...666

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Regelen er enkel:

Det er OK å være dame og være fornøyd etter egen orgasme.

Det er forkastelig å være mann og være fornøyd etter egen orgasme. 

Anonymkode: 166d6...666

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Morsomt at dere begge er ab med 666 på slutten. Så ondt 😂 Ja. Det var alt.

Anonymkode: 3d71d...cc6

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Regelen er enkel:

Det er OK å være dame og være fornøyd etter egen orgasme.

Det er forkastelig å være mann og være fornøyd etter egen orgasme. 

Jeg mister totalt interesse for sex etter orgasme. Og aksepterer også dette fra en partner. Å fortsette samleie i evigheter etter jeg har kommet er uaktuelt. Dvs han kan fortsette, men jeg klarer ikke vise noe interesse. Og så blir jeg tørr. Får kun en orgasme, og etter det er jeg ferdig. Da vil jeg bare ligge inntil han. Ikke noe problem for meg om han er ferdig etter orgasme. Hvis ikke jeg har fått orgasme, så er det helt ok. 

Anonymkode: a0108...39e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er nok ingen totimers-partner som liker stillingsbytter, temposkifter og de tre rundene han gjerne ønsker. 

Det er ikke jeg heller. Og variasjon for variasjonens del fører bare til dårligere sex for min del.

Det klaffet dårlig med en tidligere kjæreste som var motsetning til meg når det kommer til dette. Sexen ble lite tilfredsstillende for begge.

Anonymkode: a6511...06d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.9.2026 den 10.28):

Jeg mister totalt interesse for sex etter orgasme. Og aksepterer også dette fra en partner. Å fortsette samleie i evigheter etter jeg har kommet er uaktuelt. Dvs han kan fortsette, men jeg klarer ikke vise noe interesse. Og så blir jeg tørr. Får kun en orgasme, og etter det er jeg ferdig. Da vil jeg bare ligge inntil han. Ikke noe problem for meg om han er ferdig etter orgasme. Hvis ikke jeg har fått orgasme, så er det helt ok. 

Anonymkode: a0108...39e

Det som er greia, er at dersom en mann sier det samme, så er han beskrevet som egoistisk i senga, mens en dame kan skrive det, og å bli oppfattet som sterk og tydelig. Det er denne forskjellsbehandlingen vi må til livs. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Har er det umulig for meg å ikke lese mellom linjene. Du liker langsomt forspill, men ingen to timers-knuller, altså du har en gitt og repetativ lengde på øktene dine. Du kommer som regel vaginalt og da fornøyd. Stilling-og tempobytter er heller ikke noe for deg. Ut ifra det lille her fremstår du som kjedelig/repetativ og kanskje en egoist siden ting virker til å skulle være etter din oppskrift?

Det er greit å være ulike, og man skal ikke ha sex man ikke ønsker, men tror mannen din vil oppleve det som en heftig upgrade den dagen han bytter (sex)partner.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det som er greia, er at dersom en mann sier det samme, så er han beskrevet som egoistisk i senga, mens en dame kan skrive det, og å bli oppfattet som sterk og tydelig. Det er denne forskjellsbehandlingen vi må til livs. 

Det er jo fordi mannen uansett får orgasme og nytelse minst 99 % av gangene.

Anonymkode: ea285...d19

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Og kanskje mer vesentlig, så gjør han det langt raskere en kvinnen. Noe som igjen ofte er årsaken til at så mange kvinner er utilfreds med sexlivet.

Anonymkode: a6511...06d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det tror jeg gjelder de færreste menn, i alle fall menn over 30.

Anonymkode: 71cff...689

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er da helt vanlig at menn bare er ferdig og avslutter etter sin orgasme. Jeg har aldri truffet på mann som fortsetter etter sin orgasme, så som kvinne er man heldig dersom man har en mann som sørger for at kvinnen kommer før, samtidig eller etter. Personlig har jeg altså ikke en eneste gang møtt mann som bidrar noe etter egen orgasme. Da er menn generelt ferdige. 

Så joda, vi må så gjerne komme forskkellsbehandling til livs! 😍

Jeg synes vedkommende som blåser i partners tilfredstillelse når hun/han har fått sitt er egoistosk uansett kjønn, og man bør finne en løsning der begge får sitt. Sørger man ikke for at partner også får orgasme (om vedkommende kan og vil det), så bør man iallefall holde godt kjeft den dagen partner bare kansellerer sexlivet, og gå i seg selv. Ingen gidder å være sexservice kun for den andres tilfredsstillelse i lengden.  

Anonymkode: f0355...b99

AnonymBruker
Skrevet

For noe tull! De fleste menn virker svært godt også etter at de blir 30 år. 

30 år du liksom! Ung mann ennå! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Dere må bare slutte å ha shit sex. Orgasme og nytelse er lett å få til for begge. Men om dere er mer ute etter konkurranse og regnskap enn samspill med partner så er det vel ikke lett...

AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (23 timer siden):

Har er det umulig for meg å ikke lese mellom linjene. Du liker langsomt forspill, men ingen to timers-knuller, altså du har en gitt og repetativ lengde på øktene dine. Du kommer som regel vaginalt og da fornøyd. Stilling-og tempobytter er heller ikke noe for deg. Ut ifra det lille her fremstår du som kjedelig/repetativ og kanskje en egoist siden ting virker til å skulle være etter din oppskrift?

Kanskje jeg er det. Men selv om jeg selv er fornøyd mentalt, fortsetter vi jo. Og det går for meg om igjen, jeg kommer lett, og orgasmene er fysisk tilfredsstillende, men "i hjernen" er jeg egentlig mett. Jeg synes også det er litt pussig.

Men når vi har tid, setter han pris på de en eller to utløsningene som kommer etter den første. Siden han blir fort hard igjen, eller holder seg ganske hard, blir det ganske sømløst. Og selvsagt bytter vi stillinger. Access all areas, som det heter. Jeg vet jo hva han liker og vil at han skal nyte, og kommer som sagt selv også, selv om vi altså er på litt ulike steder i hodene våre litt ute i akten. Så veldig "kjedelig" er jeg nok ikke. Men denne avstanden i den mentale opplevelsen av sex, er det som har skapt en undring.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er da helt vanlig at menn bare er ferdig og avslutter etter sin orgasme. Jeg har aldri truffet på mann som fortsetter etter sin orgasme, så som kvinne er man heldig dersom man har en mann som sørger for at kvinnen kommer før, samtidig eller etter. Personlig har jeg altså ikke en eneste gang møtt mann som bidrar noe etter egen orgasme. Da er menn generelt ferdige. 

Så joda, vi må så gjerne komme forskkellsbehandling til livs! 😍

Jeg synes vedkommende som blåser i partners tilfredstillelse når hun/han har fått sitt er egoistosk uansett kjønn, og man bør finne en løsning der begge får sitt. Sørger man ikke for at partner også får orgasme (om vedkommende kan og vil det), så bør man iallefall holde godt kjeft den dagen partner bare kansellerer sexlivet, og gå i seg selv. Ingen gidder å være sexservice kun for den andres tilfredsstillelse i lengden.  

Du har aldri møtt en mann som tilfredsstiller henne etter egen orgasme?

Hvilke menn er det du ligger med? Er du i et spesielt miljø?  Å få henne til å komme, enten det er før eller etter egen orgasme, har vært en selvfølgelighet hos meg siden jeg begynte å ha sex. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.9.2026 den 8.29):

Utløsning er ikke nødvendigvis det samme som orgasme. Sæden kan både renne og sprute uten at den gode orgasmiske følelsen følger med. Så utløsning alene er ikke noe bevis på at mannen fikk orgasme eller masse nytelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...