Gå til innhold

Vokse underlivet selv


Henna

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tar det før ny runde voksing må utføres?

Og ikke minst -finnes det noen produkter mer egnet for underlivet/mer skånsomme enn andre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har planer om å gjøre dette jeg også, men tror jeg tar meg en tur til en salong for å få gjort det første gang..

Kanskje noen tips å snappe opp der også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har planer om å gjøre dette jeg også, men tror jeg tar meg en tur til en salong for å få gjort det første gang..

Kanskje noen tips å snappe opp der også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Gjest

på vita selger de brazilian voks som du kan bruke hjemme selv. koster 100 kr ca. jeg prøvde den men den stivnet for fort og da klarte jeg ikke røske den av :( det var kjempevondt. måtte legge på glovarm klut slik at voksen myknet så den ville bli lettere å dra av. forstår ikke hvordan man skal kunne vokse seg selv i rumpesprekken, hårene vokser jo framover der og da må man jo nesten ha hånda bak? :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Skånsom og skånsom... jeg er i hvert fall veldig fornøyd med en voks som heter Sessu Natural Hair Remover. Den fåes bl.a. hos Parfymelle (ca 150 kroner). Det følger med strips og spatel. Siden den er i tube blir det mindre gris enn med voks du må grave ut av en krukke, dessuten kan den brukes både varm og kald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Har aldri skjønt hvordan noen orker dette med voksing. Jeg skulle ønske jeg orket det, for det høres så greit ut, men jeg må nok kaste inn håndkleet der gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

jeg har prøvd selv, med kaldvoks (synes det er lettere enn varmvoks), og det gjør jævlig vondt.

men det verste var at jeg nok rev av endel av huden, og det merket jeg ikke før dagen etter... da var det en slags hinne over huden, og det væsket litt.

antakeligvis har jeg dratt litt for mye oppover og ikke bortover. (det er vanskelig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au, sier jeg også ja!!

Skulle prøve å vokse der nede med Vita kaldvoks! To sånn lapper man skulle varme i henda, dra fra hverandre og legge på.

Trodde jeg skulle dø når jeg rev den av! Aldri i verden om jeg gjør det igjen!!

*Grøss*

Vokser øyebryna og det er ingenting i forhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar veldig små områder med en strips, som to kronestykker ved siden av hverandre kanskje. Stram huden og dra kjapt av. Vondt, ja, men jeg kan forestille meg mye som er værre.

Syns det er praktisk jeg. Det stikker ikke, blir ikke nuppete og det er lenge til neste gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.. jeg glemte å stramme huden og tok en hel strips på!

Orker ikke prøve med det samme, men kanskje jeg gjør det når det har gått en stund å jeg har glemt/fortrengt smerten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina
Tar veldig små områder med en strips, som to kronestykker ved siden av hverandre kanskje. Stram huden og dra kjapt av. Vondt, ja, men jeg kan forestille meg mye som er værre.

Syns det er praktisk jeg. Det stikker ikke, blir ikke nuppete og det er lenge til neste gang

Skriver under på denne! Selv om det er noe minutter med smerte hver gang, så er det SÅÅÅÅ verdt det! :)

Jeg vokser vanligvis i salong,men hvis jeg gjør det hjemme bruker jeg kaldvoks- synes det fungerer best.

Lurer på om jeg skal teste den Virvel skrev om :) *notere*

Endret av Malina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

jeg gjorde som lizzie, men resultatet ble ikke så bra... ikek holdt hårene seg borte så lenge heller (ble vel revet av og ikke ut).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1
på vita selger de brazilian voks som du kan bruke hjemme selv. koster 100 kr ca. jeg prøvde den men den stivnet for fort og da klarte jeg ikke røske den av :( det var kjempevondt. måtte legge på glovarm klut slik at voksen myknet så den ville bli lettere å dra av. forstår ikke hvordan man skal kunne vokse seg selv i rumpesprekken, hårene vokser jo framover der og da må man jo nesten ha hånda bak? :s

:frustrert: Var den en grønn krukke? Isåfall er det den samme som jeg kjøpte på Lindex i fjor sommer. Det er noe av det værste jeg har opplevd, utrolig vondt. Hadde ingen sjans å rive det av slik som det var meningen og måtte også bruke varm klut for å få det til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tror jeg skal prøve å vokse underlivet mitt nå. Det blir vel med voks på bikinilinjen og epilator i rumpeområdet. Komplisert det her :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Den vanlige varmvoksen fra Veet, tror jeg. Kjempevondt ja, men det blir bedre etter et par ganger. Første gangen fikk jeg nesten tårer i øynene, mens nå (selv om det har gått et år siden sist) gruer jeg meg til å vokse fordi det er så kjedelig, ikke fordi det er så vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...