AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:36 #1 Skrevet mandag kl. 21:36 Hvor sulten skal man vær i kaloriunderskudd? Ligger på rundt 1500-1600 kalorier og jeg trener en del. Men det er dette underskuddet jeg må ha. Anonymkode: 72881...d6e
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:28 #2 Skrevet tirsdag kl. 14:28 Så lenge du klarer det så kan du bli enda mer sulten. Det er jo det som stopøer mange, de er så sultne at det ikke nytter å stå i mot. Anonymkode: f3fde...b70
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:28 #3 Skrevet tirsdag kl. 14:28 Spis mer mat som har mye volum per kalori. Anonymkode: c3aea...2a9
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:34 #4 Skrevet tirsdag kl. 14:34 Man må bare lide seg gjennom de første ukene, så tilpasser magen seg og det går veldig mye lettere. Spis mat med få kalorier som fyller godt. Anonymkode: f90bf...6d1 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:35 #5 Skrevet tirsdag kl. 14:35 Spis riktig, så trenger du ikke gå i kaloriunderskudd.. Det er gammel kunnskap som tror at man må gå og sulte seg for å slanke seg. Anonymkode: c31f3...0c6 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:40 #6 Skrevet tirsdag kl. 14:40 Spis riktige mengder protein, fett og fiber til hvert måltid. Fyll på med grønnsaker for å fylle magen og bli mett. Anonymkode: abd0d...920
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:46 #7 Skrevet tirsdag kl. 14:46 Jeg blir veldig sulten på kvelden, så for meg hjelper det med å legge første måltid til senere på dagen så jeg har kalorier å gå på på kvelden. Om jeg blir sulten mellom måltid tar jeg noen skjeer med f.eks. kvarg. Lav i kalori og bra med proteiner. Om du sliter og det er helt fælt er det ikke bærekraftig i lengden. Anonymkode: 7357c...292
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå