AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Gift mann la min venninne til på snapchat og sender ofte snap og kommenterer på hennes story. Ingenting seksuelt, bare viser litt stor interesse for kontakt føler hun. Bakgrunn: De har vokst opp i samme nabolag og han har tidligere vist litt interesse for henne på en fest (veldig mange år siden). Han tar også kontakt innimellom ang. nabo greier (de er ikke veldig nære naboer, men tilhører samme nabolag) Han er gift og har barn. Min venninne er også gift med familie. Min venninne er svært vakker som en fotomodell Nå prøver vi å forstå oss litt på dette . Er det slik at alle er venner på tvers av kjønn i dag? Vi er i 40-årene og bor på bygda. Anonymkode: abd28...052
Mezzosoprena Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gift mann la min venninne til på snapchat og sender ofte snap og kommenterer på hennes story. Ingenting seksuelt, bare viser litt stor interesse for kontakt føler hun. Bakgrunn: De har vokst opp i samme nabolag og han har tidligere vist litt interesse for henne på en fest (veldig mange år siden). Han tar også kontakt innimellom ang. nabo greier (de er ikke veldig nære naboer, men tilhører samme nabolag) Han er gift og har barn. Min venninne er også gift med familie. Min venninne er svært vakker som en fotomodell Nå prøver vi å forstå oss litt på dette . Er det slik at alle er venner på tvers av kjønn i dag? Vi er i 40-årene og bor på bygda. Anonymkode: abd28...052 Eh ja? Hilsen ei nærmere 50. 2
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden Mezzosoprena skrev (Akkurat nå): Eh ja? Hilsen ei nærmere 50. Så bra, det var det hun ville høre når hun spurte meg, men jeg ble ærlig talt litt usikker. Ts Anonymkode: abd28...052
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå prøver vi å forstå oss litt på dette . Er det slik at alle er venner på tvers av kjønn i dag? Vi er i 40-årene og bor på bygda. Anonymkode: abd28...052 Sikker på at dere ikke er i 80-årene? Jeg er også i 40-årene og har aldri registrert at det er uvanlig å ha venner på tvers av kjønn blant jevnaldrede. Jeg kjenner jo som oftest mine venners partnere, jeg anser de ofte som mine venner også, og ikke sjelden er det snakk om våre venner, altså vennepar av meg og min kone. Av og til sender vi meldinger også, men vi puler jo ikke. Anonymkode: de3f8...e67 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Skrevet 20 timer siden Han er en fittesnik. Ingen tvil om det. Anonymkode: 49def...957 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Skrevet 20 timer siden Jeg er eldre enn deg og alle har alltid vært venner uavhengig av kjønn. Anonymkode: 28e7f...922 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Han er en fittesnik. Ingen tvil om det. Anonymkode: 49def...957 Hva mener du? Anonymkode: abd28...052
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden På Snapchat? Eneste fyren som forsøkte å få meg inn på Snapchat skulle også ha meg til nettsiden Nakenprat... Når jeg googler hvordan Snapchat fungerer, så sender man bilder, videoer og meldinger som slettes automatisk etter en kort tid. Hvilken platform er bedre for utroskap? Jeg ville vært veeldig mistenksom til dette. Anonymkode: 893a1...cd0
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Skrevet 12 timer siden Ville han ha vært like ivrig på å ta kontakt om det var Inga på 75 år det gjaldt? Eller har det sammenheng med at hun er en veldig pen dame som han en gang prøvde seg på? Anonymkode: 70547...503 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Gift mann la min venninne til på snapchat og sender ofte snap og kommenterer på hennes story. Ingenting seksuelt, bare viser litt stor interesse for kontakt føler hun. Bakgrunn: De har vokst opp i samme nabolag og han har tidligere vist litt interesse for henne på en fest (veldig mange år siden). Han tar også kontakt innimellom ang. nabo greier (de er ikke veldig nære naboer, men tilhører samme nabolag) Han er gift og har barn. Min venninne er også gift med familie. Min venninne er svært vakker som en fotomodell Nå prøver vi å forstå oss litt på dette . Er det slik at alle er venner på tvers av kjønn i dag? Vi er i 40-årene og bor på bygda. Anonymkode: abd28...052 Han ønsker noe mer. Tips konen og se om han er åpen og ærlig med henne, ellers er det hensikter der det ikke bør være! Anonymkode: bff4c...46c 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden Hvorfor har hun akseptert ham og hvorfor sender hun ham meldinger? Snapchat fungerer tross alt begge veier. Måten du fremstiller ham på så virker det selvsagt suspekt. Men du gir litt bygdedyr-vibber Anonymkode: a67a2...7d4 1 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden Jeg har en sånn nabo, legger til damene i gata på snap, og han er en stor fittesnik.. Anonymkode: cd1c2...7f1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden Kom igjen folkens, selvsagt er han ute etter noe mer enn «vennskap»! Håper dere lyver bevisst nå og ikke er så godtroende… Anonymkode: 05624...2ee
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Gift mann la min venninne til på snapchat og sender ofte snap og kommenterer på hennes story. Ingenting seksuelt, bare viser litt stor interesse for kontakt føler hun. Bakgrunn: De har vokst opp i samme nabolag og han har tidligere vist litt interesse for henne på en fest (veldig mange år siden). Han tar også kontakt innimellom ang. nabo greier (de er ikke veldig nære naboer, men tilhører samme nabolag) Han er gift og har barn. Min venninne er også gift med familie. Min venninne er svært vakker som en fotomodell Nå prøver vi å forstå oss litt på dette . Er det slik at alle er venner på tvers av kjønn i dag? Vi er i 40-årene og bor på bygda. Anonymkode: abd28...052 Ja, det har vi alltid vært. Vil tro jeg har fler menn på snap enn kvinner.. Hilsen ei I førtiåra fra byen Anonymkode: c9d2d...1d2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden Synes dere at det er rart at man har venner som er motsatt kjønn? Jeg er vant med det i en alder av 45. Anonymkode: 9f58f...b1b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Skrevet 1 time siden Jeg er 50 og synes det er underlig. Vi har snapgruppe på jobb, der er både menn og kvinner. Men da skjer det jo i full åpenhet og anser som temmelig uskyldig. Det snappes typisk om pranks blant gutta på gulvet, andre fra jobbreiser, diverse feiringer, bilder fra båtturer e.l. Mange kollegaer som omgås på fritiden også. Men dersom mannen til en venninnne eller arbeidskollega hadde sendt snap direkte til bare meg, ville jeg har reagert. Jeg ville tatt det som en oppfordring til type "spenning i hverdagen", flørting og antagelig på sikt en type kontakt som evt partnere ikke ville likt. Jeg har en typisk mannsdominert hobby selv og kommuniserer en del med menn omkring denne hobby'en. Det går utelukkende i meldinger (ikke snap) som angår tekniske ting, deler erfaring, tips, hjelp og oppdateringer på hva man har gjort. Dette er meldinger som kan fremvises til enhver, inkl. de respektive partnere. Evt. telefonsamtaler foregår også helt åpent. Har opplevd å få meldinger fra andre menn, fra kollegaer, kunder, venners bekjente: det har utelukkende vært med noe baktanker om noe helt annet enn platonisk vennskap. Jeg har heller aldri kommunisert privat med andres partnere uten at de har vært en del av kommunikasjonen. Med et par unntak, og det gjaldt gaver. Min erfaring er at det er vanskelig å være venner med det motsatte kjønn, nesten uansett alder. En av partene vil i 90% av tilfellene ha noe annet i baktankene og gripe sjansen ved anledning. Anonymkode: 3edca...cc1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå