Gå til innhold

Angst/psykisk ubehag

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men ønsker å høre om andre opplever det samme da jeg sliter med å forstå hva som skjer og hvorfor. 

Jeg er relativt stabil psykisk, har et fint liv og ingen store problemer sånn sett. Kan noen ganger føle på litt angst, men ikke noe som hindrer meg i hverdagen. 

Det jeg derimot synes er ubehagelig og som skjer relativt ofte er at jeg får et slags «flash» av en ubehagelig følelse, hvor jeg nesten føler at jeg mister meg selv litt. Det er ingen fysiske symptomer knyttet til dette, kun et psykisk ubehag som varer 10-30 sekunder. Det er vanskelig å beskrive følelsen men det føles på en måte som om kroppen/hode blir lettere og jeg blir redd for å miste forstanden på en måte, selv om den logiske delen av meg vet det ikke skjer.

Dette kan skje når som helst, men gjerne hvis jeg er litt sliten eller har PMS. Virker ikke som det er noe spesielt situasjon eller tanker som utløser det

Anonymkode: ee9b9...ded

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det på akkurat samme måte fram til jeg fikk behandling for det. Det er psykisk angst og kjennes ekkelt, men er helt ufarlig. Plager det deg veldig finnes det god behandling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...