Guddla Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Vi er på jakt etter ny hund og ser etteren omplasseringshund. Er det flere plasser å se på nett enn Finn, Fod og Tunge hundesenter?
Kris. Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Spørs hvor raskt du vil ha og hvilke type hund, men vet raseklubber kan i noen gang sette deg i kontakt med folk som skal eller har hund som skal omplasseres. Dyrebeskyttelsen rundt omkring har hunder av og til. Adoptere/omplasserings hund fra utlandet er også mulig, men krever nok mer arbeid rundt. Disse kom også opp når jeg søkte. Solplassen.no og 4everhome.no
Guddla Skrevet 14 timer siden Forfatter #3 Skrevet 14 timer siden Takk for tips. Ønsker hund i løpet av høsten, men fra utland blir for mye styr for vår del.
Arx Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden Hvis du har bestemt deg for en rase kan du sjekke om raseklubben har en facebook-gruppe eller en side med hunder til omplassering 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Fodgården har hunder. Solplassen omplassering har. Anonymkode: 4ca35...582
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden #6 Skrevet 8 minutter siden Jeg brukte Finn og fant hund etter noen uker. Fikk meg en flott, frisk og billig tispe av en av rasene jeg kunne tenke meg. Hun har litt særegenheter og er noe eldre enn jeg hadde tenkt meg. Hun er ingen problemhund, og faktisk temmelig lydig. Enkel for omplasseringshund å være. Er man kritisk og nøye så tror jeg Finn kan være en god plass å finne omplasseringshund. Prøvetid og tidligere eiere som er nøye er gull. Om de virker som de har det travelt med å kvitte seg med hunden er det ett varseltegn. Organisasjonene har gjerne stor pågang og mange søkere. De averterer kanskje 6-7 hunder omgang. Det er ikke så sannsynlig at det er akkurat den rasen du ønsker deg. Anonymkode: 229dc...fc9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå