AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Jeg er arbeidsledig, men har jobbet noen vakter på et sykehus. To av vaktene i slutten av August og to vakter nå i begynnelsen av September. Det ble ført inn på meldekortet. Jeg fikk veldig lite penger i dag. Og pengene jeg tjener på vaktene kommer om veldig lenge. De to i slutten av August kommer i slutten av September og vaktene i September kommer i slutten av oktober. Heldigvis har jeg buffer, men det ble litt skjevfordeling av penger. Skulle jeg ha ventet med å føre opp timer jeg jobber til litt nærmere lønn fra arbeidsgiver? Anonymkode: 71291...5e9
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Nei, du fører arbeid de dagene du arbeider. Anonymkode: defb6...9f1 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er arbeidsledig, men har jobbet noen vakter på et sykehus. To av vaktene i slutten av August og to vakter nå i begynnelsen av September. Det ble ført inn på meldekortet. Jeg fikk veldig lite penger i dag. Og pengene jeg tjener på vaktene kommer om veldig lenge. De to i slutten av August kommer i slutten av September og vaktene i September kommer i slutten av oktober. Heldigvis har jeg buffer, men det ble litt skjevfordeling av penger. Skulle jeg ha ventet med å føre opp timer jeg jobber til litt nærmere lønn fra arbeidsgiver? Anonymkode: 71291...5e9 Nei, absolutt ikke. Da kan du få trøbbel. Anonymkode: a2375...579 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå