AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Først og fremst, er det noe spesielt jeg bør være klar over? Tips og triks? Tenkt å reise med buss 3G mellom flyplassen og sentrum. Jeg betaler med kredittkortet ombord på bussen? Får man fysisk billett? Er det skjermer ombord som viser holdeplassene på omtrent samme måte som i Oslo slik at man har kontroll på hvor man er? Mulig at det kommer flere spørsmål etter hvert. Anonymkode: b9129...f1e
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Jeg har tatt den bussen en gang, men siden jeg ikke husker alt du spør om, googlet jeg dette. Ja, du kan tappe kort på bussen, og ja det er skjerm som viser stopp (fant til og med bilde av skjermen). Fysisk billett får du helt sikkert, det har jeg fått i alle land jeg hvor har kjøpt billett av sjåføren. Jeg reiser veldig mye og jeg finner alt jeg behøver å vite med å åpne google og skrive inn akkurat det jeg lurer på. Når jeg tar buss i byer jeg ikke er kjent, pleier jeg å følge med på hvor jeg er i Google Maps. Da har jeg alltid kontroll på hvor jeg skal av. Til og med her hvor jeg bor i Norge, hender det at skjermen på bussen min er svart, det skjedde faktisk senest for et par dager siden. Anonymkode: 619ae...e61 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg har tatt den bussen en gang, men siden jeg ikke husker alt du spør om, googlet jeg dette. Ja, du kan tappe kort på bussen, og ja det er skjerm som viser stopp (fant til og med bilde av skjermen). Fysisk billett får du helt sikkert, det har jeg fått i alle land jeg hvor har kjøpt billett av sjåføren. Jeg reiser veldig mye og jeg finner alt jeg behøver å vite med å åpne google og skrive inn akkurat det jeg lurer på. Når jeg tar buss i byer jeg ikke er kjent, pleier jeg å følge med på hvor jeg er i Google Maps. Da har jeg alltid kontroll på hvor jeg skal av. Til og med her hvor jeg bor i Norge, hender det at skjermen på bussen min er svart, det skjedde faktisk senest for et par dager siden. Anonymkode: 619ae...e61 Jeg har forhørt meg med Chat Gpt, men sjekker litt her i tillegg. Får stadig feil opplysninger fra Chat Gpt. Anonymkode: b9129...f1e
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har forhørt meg med Chat Gpt, men sjekker litt her i tillegg. Får stadig feil opplysninger fra Chat Gpt. Anonymkode: b9129...f1e Derfor jeg googler i stedet for å bruke AI. Da vet jeg jo hva som er kilden. Anonymkode: 619ae...e61
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Derfor jeg googler i stedet for å bruke AI. Da vet jeg jo hva som er kilden. Anonymkode: 619ae...e61 Og: Jeg ville for så vidt ikke stolt noe mer på KG-brukere, heller. Mange som liker å svare på ting om noe de tror, men som de overhodet ikke har greie på. Anonymkode: 619ae...e61
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Public transport in Vilnius Tell stoppene, og orienter deg litt på forhånd om hvordan det er eller ser ut der du skal gå av. Uansett er folk veldig hyggelige og glade for å hjelpe hvis du spør. Veldig fin by. Du kan glede deg Anonymkode: ac888...5eb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå