Gjest 20år Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 Jeg har oppdaget 2 blemmer i underlivet mitt og det klør/svir veldig!Hva kan det være? Jeg har hatt samme partner i 2år...
Gjest Søt Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 Jeg har oppdaget 2 blemmer i underlivet mitt og det klør/svir veldig!Hva kan det være? Jeg har hatt samme partner i 2år... ← Har han hatt samme partner i 2 år? Ring legen med en gang så får du vel svar, eller sså er dte kanskje en helsestajon i nærheten? Alltid guffent når det kommer/skjer noe unormalt i underlivet. Men ta å ring, går sikkert bra:)
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #4 Skrevet 27. april 2006 Høres veldig ut som herpes. Du må fortelle det til kjæresten din, og IKKKKKE ha sex med ham før du finner ut av hva det er. Du må selvfølgelig dra til lege. Dette er som regel helt ufarlig, men skal sjekkes. Du får midler som hjelper av legen. Men det er kjempesmittsomt, så om hånden din har vært borti der, må den vaskes godt. Smitter til øyne og munn og området rundt munn så lett som ingen ting. Herpes er en seksuelt overførbar sykdom, men kan også fåes ved annen smitte (som ved at du har tatt noen i hånden som har hatt smitte i hånden sin, for så at du har kommet borti kjønnsorganene dine og videreført smitten. Men uansett skal du fortelle dette til kjæresten din. Lykke til, og god bedring
Gjest 20år Skrevet 28. april 2006 #5 Skrevet 28. april 2006 Hmmm...har lest om herpes utbrudd,men det ligner ikke på det skjønner dere.De vesker ikke... Men jeg leste om at man kan få sånn hvis man har veldig tørre slimhinner og jeg vet jeg har hatt problemer med fuktigheten der nede før... Jeg fortalte det til typen min i går...og ingen har vært utroe...ganskel vanskelig når vi har hatt ferie hjemme sammen,men uansett så skal jeg til legen i dag,så får jeg høre. Huff,legen er en mann!!
Gjest gjesta Skrevet 28. april 2006 #6 Skrevet 28. april 2006 ...ganskel vanskelig når vi har hatt ferie hjemme sammen ← Hva mener du? At det ikke kan gå at an noen av dere har vært utroe fordi dere har hatt ferie i sammen???
Gjest Jalileh Skrevet 28. april 2006 #7 Skrevet 28. april 2006 Det kan være kjønnsvorter? Du kan lese mer om det her.
Gjest gjesta Skrevet 28. april 2006 #8 Skrevet 28. april 2006 Herpes er vel en av de sykdommene som kan ligge laten i kroppen i flere år før det bryter ut. Så imgem trenger å ha vært utroe. Om legen er en mann har da vel ikke noe å si. Han er en lege, akkurat som en kvinnelig lege. Du skal ikek date han, du skal ha en GU.
Gjest :) Skrevet 28. april 2006 #9 Skrevet 28. april 2006 Har du unormal utflod i tillegg?? I høst hadde jeg en alvorlig soppinfeksjon, og det utviklet seg til blemmer etterhvert som gjorde VONDT!
Freyja Skrevet 28. april 2006 #10 Skrevet 28. april 2006 Hvordan ser blemmene ut? Hvis de er røde, med gul puss kan det jo være stafylokokker! Disse både klør og svir. Håper du har vært hos legen nå, og at det ordner seg. Kan ikke være noe godt... (Apropos mannlig lege; synes de mannlige er best, jeg. Er mye mer forsiktige)
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #11 Skrevet 29. april 2006 jeg hadde slike blemmer. De væsket ikke, men huden var rød, sprukket og flasset. trodde dette var kjønnsvorter, og gikk til gynekolog. Der fikk jeg beskjed om at det var eksem, jeg fikk en krem. kuttet ut resirkulert dopapir og vakemiddel med parfyme, så gikk det over. Ta en tur til legen du, det kan jo være så mangt
Gjest 20år Skrevet 7. mai 2006 #12 Skrevet 7. mai 2006 Jeg var hos legen med de to blemmene mine...hun sa det ikke var herpes,men hun sa ikke noe mer heller....så jeg har ikke akkurat fått noe hjelp.De har blitt mindre.Har smørt meg med intim krem....For en lege!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå