AnonymBruker Skrevet 6. september #1 Skrevet 6. september Hadde besøk i går, hadde ikke vært hos meg før, jeg flyttet tidligere i år. Var i ferd med å gå rett inn på soverommet, men fikk stoppet vedkommende. Sånt gjør man da ikke? Vedkommende visste nok ikke at det var soverommet, men det er ikke bare å gå på oppdagelsesferd, man venter heller på omvisning. Oppførte seg generelt merkelig, men dette var det mest spesielle. Spurte også om hvorfor det stod en bøtte i dusjkabinettet og da vi skulle se fim, som vi hadde valgt på forhånd, ble det snakk om å kanskje se en annen film isteden. Vedkommende har en stor dvd-samling og ville ta med film, men jeg har bare Netflix, ikke dvd-spiller. Må da være mye bedre å se en film man ikke har sett før enn å se en dvd-film man kanskje har sett fem ganger før. Vedkommende har en tendens til å spoile litt, så det er et godt argument for å se en usett film. Den andre som var på besøk i går er typen til å komme med antakelser underveis i filmene, forutser hva som kommer til å skje osv. Herlig. Anonymkode: dc494...ffb 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. september #2 Skrevet 6. september Hva slags menneske var dette, og hvorfor kom vedkommende på besøk? Anonymkode: fbb47...ccc 4
AnonymBruker Skrevet 6. september #3 Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva slags menneske var dette, og hvorfor kom vedkommende på besøk? Anonymkode: fbb47...ccc Vennskap, kjent hverandre i rundt femten år. Anonymkode: dc494...ffb
AprilLudgate Skrevet 6. september #4 Skrevet 6. september ? Var dette så voldsomt da? Hadde jeg ikke tenkt mye over. 19
AprilLudgate Skrevet 6. september #5 Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vennskap, kjent hverandre i rundt femten år. Anonymkode: dc494...ffb FEMTEN år og det er superuhøflig om man skulle åpne ei soveromsdør ved feiltakelse? Dette blir jo veldig rigid? 25 8
AnonymBruker Skrevet 6. september #6 Skrevet 6. september Du virker egentlig temmelig spesiell selv. Anonymkode: 0a3bb...145 30
AnonymBruker Skrevet 6. september #7 Skrevet 6. september AprilLudgate skrev (Akkurat nå): FEMTEN år og det er superuhøflig om man skulle åpne ei soveromsdør ved feiltakelse? Dette blir jo veldig rigid? Feiltakelse i hvilken forstand ? Det er ikke bare å åpne tilfeldige dører. Husker ikke om jeg ble vist soverommet da jeg var hos vedkommende første gangen, jeg ville uansett ikke åpnet fører med mindre jeg følte meg rimelig sikker på at det var toalettet. Har besøkt den andre i to forskjellige boliger, aldri vært inne på soverommene. Vi har også kjent hverandre i rundt femten år. Anonymkode: dc494...ffb
Lisasn Skrevet 6. september #8 Skrevet 6. september Etter 15 år som venner, hadde også jeg lett kunne foreslått en film som jeg har sett før, samt vært nysgjerrig i den nye boligen til vennen min. Du som høres sær ut. 12 3
AprilLudgate Skrevet 6. september #9 Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Feiltakelse i hvilken forstand ? Det er ikke bare å åpne tilfeldige dører. Husker ikke om jeg ble vist soverommet da jeg var hos vedkommende første gangen, jeg ville uansett ikke åpnet fører med mindre jeg følte meg rimelig sikker på at det var toalettet. Har besøkt den andre i to forskjellige boliger, aldri vært inne på soverommene. Vi har også kjent hverandre i rundt femten år. Anonymkode: dc494...ffb Helt iorden at et sånn, men det er ikke normalen. Så om noen er unntaket her er det jo deg. Som er helt greit, men altså. Normalatferd etter 15 år som venner er at man ikke hadde tenkt over det. Og så er det selvsagt lov å være rigid og svært regelstyrt. 7 1
AnonymBruker Skrevet 6. september #10 Skrevet 6. september Lisasn skrev (1 minutt siden): Etter 15 år som venner, hadde også jeg lett kunne foreslått en film som jeg har sett før, samt vært nysgjerrig i den nye boligen til vennen min. Du som høres sær ut. Jeg tenker mangel på sosiale antenner. Om man har kjent hverandre i 5 mnd eller 50 år spiller ingen rolle i denne sammenhengen. Synes også at det var litt spesielt at "gjetteren" gikk og åpnet kjøleskapet, men det er nok mer vanlig, jeg ville bare ikke gjort det selv. Anonymkode: dc494...ffb
AnonymBruker Skrevet 6. september #11 Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Herlig. Anonymkode: dc494...ffb Bruker du ofte å tenke negativt om ting? Anonymkode: a970e...bd8 3
AnonymBruker Skrevet 6. september #12 Skrevet 6. september Forventer folk vil se hele huset nær jeg har bytta bolig jeg da. Trodde det var normalt. Sett hele huset til alle jeg kjenner. Anonymkode: ba347...c06 3
AnonymBruker Skrevet 6. september #13 Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg tenker mangel på sosiale antenner. Om man har kjent hverandre i 5 mnd eller 50 år spiller ingen rolle i denne sammenhengen. Synes også at det var litt spesielt at "gjetteren" gikk og åpnet kjøleskapet, men det er nok mer vanlig, jeg ville bare ikke gjort det selv. Anonymkode: dc494...ffb Ingenting av det du nevner er uvanlig eller unormalt blant mine venner, selv de jeg har kjent langt kortere tid enn femten år. Det er nok viktig å være tydelig på hva man ønsker og ikke, for folk er jo forskjellige. Det er dog ingen grunn til å baksnakke eller dømme vedkommende, all den tid begge deler er normalt, bare helt ulik enden av spekteret. Anonymkode: b0d11...9a7 4
Ibot Skrevet 6. september #14 Skrevet 6. september Mange grunner her for å begrense relasjonen. For alle parter virker det som. Høres ut som dere går hverandre på nervene på kryss og tvers. 2
Daria Skrevet 6. september #15 Skrevet 6. september Venner jeg har hatt i 15 år kan fritt vandre rundt i leiligheten, stille usjenerte spørsmål om det meste og komme med alternative forslag til felles planer (særlig når det handler om noe så bagatellmessig som hvilken film vi skal se). Det er ikke vennens sosiale antenner og oppførsel jeg stusser på her... 4 2
AnonymBruker Skrevet 6. september #16 Skrevet 6. september Venner jeg har hatt i mange år kan gå hvor de vil altså. Anonymkode: e02a9...7e4 3
AnonymBruker Skrevet 6. september #17 Skrevet 6. september Jeg tror noen av de vennene jeg har hatt lengst fint kunne sett seg rundt hos meg. Hadde hatt null problem med det. Det at personen hadde med dvd er jo en egen ting ved den personen, er vel ikke så mange som gjør det lenger med mindre man vet den andre har det. Du har vel dine særheter du også regner jeg med. Anonymkode: 6ec83...91b
AnonymBruker Skrevet 6. september #18 Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg tror noen av de vennene jeg har hatt lengst fint kunne sett seg rundt hos meg. Hadde hatt null problem med det. Det at personen hadde med dvd er jo en egen ting ved den personen, er vel ikke så mange som gjør det lenger med mindre man vet den andre har det. Du har vel dine særheter du også regner jeg med. Anonymkode: 6ec83...91b Ingen som hadde med dvd. Anonymkode: dc494...ffb
AnonymBruker Skrevet 6. september #19 Skrevet 6. september Dere passer ikke sammen, selv om dere har kjent hverandre i femten år. Anonymkode: 74dd7...dea
AnonymBruker Skrevet 6. september #20 Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ingen som hadde med dvd. Anonymkode: dc494...ffb Ville ta med dvd da. Fornøyd? Anonymkode: 6ec83...91b 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå