AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Haha sorry jeg må bare få det ut. Diskuterte noe med en venn i en gruppechat vi har. Det handlet om noe jobbrelatert og anbefalinger rundt noe som kan skje på en arbeidsplass. Vi har ulik oppfatning av dette, og begge sa sin mening, sine erfaringer og forklarte hvorfor. Min venn driver da og viser til kilder og lange tekster. Dette er allmennkunnskap for folk som jobber i dette yrket, så det han drev med var jo rett og slett mansplaining. Men selv om det finnes generelle anbefalinger om noe så kan man jo gjøre individuelle tilpasninger. Så jeg skrev jo det: at man må nesten ta dette med sin egen ledelse for å finne ut hva som passer best på akkurat den arbeidsplassen. Man kan ikke bare sitte hjemme og lese seg frem til et svar på internett hvis man er usikker på hva som gjelder. Da spør man noen som kjenner deg og arbeidsplassen. Dette fikk jeg ikke noe svar på, og det provoserer meg haha. Hvorfor bare henvise til masse kilder som om jeg er dum og bruke masse tid på å diskutere, og bare drite i å svare når jeg skriver at dette til syvende og sist er en individuell vurdering? Som det jo faktisk er i de aller fleste situasjoner der noe er uklart! Hva svarer man på sånt? Jada, jeg er sikkert idiotisk som gidder å bry meg. Så det er bare å la meg høre det. Anonymkode: 324de...aae
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Dette er ikke mansplaining. Anonymkode: 53036...bb4
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er ikke mansplaining. Anonymkode: 53036...bb4 https://dictionary.cambridge.org/no/ordbok/engelsk/mansplaining Anonymkode: 324de...aae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå