AnonymBruker Skrevet 5. september #1 Skrevet 5. september Jeg lurer på en ting, og dette er IKKE en kontaktannonse, men er nyskjerrig på hva som møter meg der ute om noen måneder. La meg forklare hvem jeg er. Jeg er mann, 53, snart skilt (derfor om noen måneder), litt unødvendig tung med 98kg, 177 høy, litt skjegg, null hår på hodet, har en god jobb, tjener rimelig bra (1,2), har ryddig og god økonomi. Jeg blir alltid omtalt som ekstremt snill, omtenksom, hjelpsom og omsorgsfull. Hater konflikt og gnag, særlig over småtteri. Er far til 1, er positiv, humoristisk og en «glasset er halvfullt» type. Snur/røyker ikke, drikker sjelden. Jeg har høy sexlyst med et høyst gjennomsnittlig utstyr 😂 Så, jeg er på fryktelig mange måter en helt prototypisk gjennomsnittsnordmann. Hva tenker dere, kommer en sånn som meg til å slite på datingfronten når den tid kommer? Interessen ligger på damer i egen aldersgruppe +/- 10 år På den ene siden ser jeg ikke så mørkt på det, for jeg har mye å gi, men på den andre siden er det mange år siden forrige datingperiode 😊 Anonymkode: 21248...881 2 3
AnonymBruker Skrevet 5. september #2 Skrevet 5. september Er man pen og eller morsom slipper man unna med hva som helst av andre mindre flatterende personlighetstrekk. Har du hatt bra dametekke tidligere vil du trolig fremdeles ha det. Anonymkode: 259b6...5ec 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #3 Skrevet 5. september Jeg lurer egentlig mest på hvorfor du skal hoppe rett inn i noe nytt rett etter at du har blitt skilt. Hvor gammelt er barnet? Hvis det er mindreårig så bør du tenke over hva det gjør med barnet at du ser for deg å hoppe rett inn i et nytt forhold. Anonymkode: 97c8f...16d 28 13
CrispiP0et Skrevet 5. september #4 Skrevet 5. september Jeg tenker at personligheten din, er det i alle fall ingenting å utsette på. Den høres da veldig bra ut, og er nok noe mange kvinner i den aktuelle aldersgruppen (selv er jeg 40+)er ute etter, og setter pris på. Det som kanskje får noen til å sveipe videre, er vel det du skriver om at du er litt overvektig, da noen kan tolke det som at du ikke er såå opptatt av å ta vare på deg selv. Men hvis du er litt "hverdagsaktiv", så trenger ikke det å veie så negativt for dem som evt tar seg tid til å bli litt mer kjent med deg. Selv var jeg ikke ute etter noen som var topptrent, men som var "hverdagsaktiv", og kunne orke å være med på fisketurer, i bassenget med kids osv.. 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. september #5 Skrevet 5. september Ånei du høres ut som pappan min, ble redd foreldrene mine skal skilles nå. Tror ikke du vil slite. Anonymkode: e89f3...527 5 2 2
tøydokka Skrevet 5. september #6 Skrevet 5. september gå ned i vekt, bygg litt muskler, kjøp noen fine klær. Ingen blir sammen med noen bare fordi de er "snill og grei" og har orden på livet. 15
AnonymBruker Skrevet 5. september #7 Skrevet 5. september tøydokka skrev (1 minutt siden): gå ned i vekt, bygg litt muskler, kjøp noen fine klær. Ingen blir sammen med noen bare fordi de er "snill og grei" og har orden på livet. Jo. Anonymkode: e89f3...527 26
AnonymBruker Skrevet 5. september #8 Skrevet 5. september Nå er du en slik mann som kvinner +/÷ 5 år din alder med IQ over 120+ vil velge samt du vil trives med. Kanskje 10+/÷ i alder eller mer også. Bare det å ha ei venninne du kan drikke kaffe,skravle eller "brevveksle" med eller no de siste 40+ årene vil ha mye å si for deg. Og henne 😊 Anonymkode: 81402...e4f 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #9 Skrevet 5. september tøydokka skrev (7 minutter siden): gå ned i vekt, bygg litt muskler, kjøp noen fine klær. Ingen blir sammen med noen bare fordi de er "snill og grei" og har orden på livet. Hvor patetiske tror du kvinner er?? Huff,håper virkelig du kødder nå Anonymkode: 81402...e4f 11 2
AnonymBruker Skrevet 5. september #10 Skrevet 5. september Hater gnag? Hva mener du? Anonymkode: cfcb8...1f8 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #11 Skrevet 5. september Takk for fine og konstruktive svar så langt, kan svare på noen av spørsmålene. 1. Hvorfor date så raskt: Vel, jeg er ikke akkurat 20, og har levd i forhold som ikke har fungert, i lang tid. Savner å ha noen å ha det skikkelig godt med. 2. Barnet er i vgs alder. 3. Pen er nå å ta veldig hardt i - men har skjønt jeg har et ok utseende, og enkelte ting ved det som mange har nevnt gjennom årene. 4. Jeg er hverdagsaktiv, er glad i å være ute, går litt treningssenter - men er glad i god mat og kos. Men bør helt klart ta meg i nakken! Ser og har nok selv også tenkt at vekta fort er den som vil kunne stå mest i veien sammen med alderen da. De fleste ønsker nok en slank og litt yngre mann 😅 Anonymkode: 21248...881 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #12 Skrevet 5. september CrispiP0et skrev (20 minutter siden): Jeg tenker at personligheten din, er det i alle fall ingenting å utsette på. Den høres da veldig bra ut, og er nok noe mange kvinner i den aktuelle aldersgruppen (selv er jeg 40+)er ute etter, og setter pris på. Det som kanskje får noen til å sveipe videre, er vel det du skriver om at du er litt overvektig, da noen kan tolke det som at du ikke er såå opptatt av å ta vare på deg selv. Men hvis du er litt "hverdagsaktiv", så trenger ikke det å veie så negativt for dem som evt tar seg tid til å bli litt mer kjent med deg. Selv var jeg ikke ute etter noen som var topptrent, men som var "hverdagsaktiv", og kunne orke å være med på fisketurer, i bassenget med kids osv.. Det er han nok. Anonymkode: 81402...e4f
AnonymBruker Skrevet 5. september #13 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hater gnag? Hva mener du? Anonymkode: cfcb8...1f8 Sikkert nevroutviklingsforstyrrelser og hva det fører med seg... Anonymkode: 81402...e4f
AnonymBruker Skrevet 5. september #14 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for fine og konstruktive svar så langt, kan svare på noen av spørsmålene. 1. Hvorfor date så raskt: Vel, jeg er ikke akkurat 20, og har levd i forhold som ikke har fungert, i lang tid. Savner å ha noen å ha det skikkelig godt med. 2. Barnet er i vgs alder. 3. Pen er nå å ta veldig hardt i - men har skjønt jeg har et ok utseende, og enkelte ting ved det som mange har nevnt gjennom årene. 4. Jeg er hverdagsaktiv, er glad i å være ute, går litt treningssenter - men er glad i god mat og kos. Men bør helt klart ta meg i nakken! Ser og har nok selv også tenkt at vekta fort er den som vil kunne stå mest i veien sammen med alderen da. De fleste ønsker nok en slank og litt yngre mann 😅 Anonymkode: 21248...881 Bare glem kommentaren om vekta di, den var spydig og usann. Det er ikke noe alle damer tenker, men noen du godt kan vinne på å unnslippe uansett. Du er nok en kjekkas og alt vil ordne seg og også bli hyggelig for deg 😊 Håper det går fint med skilsmissen og det nye du skal møte i tiden fremover. Anonymkode: e89f3...527 4 2
AnonymBruker Skrevet 5. september #15 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hater gnag? Hva mener du? Anonymkode: cfcb8...1f8 Jeg mener å lage problemer av alt som kan lages problemer av, istedenfor å fokusere på å ha det fint, ha litt takhøyde for at man kan være litt forskjellige - rett og slett ikke være generelt negativ. Anonymkode: 21248...881 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #16 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg mener å lage problemer av alt som kan lages problemer av, istedenfor å fokusere på å ha det fint, ha litt takhøyde for at man kan være litt forskjellige - rett og slett ikke være generelt negativ. Anonymkode: 21248...881 Det heter vel nag og ikke gnag. Hvor stor er penis? Gjennomsnittet følge 2000 eller 2026? På 00-tallet var 16cm det gitte gjennomsnittet. Deretter har snittet stadig minket for at færre menn skal føle på at de er for små. Anonymkode: 26234...21a
AnonymBruker Skrevet 5. september #17 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det heter vel nag og ikke gnag. Hvor stor er penis? Gjennomsnittet følge 2000 eller 2026? På 00-tallet var 16cm det gitte gjennomsnittet. Deretter har snittet stadig minket for at færre menn skal føle på at de er for små. Anonymkode: 26234...21a Hva…. Sorry til deg som skrev tråden, men vi har personlighets problemer her inne. Føler meg som nattevakt på frekkhets sentralen. Anonymkode: e89f3...527 16 2 4
AnonymBruker Skrevet 5. september #18 Skrevet 5. september Uinteressant for meg, som allerede har en gjennomsnittsmann😅 men helt sikkert interessant for andre! Dette går nok bra, men ikke stress. Her jeg bor er det mye bytte av partnere. Dvs at når noen går fra hverandre blir de raskt snappet opp av andre som har gått fra hverandre. Med og uten mistenkt overlapp. Forundrer meg stadig over at det går så raskt! I langrennsklubben til ungdommene våre er det mange som rett og slett virker å ha byttet partnere... altså finner nye i samme miljø. Anonymkode: 71524...e53 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #19 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (33 minutter siden): 1. Hvorfor date så raskt: Vel, jeg er ikke akkurat 20, og har levd i forhold som ikke har fungert, i lang tid. Savner å ha noen å ha det skikkelig godt med Meg som nevnte dette. - Bare vær litt obs på å ikke hive deg altfor kjapt inn i noe fordi du savner noen å ha det skikkelig godt med. Hvis man bruker for kort tid på å bli kjent, så kan man fort ende opp i nytt forhold hvor man finner ut at man egentlig ikke passet sammen likevel. Anonymkode: 97c8f...16d 3 1 5
AnonymBruker Skrevet 5. september #20 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg mener å lage problemer av alt som kan lages problemer av, istedenfor å fokusere på å ha det fint, ha litt takhøyde for at man kan være litt forskjellige - rett og slett ikke være generelt negativ. Anonymkode: 21248...881 Så du mener at du hater at en kvinne kritiserer deg? Stiller krav og sier ifra? Bare den lille setningen din fikk det til å blinke rødt... Anonymkode: cfcb8...1f8 15 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå