Mhmjadda Skrevet 5. september #1 Skrevet 5. september Jeg har lyst på en veske til jobb/med plass til en tablett-Pc og (helst) en A4-mappe, men kan strekke meg til å måtte brette ark. Helst i skinn og med farger. Med mer penger på konto hadde jeg kjøpt Marni, Loewe, Celine, og den slags. Ganske strukturerte, med små detaljer, paneler og linjer. Jeg har sett på Hidesins og ATP Atelier. Strathberry er også en mulighet. Jeg har ikke helt sansen for sånn som "alle" har, som Polene, Yuzefi, Jim Ricky, osv. Går meg litt vill i jungelen. Noen som har forslag, gjerne til nettbutikker som ikke havner øverst på Google?
AnonymBruker Skrevet 5. september #2 Skrevet 5. september Cala Jade har mange fine synes jeg, også litt gøy at det er et norsk merke 😊 Ellers så skriver KK og denne budsjett vesken i dag https://www.kk.no/mote/na-er-denne-budsjettvennlige-vesken-superpopulaer/85100201 Anonymkode: 62424...fa5 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #3 Skrevet 5. september Hippi Grace Hampton Anonymkode: 3f575...353
AnonymBruker Skrevet 5. september #4 Skrevet 5. september Pose fra Joker. Har plass til dataen og noen ark. Anonymkode: 1af36...52f 2
Mhmjadda Skrevet 5. september Forfatter #5 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Cala Jade har mange fine synes jeg, også litt gøy at det er et norsk merke 😊 Ellers så skriver KK og denne budsjett vesken i dag https://www.kk.no/mote/na-er-denne-budsjettvennlige-vesken-superpopulaer/85100201 Anonymkode: 62424...fa5 Cala Jade er sånn som "alle har" føler jeg, men norsk er artig! Den i lenken var for slouchy og bokstaver/stor logo gir meg kløe 😅 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hippi Grace Hampton Anonymkode: 3f575...353 Heller Marbella i grønt i tilfelle! Takk! Og Jokerpose kunne jo vært et artig statement 🤘 Linjer Tulip bag hadde vært perfekt, må se på den.
Grønnsaksvaffel Skrevet 5. september #6 Skrevet 5. september Aurlandsko https://www.aurlands.com/?gad_source=1&gad_campaignid=12538670331&gbraid=0AAAAABf-baCIiu0OZJpeRB__7bEblaY6p&gclid=EAIaIQobChMIjvXm2PXXlgMVaA-iAx3kogPAEAAYASAAEgIh5fD_BwE
AnonymBruker Skrevet 5. september #7 Skrevet 5. september Jeg synes Moo (også norsk) har mange fine vesker. Har selv en moo carrier smooth, veldig god kvalitet -blir bare finere og finere! Anonymkode: dd9fd...7e6
AnonymBruker Skrevet 5. september #8 Skrevet 5. september Hva er budsjettet ditt? Du kan få en skredder til å lage akkurat den vesken du ønsker deg, i størrelsen du ønsker deg. En helt unik, kun DU har. Uten å reklamere gratis for en dudes etternavn. Jeg bruker en i NYC. hun er dødsdyktig. Hun har laget alt fra konvolutt vesker til kofferter, hvis du er interessert kan du får navnet. Anonymkode: bb40c...d65
Mhmjadda Skrevet 5. september Forfatter #9 Skrevet 5. september Budsjettet er litt avhengig av størrelse, men går det over 5000 får jeg litt vondt inni meg 🤭 Kan gå over hvis jeg finner noe heelt perfekt. Får se på om skredderen er villig til å kopiere Linjer Tulip bag etterhvert 🙈
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå