AnonymBruker Skrevet 5. september #1 Skrevet 5. september Vi er nødt til å spise middag ved flyplassen på vei hjem. Er det noen av spisestedene som har ok middag? Føler alle har så ræva anmeldelser at jeg tør nesten ikke spise 😅 Anonymkode: c9f72...e6a 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #2 Skrevet 5. september Alt er dårlig ja...trist. Så velg etter å ha kikket på alternativene du. Anonymkode: 32772...8bc
AnonymBruker Skrevet 5. september #3 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alt er dårlig ja...trist. Så velg etter å ha kikket på alternativene du. Anonymkode: 32772...8bc Se her: https://www.avinor.no/flyplass/oslo/shopping-og-mat/?type=food&zone=domestic&category=restaurant#domestic?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Avinor_ShoppingServering_A_Oslo&utm_term=restauranter gardermoen Anonymkode: 32772...8bc
AnonymBruker Skrevet 5. september #4 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Vi er nødt til å spise middag ved flyplassen på vei hjem. Er det noen av spisestedene som har ok middag? Føler alle har så ræva anmeldelser at jeg tør nesten ikke spise 😅 Anonymkode: c9f72...e6a Ville heller gått litt sulten 😄 Anonymkode: e6c44...69a 1
Daisy-love Skrevet 5. september #5 Skrevet 5. september Bit og lag din egen salat eller baguett er ganske ok. Jeg har ikke vært på den på Gardemoen da.
AnonymBruker Skrevet 5. september #6 Skrevet 5. september Jeg pleier å spise i SAS-loungen eller OSL-loungen. Anonymkode: 20c48...50c 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #7 Skrevet 5. september Gå i loungen, så kan du faktisk spise ganske sunt - og nok. Du velger selv fra buffeten Anonymkode: 2b983...f26 1
alfathealfa Skrevet 5. september #8 Skrevet 5. september Synes loungene er kjipe. Billigmat. Kan like gjerne ta en pizza i ankomsthallen, Peppes pizza, men dere skal kanskje ikke ut av flyplassen? Jeg pleier i grunnen bare gå på kiosk (Point eller Narvesen) da vet jeg i det minste hva jeg kan forvente. 2
AnonymBruker Skrevet 6. september #9 Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vi er nødt til å spise middag ved flyplassen på vei hjem. Er det noen av spisestedene som har ok middag? Føler alle har så ræva anmeldelser at jeg tør nesten ikke spise 😅 Anonymkode: c9f72...e6a Fiskebaren har alltid vært ok. Har også hørt rykter om at Fiskeriet er ok, men ikke vært der selv. Anonymkode: 70ccb...f3a 1
AnonymBruker Skrevet 6. september #10 Skrevet 6. september Two Tigers er ganske bra synes jeg! (Til å være på norsk flyplass..!) Anonymkode: 3483f...a7c
AnonymBruker Skrevet 6. september #11 Skrevet 6. september Jeg pleide å kjøpe burgere på O'Learys, syntes maten var vel verdt pengene. Desverre er jo det en type mat som kan gjøre meg noe... luftig, så etter et par flyturer der jeg måtte knipe som faen gikk jeg bort fra det. Syntes ingen andre steder var verdt pengene. Nå er det stort sett smurt mat hjemmefra. Grove vafler, oppkutta grønnsaker eller baguetter med mye innhold, alt etter hvor lenge til jeg er fremme. Anonymkode: 664e1...91d 1
AnonymBruker Skrevet 6. september #12 Skrevet 6. september Jeg pleier å spise på O´Learys, syns maten der er helt grei. Er liksom kamp om å klage mest på flyplassmaten, men ting er slett tikke så ille som folk skal ha det til. Anonymkode: fc889...b7b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå