Gå til innhold

Middag på Gardermoen innenriks. Tips?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er nødt til å spise middag ved flyplassen på vei hjem. Er det noen av spisestedene som har ok middag? Føler alle har så ræva anmeldelser at jeg tør nesten ikke spise 😅 

Anonymkode: c9f72...e6a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alt er dårlig ja...trist. Så velg etter å ha kikket på alternativene du.

Anonymkode: 32772...8bc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alt er dårlig ja...trist. Så velg etter å ha kikket på alternativene du.

Se her: https://www.avinor.no/flyplass/oslo/shopping-og-mat/?type=food&zone=domestic&category=restaurant#domestic?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Avinor_ShoppingServering_A_Oslo&utm_term=restauranter gardermoen

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Vi er nødt til å spise middag ved flyplassen på vei hjem. Er det noen av spisestedene som har ok middag? Føler alle har så ræva anmeldelser at jeg tør nesten ikke spise 😅 

Ville heller gått litt sulten 😄

Anonymkode: e6c44...69a

• Liker 1
Skrevet

Bit og lag din egen salat eller baguett er ganske ok. Jeg har ikke vært på den på Gardemoen da. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å spise i SAS-loungen eller OSL-loungen.

Anonymkode: 20c48...50c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå i loungen, så kan du faktisk spise ganske sunt - og nok. Du velger selv fra buffeten

Anonymkode: 2b983...f26

• Liker 1
Skrevet

Synes loungene er kjipe. Billigmat. Kan like gjerne ta en pizza i ankomsthallen, Peppes pizza, men dere skal kanskje ikke ut av flyplassen? 

Jeg pleier i grunnen bare gå på kiosk (Point eller Narvesen) da vet jeg i det minste hva jeg kan forvente. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Fiskebaren har alltid vært ok. Har også hørt rykter om at Fiskeriet er ok, men ikke vært der selv. 

Anonymkode: 70ccb...f3a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Two Tigers er ganske bra synes jeg! (Til å være på norsk flyplass..!) 

Anonymkode: 3483f...a7c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleide å kjøpe burgere på O'Learys, syntes maten var vel verdt pengene. Desverre er jo det en type mat som kan gjøre meg noe... luftig, så etter et par flyturer der jeg måtte knipe som faen gikk jeg bort fra det. Syntes ingen andre steder var verdt pengene. Nå er det stort sett smurt mat hjemmefra. Grove vafler, oppkutta grønnsaker eller baguetter med mye innhold, alt etter hvor lenge til jeg er fremme. 

Anonymkode: 664e1...91d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å spise på O´Learys, syns maten der er helt grei. Er liksom kamp om å klage mest på flyplassmaten, men ting er slett tikke så ille som folk skal ha det til. 

Anonymkode: fc889...b7b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Burger King 

Anonymkode: cb78a...a0c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...