Gå til innhold

Liker du oppmerksomhet fra menn?

Liker du oppmerksomhet fra menn?  

51 stemmer

1. 1. Liker du oppmerksomhet fra menn?

• Ja
      23
    • Nei, men blir ikke sint av det
      14
    • Nei, og blir sint og irritert av det
      4
    • Ja, men kun fra attraktive menn
      10

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker du når menn gir deg oppmerksomhet, i form av flørting og lignende? Eller synes du det er et overtramp / ubehagelig?

Kommer det an på hvem det er, er det noen du ikke vil skal gi deg oppmerksomhet?

Anonymkode: a61de...f8f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har absolutt null interesse av menn. Jeg vil være alene. 

Anonymkode: 63054...be5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

spørs kva type merksemd 

Anonymkode: 8f44b...472

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjæreste, så jeg liker det ikke, men blir sjeldent irritert. 

Anonymkode: acbfe...fa6

Skrevet

Jeg blir stort sett forlegen og synes det er kleint, men jeg blir ikke sint eller irritert. Da jeg var ung og gikk på byen så hendte det jeg ble redd, men fremdeles ikke sint. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ann på settingen. Alltid hyggelig at noen finner deg interessant. Men jeg er ikke så begeistret for det i jobbsammenheng. Men privat er noe annet. 

Anonymkode: d35d7...d9f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er en mann jeg er interessert i, blir jeg selvfølgelig glad om han vier meg oppmerksomhet. 

Ellers blir jeg irritert, men ikke sint 😅

Anonymkode: 753b1...643

AnonymBruker
Skrevet

Om det er fra en mann jeg er tiltrukket av som samtidig gjør det på en måte som føles trygt og fint så har jeg likt det. Betyr ikke at resten er kjempe dumt. Det er variert mengde med dumt eller bra innenfor hva du kan se for deg av ulike senarioer.

De mennene som spytter og kveler kvinner på ons vil jeg i en spyttekonkuranse med, så skal vi se hvor gøy de finner egen oppførsel. Har likt å snu om på mentaliteten der inne, å dra dem tilbake til jordas overflate. For noen hmmmm hehehehe kan ikke si hva jeg tenker men jeg tenker ja. 

En helt grei fyr som snakker til meg og er respektfull, men jeg ikke har rett følelser for, har gått helt fint 😊 Men er han 20 år eldre, da bør han vite han går på tynn is.

Anonymkode: a2e88...27a

Skrevet

Kommer også på settingen for meg. Jeg har ikke noe problemer med at mine mannlige venner gir meg et kompliment. 

Fremmede menn - da blir jeg nok fort mer skeptisk. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det ikke på jobb. Blir ikke sint, men har måttet bli streng og si fra til noen.

Anonymkode: e3b30...4f3

AnonymBruker
Skrevet

Både og. Hyggelig med komplimenter, men det kan bli for mye og for vulgært. 

Anonymkode: 7b680...304

• Nyttig 1
Skrevet

I utgangspunktet veldig hyggelig, men kommer an på settingen. Jeg blir sjarmert uansett om fyren er kjekk eller ei. Blir språket for grovt eller at han foreslår å dra hjem til meg eller seg, blir det bråstopp. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om det er en høflig og hyggelig oppmerksomhet, så setter jeg stort sett pris på det. Men ufine, seksuelt ladede tilnærminger syns jeg ikke noe om. Om noen gir meg et kompliment, så smiler jeg og sier takk. Men prøv å ta meg på rumpa/pupper eller sånne ting - det skjer på eget ansvar 💥 

Anonymkode: ba353...8f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker ikke oppmerksomhet fra menn. Har fått ekle kommentarer fra menn siden jeg gikk på barneskolen.

Anonymkode: 200b4...e69

Skrevet

Det er jo så situasjonavhengig. Jeg har hatt opplevelser som har lyst opp både dagen og uka og opplevelser som har vært dypt ubehagelige. Mannens attraktivitet har liten betydning - den slitne alkisen på 50+ som fortalte 20 år gamle meg at jeg var mycket vacker var av de som lyste opp dagen - men sosiale evner er som regel et stort pluss. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Som de andre her: det kommer an på. Det kommer an på setting, hvem det er (altså type relasjon), når det er, og ikke minst hvilken type oppmerksomhet det er.  Det er jo enorm forskjell på et hyggelig kompliment fra en venn, og "hø-hø-hø, snasne patter!" i et jobbmøte....

Anonymkode: 44b5b...4d0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Som de andre her: det kommer an på. Det kommer an på setting, hvem det er (altså type relasjon), når det er, og ikke minst hvilken type oppmerksomhet det er.  Det er jo enorm forskjell på et hyggelig kompliment fra en venn, og "hø-hø-hø, snasne patter!" i et jobbmøte....

Anonymkode: 44b5b...4d0

Medfølelse til alle som møter patter mennene. Usj har noen sånne i ikke nær omkrets og ikke rettet mot meg. Bruker å tenke på damene de sikkert må møte. 

AnonymBruker
Skrevet

Fra menn som er min type: generelt ja, men de må selvfølgelig ikke oppføre upassende i forhold til situasjonen.

Anonymkode: fed3f...ea2

AnonymBruker
Skrevet

Det mangler noen svaralternativer her. F eks «Ja, men kun fra hyggelige menn» eller «-menn jeg kjenner/vet hvem er, ikke fremmede» eller « -kun hvis det er hyggelig oppmerksomhet» eller «hvis det er ikke-seksuell oppmerksomhet».

At en mann er objektivt attraktiv kan virke avskrekkende, fordi man vet at han ikke mener det seriøst, i beste fall spøker, i verste fall vil gjøre narr.

Anonymkode: ae10f...3f3

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det mangler noen svaralternativer her. F eks «Ja, men kun fra hyggelige menn» eller «-menn jeg kjenner/vet hvem er, ikke fremmede» eller « -kun hvis det er hyggelig oppmerksomhet» eller «hvis det er ikke-seksuell oppmerksomhet».

At en mann er objektivt attraktiv kan virke avskrekkende, fordi man vet at han ikke mener det seriøst, i beste fall spøker, i verste fall vil gjøre narr.

Anonymkode: ae10f...3f3

Ja, jeg følte ingen stemte like nyansert som det er så trykket ikke på noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...