Gå til innhold

Vasking av hender utveksling !?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sier dere fra til gjester som ikke vasker hender etter do og før mat ? Har stundet fra Nederland som ikke gjør dette. Veldig hygenisk ellers. Men jeg blir gal! Jeg sier fra før mat og når vi kommer inn når det passer seg sånn. Men kan ikke følge etter på do 

Anonymkode: 8ee53...f35

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"I dette huset vasker vi hender med såpe etter å ha vært på do, samt før vi skal lage mat og spise".

Anonymkode: 0abbd...3d4

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Sier ikke i fra,men tar det desverre som en selvfølge at folk evner å være renslige....

Utrolig mange som har denne "spre min egen møkk" fetisj der ute.. 

Deilig med de som dusjer om morgenen og mener dem er rene på fingrene etter 12 timer og 4 do besøk.

Det stinker lik av hendene,"men jeg dusjet i dag tidlig"🤪🤪🤪

Anonymkode: 5332f...17d

Skrevet

Hvor gammel er vedkommende? 

Anonymkode: 29af8...3cc

Skrevet

18 år. Jeg må si fra mer !!!! Ser det ikke er vanlig i mange land!  Jeg er sjokkert 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvor gammel er vedkommende? 

Anonymkode: 29af8...3cc

Sikkert 3-4 års alderen mentalt. 

Anonymkode: 5332f...17d

Skrevet

Det er jo veldig enkelt når det er noen fra en annen kultur og som er her for å lære om denne.

"Oh, by the way, it is custom in Norway to always wash your hands before meals and after using the bathroom. People might see you as dirty if you don't. There's handsoap over by the sink." Med et vennlig smil og samme tone som når du forklarer andre skikker.

... det er selvfølgelig helt normalt i Nederland og og ungen er bare en gris, men det er jo alltid hyggeligere å bedrive voksenopplæring uten at noen mister ansikt. 

Anonymkode: 95b6b...5a7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Sier dere fra til gjester som ikke vasker hender etter do og før mat ? Har stundet fra Nederland som ikke gjør dette. Veldig hygenisk ellers. Men jeg blir gal! Jeg sier fra før mat og når vi kommer inn når det passer seg sånn. Men kan ikke følge etter på do 

Vi har samme regel for alle og alle får beskjed om å vaske hendene før matlaging og spising 

Skrevet

Slik sier man ikke. Har man vært med vedkommende på do så kan man si fra . Og hvis ikke holder man kjeft,det er voksne folk! 

Anonymkode: 06b97...b71

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du får spørre studenten om hvorfor han tror du stadig ber denne om dette. Svarer denne ikke riktig eller blir for diffus så vis denne videoen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Slik sier man ikke. Har man vært med vedkommende på do så kan man si fra . Og hvis ikke holder man kjeft,det er voksne folk! 

Anonymkode: 06b97...b71

Så folk skal gå rundt med dohender å ta på min mat og mine dørhåndtak ? Hva om personen før hadde diaré ? Nei huff sånt godtar jeg faktisk ikke 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...