AnonymBruker Skrevet 4. september #1 Skrevet 4. september Noen som har sendt pakke med helthjem? Fungerer bra at de henter den utenfor døren din? Anonymkode: 5a8cf...56d
AnonymBruker Skrevet 4. september #2 Skrevet 4. september Ja. Sendt hundrevis av pakker med HeltHjem. Har aldri opplevd noe trøbbel. Har gått lynkjapt og noen pakker har blitt levert på under 24 timer. Det skal sies at jeg alltid har hatt egen postkasse og aldri har måttet hente/levere posten usikret fra en felles trappeoppgang. Jeg foretrekker HeltHjem foran Posten og PostNord. Både når jeg kjøper og selger varer. Vet dessverre om mange som er oppgitt over helt hjem, og som har opplevd at HeltHjem-budet har dumpet en hel pose med pakker bak en busk eller lignende. Jeg opplever også at folk på Finn helt spesifikt ber om at pakken ikke sendes med HeltHjem fordi de har hatt så mange dårlige erfaringer. Anonymkode: 1d3f6...2ad 1
AnonymBruker Skrevet 4. september #3 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja. Sendt hundrevis av pakker med HeltHjem. Har aldri opplevd noe trøbbel. Har gått lynkjapt og noen pakker har blitt levert på under 24 timer. Det skal sies at jeg alltid har hatt egen postkasse og aldri har måttet hente/levere posten usikret fra en felles trappeoppgang. Jeg foretrekker HeltHjem foran Posten og PostNord. Både når jeg kjøper og selger varer. Vet dessverre om mange som er oppgitt over helt hjem, og som har opplevd at HeltHjem-budet har dumpet en hel pose med pakker bak en busk eller lignende. Jeg opplever også at folk på Finn helt spesifikt ber om at pakken ikke sendes med HeltHjem fordi de har hatt så mange dårlige erfaringer. Anonymkode: 1d3f6...2ad Takk. Skal prøve jeg da. De er jo billigere enn posten Anonymkode: 5a8cf...56d
AnonymBruker Skrevet 5. september #4 Skrevet 5. september Så dårlig erfaring med dem at jeg ikke bruker dem lengre. Flere pakker har forsvunnet etter de har blitt henta, og blitt borte for alltid. Anonymkode: eb7c7...ce3 2
AnonymBruker Skrevet 5. september #5 Skrevet 5. september Fungerer fint der jeg bor. Anonymkode: 7084a...507
AnonymBruker Skrevet 5. september #6 Skrevet 5. september Det tror jeg varierer fra område til område. Helt Hjem er sikkert helt ok i seg selv, men her jeg bor er det ekstremt mye tyveri av pakker fra postkasser. Det forsvinner både pakker som skal sendes og pakker som mottas. Og det er særlig Helt Hjem som rammes siden de kjører rundt på natten, og pakkene henger der uten oppsyn i flere timer slik at uærlige sjeler kan forsyne seg fritt. Det er også noen som hevder at enkelte biler kjører etter HH-bilene og plukker opp pakker som nylig har blitt levert. Posten og Post Nord leverer som regel på dagtid her, så da er det litt mer åpenlyst om man stjeler fra postkassene (men det hender nok det også) Anonymkode: 62720...3ca 1
AnonymBruker Skrevet 6. september #7 Skrevet 6. september Grunnen til at jeg sluttet å bruke dem er at pakker forsvant etter at de hadde blitt hentet av sjåfør, og en ganske slett innsats på å finne de igjen. Mistenker internt tyveri siden pakkene aldri dukker opp igjen. Alle pakker på avveie fra Posten og Postnord har endt opp hos mottaker til slutt. Et annet problem er selvsagt postkassetyveri, men der vet man ikke nødvendigvis hvem tyvene er. Anonymkode: eb7c7...ce3
AnonymBruker Skrevet 6. september #8 Skrevet 6. september Her jeg bor er det så mye tyveri at levering og henting hjemme er utelukket. Og ikke minst at pakker som er tydelig merket med "kan ikke bli våt" legges under åpen himmel, selv om det er tydelig beskrevet hvor de kan legges. Det siste gjelder pakker hvor leverandøren sender med Helthjem uten at vi får valget/vet om det før vi klikker kjøp. Anonymkode: 4bf73...44d
AnonymBruker Skrevet 6. september #9 Skrevet 6. september Har vært veldig fornøyd, men de siste to gangene jeg har forsøkt sende med de, er de ikke blitt hentet så jeg måtte til Joker for å levere. Skal gi de ett forsøk til, før jeg evt bytter til Posten pakkeboks som er like ved. Anonymkode: 35a1a...486
AnonymBruker Skrevet 6. september #10 Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Her jeg bor er det så mye tyveri at levering og henting hjemme er utelukket. Og ikke minst at pakker som er tydelig merket med "kan ikke bli våt" legges under åpen himmel, selv om det er tydelig beskrevet hvor de kan legges. Det siste gjelder pakker hvor leverandøren sender med Helthjem uten at vi får valget/vet om det før vi klikker kjøp. Anonymkode: 4bf73...44d Hvorfor pakkes det ikke inn i noe vanntett? Jobbet med pakkelevering, og det kommer vann fra alle kanter når det regner. Dvs andre pakker er våte, kasser, vind. For ikke snakk om snø, som smelter. Det er en grunn til at man bruker plast, det er vanntett og beskytter slik at man ikke trenger å bruke ressurser på å produsere og levere varen enda en gang. Flere og flere av leverandørene som nå går over til plastinnpakning igjen. Papp-posene revner, og har liten beskyttelse mot fukt. Så blir mye svinn. Anonymkode: b965a...993
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå