AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Jeg har mensensmerter og blør litt, jeg er på dag 8 av Provera kuren. Hvorfor blør jeg nå, trudde jeg skulle blø etterpå jeg? Anonymkode: c29e8...75d
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Det kan hende at dosen ikke er høy nok, eller at det er en bivirkning av tablettene med spotting. (Jeg har mer eller mindre gått på provera i snart 20 år, så har litt erfaring). Jeg må ta dobbel dose for at ikke det skal bli spotting ut av det. Anonymkode: 745f4...e78
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det kan hende at dosen ikke er høy nok, eller at det er en bivirkning av tablettene med spotting. (Jeg har mer eller mindre gått på provera i snart 20 år, så har litt erfaring). Jeg må ta dobbel dose for at ikke det skal bli spotting ut av det. Anonymkode: 745f4...e78 redigering: obs, jeg anbefaler deg ikke å ta dobbel dose altså, du må snakke med legen din om dette. Anonymkode: 745f4...e78
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): redigering: obs, jeg anbefaler deg ikke å ta dobbel dose altså, du må snakke med legen din om dette. Anonymkode: 745f4...e78 Jaja! Bare lurte på om den ikke funket eller hva som skjer🤣 Anonymkode: c29e8...75d
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): redigering: obs, jeg anbefaler deg ikke å ta dobbel dose altså, du må snakke med legen din om dette. Anonymkode: 745f4...e78 Hva skjer når kuren er ferdig? Blør man mye? Anonymkode: c29e8...75d
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva skjer når kuren er ferdig? Blør man mye? Anonymkode: c29e8...75d For meg så kan det variere mye, fra en liten blødning til kraftig blødning i 2 - 3 dager til det roer seg ned resten av uka. Det vil være helt umulig for meg å anta hvordan du kommer til å ha det, men det er som en vanlig mens egentlig. Noen ganger har det hendt at jeg ikke har blødd ettet kuren også, men dette har vært sjeldent. Anonymkode: 745f4...e78
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): For meg så kan det variere mye, fra en liten blødning til kraftig blødning i 2 - 3 dager til det roer seg ned resten av uka. Det vil være helt umulig for meg å anta hvordan du kommer til å ha det, men det er som en vanlig mens egentlig. Noen ganger har det hendt at jeg ikke har blødd ettet kuren også, men dette har vært sjeldent. Anonymkode: 745f4...e78 Ja okei! Er spent og nervøs🤞🏼🤣har pcos og tykke slimhinner mener jeg på gynekologen sa. Anonymkode: c29e8...75d
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Ja okei! Er spent og nervøs🤞🏼🤣har pcos og tykke slimhinner mener jeg på gynekologen sa. Anonymkode: c29e8...75d Det går nok helt fint Jeg har hatt blødningsforstyrrelser pga myomer i livmoren. Jeg burde egentlig ha fjernet livmoren for lenge siden, men jeg får ikke lov, for jeg får kun lov å ta narkose hvis det er snakk om for å redde livet mitt pga annen sykdom jeg har. Anonymkode: 745f4...e78
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Jeg blødde imellom. Tok tre kurer, mensen varte 7 og 14 dager. Men mindre blødning enn de grusomme fossefallene jeg pleier å ha. Er i overgangsalder. Hjalp ikke for meg. Anonymkode: 07c4c...ca4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå