AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:08 #1 Skrevet fredag kl. 16:08 Hvis man har en venn til å stille seg en kø, er det greit å hoppe inn i køen et par timer senere på stedet der kompisen står? Anonymkode: df255...ca0
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:11 #2 Skrevet fredag kl. 16:11 Skulle stå KØ-kultur i overskriften dah! Ts Anonymkode: df255...ca0
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:13 #3 Skrevet fredag kl. 16:13 Syns ikke det er greit nei. Anonymkode: 156ae...501 3
Blåttvann Skrevet fredag kl. 16:14 #4 Skrevet fredag kl. 16:14 Hvis én står i kø og det kommer mange etter en lang stund er det vel sjeldent ok. Men om det bare kommer en eller to til den i køen så er det vel ok.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:16 #6 Skrevet fredag kl. 16:16 Kun om du bytter plass med kompisen. Anonymkode: 789bd...32e 3 2
Mezzosoprena Skrevet fredag kl. 22:56 #7 Skrevet fredag kl. 22:56 Veeeel, egentlig ikke - men jeg kunne fort ha gjort det 🤣
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:08 #8 Skrevet fredag kl. 23:08 Nei. Stå selv. Anonymkode: 062ad...030 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:10 #9 Skrevet fredag kl. 23:10 Det kommer litt an på synes jeg, er det en lang kø så får man jo ikke med seg hvem som har gått ut eller inn for å for eksempel benytte toalettet, kanskje ikke kan stå så lenge så de venter på en benk i nærheten eller lignende. Større grupper eller flere mennesker som hopper inn i køen vil jeg reagere negativt på, det men én person i feks tretimerskøen for å defilere gjennom slottskapellet blir litt anneledes. Er det en kø på 300 personer med feks 300 plasser så er det ikke greit å hoppe inn og ut uansett årsak men er det snakk om at personene bak «taper» et minutt eller fem så er det noe annet. Vi er ofte litt for opptatt av køkulturen og litt for lite forståelsesfulle for at mange har sine grunner til å trenge tilpasning og i køer kan det være et behov for å snike. Jeg vil heller at noen som kanskje sliter med deltagelse får delta enn å surmule på at en eneste person til kommer inn før meg. Så bør man jo også helst gjøre det man kan for å unngå slikt, for det vil jo fort føre til amper stemning. Om man feks er litt ballsy og sier fra til køen om at man har en årsak så er nok mange som meg villige til å gi folk litt slack. Anonymkode: f75a7...f52 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:49 #10 Skrevet fredag kl. 23:49 Spørs akkurat på forholdene og hvilke konsekvenser det har for køen. Hvis noen går i billettluka for å hente en bestilling spiller det ingen rolle. Hvis det er et adgangsbegrenset arrangement og andre ikke kommer inn fordi et lass med kompiser så at du sto lenger fram not so much. Generelt tenker jeg at folk får stå i kø sjøl. Anonymkode: 0eb48...f7c 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:00 #11 Skrevet lørdag kl. 13:00 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvis man har en venn til å stille seg en kø, er det greit å hoppe inn i køen et par timer senere på stedet der kompisen står? Anonymkode: df255...ca0 Nei. Opplever stadig at dette skjer over alt i verden. En eller to står i kø. 15 venner kommer like før vi skal inn. Hvis en kjæreste står i køen og andre kjæresten kommer.... helt ok. Ikke en venn står og 5-20 kommer etterpå. Anonymkode: e22f5...79d 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:11 #13 Skrevet lørdag kl. 13:11 Nei. Og det er heller ikke greit med de som sender kona ut for å "reservere" en parkeringsplass når en bil kjører ut når det er kø av biler inne på parkeringsplassen. Anonymkode: 24f0e...251 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:12 #14 Skrevet lørdag kl. 13:12 Nei. Jeg måtte bli med på det en gang. Det var skikkelig flaut! Anonymkode: 3156b...a0a
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:39 #15 Skrevet søndag kl. 19:39 Nei, absolutt ikke ok. Jeg ser dette hele tiden. Folk som står foran deg og sier "vi er 10 stykker". Nei, du er bare en. Jeg har til og med sett folk som venninnesniker, som samtidig reagerer sterkt om det kommer noen venneløse og sniker. Det er jo same shit. Anonymkode: ebff5...389
AnonymBruker Skrevet i går, 04:45 #16 Skrevet i går, 04:45 Spørs helt. Jeg må tisse veldig ofte og da er det bra å ha muligheten til det i en kø. Men om man går ut av køen eller kommer senere for å bruke tida til å henge rundt så er ikke det ok. Anonymkode: 8096c...f39 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå