AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:48 #1 Skrevet fredag kl. 14:48 Har hatt fiskeaktig lukt i vagina en stund nå. Det blir forverret etter samleie. Han har sluttet å komme inni meg. Legen anbefalte Vivagpluss. Detter har delvis fungert, men ikke helt. Har også tatt Nycopro daglig etter anbefaling. Samme resultat. Delvis fungert. Har ikke vært hos legen, for legekontoret har bare vikarer for tiden - og bare menn. Jeg har ingen kjønnssykdommer. Jeg er testet. Jeg kan ikke forstå at det skal være noe annet enn BV. Noen som har brukt reseptfrie legemidler mot bakteriell vaginose? Har det fungert? Anonymkode: 4bf75...705
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:52 #2 Skrevet fredag kl. 14:52 Du må få antibiotika for det. Anonymkode: f73bb...9a6 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:53 #3 Skrevet fredag kl. 14:53 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må få antibiotika for det. Anonymkode: f73bb...9a6 Er antibiotika det eneste som fungerer? Hva med Asan+ 2in1? Donaxyl (her må jeg få bekreftet BV hos legen først)? Anonymkode: 4bf75...705
Lorieen Skrevet fredag kl. 14:54 #4 Skrevet fredag kl. 14:54 Antibiotika er eneste måte å bli kvitt bakteriell vaginose på. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:57 #5 Skrevet fredag kl. 14:57 Lorieen skrev (2 minutter siden): Antibiotika er eneste måte å bli kvitt bakteriell vaginose på. Hmm, vil jo helst unngå det da. Men får bare bestille legetime og få det påvist. Anonymkode: 4bf75...705
AnonymBruker Skrevet i går, 00:27 #6 Skrevet i går, 00:27 Fikk akkurat Donaxyl for påvist bakteriell vaginose. Det hjalp. Anonymkode: 6a871...310
AnonymBruker Skrevet i går, 01:33 #7 Skrevet i går, 01:33 Kan du få resept på hos nettlegevakten. Anonymkode: 170c5...49d
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Kan du få resept på hos nettlegevakten. Anonymkode: 170c5...49d Ja det kan man Anonymkode: 049ab...c84
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden Donaxyl kan absolutt hjelpe. Det ble reseptfritt for noen måneder siden, så man trenger ikke gå til legen. Anonymkode: 3930c...635
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå