Gå til innhold

Hvordan ser dine arr ut etter brystoperasjon?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg skal ta brystløft med implantater og har begynt å stresse litt. Dere som har tatt brystløft at dere fått veldig synlige arr? Kan dere vise bilde av arrende deres nå/hvor lenge er det siden dere tok operasjonen? Jeg er 18 år og er litt redd jeg kommer til å få store stygge arr og at det da nesten ikke er verdt det å ta brystløft for selvtilliten hvis jeg skal få dårlig selvtillit pga arrene…

Anonymkode: 1cbe2...e7e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Arr midt på glatt hud kommer til å synes uansett, dvs det arret som blir på midten av brystet  og opp til brystvorten. I beste fall en lys strek. Det kommer til å være rød-blått ganske lenge etter kirurgien.

Er du sikker på at du vil ha implantater i tillegg når du er såpass ung? Blir du gravid, legger på deg eller får innkapsling,er det ikke sikkert du er fornøyd så veldig lenge.

Anonymkode: 7af73...5aa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

10 år siden. Megastram BH på nå så se bort ifra røde streken! Arrene kunne ikke brydd meg mindre. Den eneste som ser de er han som har sex med meg i misjonær 😆 Brystreduksjon her da, men tipper arrene er det samme. 

IMG_6555.jpeg

Anonymkode: 148d2...5cb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.9.2026 den 14.55):

Hei, jeg skal ta brystløft med implantater og har begynt å stresse litt. Dere som har tatt brystløft at dere fått veldig synlige arr? Kan dere vise bilde av arrende deres nå/hvor lenge er det siden dere tok operasjonen? Jeg er 18 år og er litt redd jeg kommer til å få store stygge arr og at det da nesten ikke er verdt det å ta brystløft for selvtilliten hvis jeg skal få dårlig selvtillit pga arrene…

Anonymkode: 1cbe2...e7e

Hvorfor? Du er bare 18år. Vent så du ikke angrer!

Anonymkode: aae77...169

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selve arrene er ikke så ille, men vev og nerver har tatt skade. Store områder er helt uten følelse, andre områder er hypersensitive. I tillegg er det blitt noe skader på den ene muskelen, som gjør at den trekker seg oppover når jeg løfter armene. brystene ser fine ut, men de føles ikke bra. 

Anonymkode: b01b2...299

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil absolutt anbefale deg å vente. Kroppen endrer seg mye etter du er 18 år. Hvis du ikke har hatt kutt/arr tidligere så vet du heller ikke hvordan hunden pleier å gro. Du kan få lyse, fine arr eller du kan ha en hud som utvikler hypertrofiske eller keloide arr, og det kommer til å plage deg betydelig mer enn at brystene ikke har den størrelsen du ønsker. 

Anonymkode: c53aa...4da

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt brystreduksjon å har gått brede atrofiske arr, de klør intenst selv om det er 3 år siden. 
Hadde jeg vært deg ville jeg venter til etter du fikk barn om du tenker du ønsker det i fremtiden. 
Mine pupper gikk fra veldig små, til veldig store og tunge etter siste barnet mitt. 

Anonymkode: f527e...8bb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk sinnsykt stygge arr, ikke gjør det.

Anonymkode: 60e20...287

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tør ikke legge ut bilde, men arrene mine ser helt grusomme ut. De strekker seg såpass langt ned at de synes når jeg står oppreist. Det ser egentlig ut som om jeg er brannskadet. 

Anonymkode: d4554...67a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...