Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal snart til Roma og vil gjerne ha tips til aktiviteter. Alle de opplagte turistattraksjonene er lett å finne. Ønsker gjerne tips til litt aktiviteter utover det: feks sykkelturer til vingårder utenfor byen. Er det andre aktive ting som er verdt å få med seg?

Anonymkode: 315a6...f5d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge blir du der?

Anonymkode: 55280...d18

AnonymBruker
Skrevet

Gå. Gå rundt i Roma på måfå. Det er utrolig mye fint å se. Du runder et hjørne og der står det en fontene, en obelisk eller en kirke, gå videre og du finner hele tiden noe nytt. Sett deg på en kafe og kjenn på det å være i Roma, være i historien når du skal ha en pause. Ta Roma for det den er. Om det er aktivitetsferie du egentlig vil ha så kanskje ikke Roma? Roma er for historie, kultur, arkitektur og kunst. 

Anonymkode: 42e17...2ea

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! Vi skal absolutt gå rundt og nyte atmosfæren, men vi har en del dager til rådighet og ønsker derfor å gjøre noe mer enn å «bare» gå rundt og se og besøke museer. Det er derfor jeg spør om alternativer også utenfor byen. 

AnonymBruker
Skrevet

Datteren min og jeg var der nå i våres, og da brukte vi en dag i parken ved akveduktene. Vet man kan leie sykler og sykle Appian-veien fra utsiden av Roma og inn til Roma, og da får man med seg både akvedukter, katakomber og natur. Hadde jeg planlagt bittelitt i forkant så hadde jeg absolutt gått for dette, men som vanlig tok jeg bare ferien på sparket😆

Anonymkode: 4c728...77c

AnonymBruker
Skrevet

Santa Marinella strand 

Anonymkode: fb9b7...3d6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Datteren min og jeg var der nå i våres, og da brukte vi en dag i parken ved akveduktene. Vet man kan leie sykler og sykle Appian-veien fra utsiden av Roma og inn til Roma, og da får man med seg både akvedukter, katakomber og natur. Hadde jeg planlagt bittelitt i forkant så hadde jeg absolutt gått for dette, men som vanlig tok jeg bare ferien på sparket😆

Anonymkode: 4c728...77c

Tusen takk for bra tips!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...