Gå til innhold

Hodetelefoner/øreplugger til samtaler og trening

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lei AirPods som stadig vekk slutter å fungere og er på leting er ett alternativ.

jeg trenger tips til noen øreplugger som fungerer med iPhone, er bra til løping, og det viktigste; at de fungerer bra til samtaler også.

har tidligere hatt noe som var kjøpt på Clas ohlson, men lydkvaliteten under samtaler var håpløs. 

Anonymkode: a1eea...33b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beats powerbeats! Beste jeg har hatt. Nå har mine ryki etter mange års bruk, så jeg vil ha nye. De er helt fantastiske, da jeg sliter med at bare propper faller ut hele tiden. 

Skrevet

Dette har jeg ingenting greie på, men jeg har en nevø som i dag er vel 30 år. Han har brukt slike ting hele tiden han siden var ung gutt. Han har også fått noe som kalles for tinitus, det vil si at det piper i øret hans 24/7 365. 
Dette er vel verdt å merke seg da jeg selv er jeg vokst opp på åttitallet og diskotek med høy musikk, jeg har dog ingen problemer med min hørsel, selv om våre foreldre sa at vi ville få det. I arbeidssituasjonen min tidligere i livet, fikk jeg beskjed om å bruke hørselvern. Det har jeg lært meg å bruke og bruker det den dag i dag. Dette er bare en tanke fra mitt ståsted. 

AnonymBruker
Skrevet
Einus skrev (11 minutter siden):

Dette har jeg ingenting greie på, men jeg har en nevø som i dag er vel 30 år. Han har brukt slike ting hele tiden han siden var ung gutt. Han har også fått noe som kalles for tinitus, det vil si at det piper i øret hans 24/7 365. 
Dette er vel verdt å merke seg da jeg selv er jeg vokst opp på åttitallet og diskotek med høy musikk, jeg har dog ingen problemer med min hørsel, selv om våre foreldre sa at vi ville få det. I arbeidssituasjonen min tidligere i livet, fikk jeg beskjed om å bruke hørselvern. Det har jeg lært meg å bruke og bruker det den dag i dag. Dette er bare en tanke fra mitt ståsted. 

Hørepropper brukt riktig er veldig skånsomt. Det er derfor man til og med kan få hørselsvern med høytaler inni.

Det er andre forhold eller feilbruk som forårsaker Tinitus. 

Anonymkode: 82f42...d49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...