AnonymBruker Skrevet 4. september #1 Skrevet 4. september Snakket med en her som virket som min type fyr. Han hadde flere bilder av seg selv og fylt opp med informasjon. I litt prat sa han at han hadde flere barn, hvor gamle de har, hva han jobbet med, byen han bor i, delingen er 50/ og han har vært alene ca 1 år. Jeg har vært alene lengre enn han, har ikke datet ennå for jeg liker alenetiden. Så begynner vi å snappe, bare hverdagslige ting. Han skriver kun på snap, ingen bilder. Han forteller at 50/50 avtalen er ganske løs pga arbeidstidene deres. Over tid virket det som at han enten var med barna eller på jobb. Jeg fikk av en eller annen grunn en magefølelse som gjorde at jeg sjekket han ut på sosiale medier. Han står i et forhold, forholdet har vært ganske mange år ift fb. På damens side er det mange familiebilder og i et forhold med han. Jeg sjekker så videre at han faktisk bor på samme adresse som damen. I mitt hodet ble dette veldig unormal situasjon for en såkalt singel mann. Er det bare meg som tenker at han prøver å være utro? Han må jo mer eller mindre henge over telefonen i hverdagen slik som han konstant skriver. Jeg endte med å blokkere alt, orket ikke inn i noe som ganske klart ikke var ferdig. Og tenkte på min egen del, da jeg ble alene så var forhold på sosiale medier fjernet i løpet av få dager. Adressen min endret seg etter 4 mnd, altså den tiden det tok å finne seg noe annet. Hva tenker andre? Anonymkode: 9d4f4...923 3 3
AnonymBruker Skrevet 4. september #2 Skrevet 4. september Ja, du har tenkt riktig og det er mange slike der ute (dessverre). Anonymkode: 99475...1ed 3
AnonymBruker Skrevet 4. september #3 Skrevet 4. september Min eks boltret seg der inne lenge, til stesøsteren fikk ham opp som match ☠️ Det er mange av dem, så jeg ville hoppet videre ja 😅 Anonymkode: 8c80c...635 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. september #4 Skrevet 4. september Jeg er gift (dame) på tinder, men vi har åpent forhold. Mannen min vet alt og har fullt innsyn i matcher og chatter når og hvis han vil. Men jeg er også forferdet over hvor man menn på tinder som er utro!! De kan si til meg at de også er i åpent forhold, at det er så fint og så kult å matche med andre i samme forhold... Sååå etter litt mer prat kommer det frem at dama dessverre ikke er klar over at de har åpent forhold 🙄 Jeg heller bare fatter ikke at de tør holde på sånn, og hvor kvalmende ubehagelig det er for meg å vite at jeg kan ha vært med på såre en annen dame 😢 (Jeg avslutter og blokkerer alltid altså, og har til nå aldei møtt noen som er i forhold/alltid møttes hjemme hos de i tydelige ungkarsboliger 😂) Anonymkode: f9915...50d 1
AnonymBruker Skrevet 4. september #5 Skrevet 4. september Opptatte menn på datingsider er veldig vanlig desverre. Du tok en bakgrunnssjekk, det vant du på. For opptatte menn er veldig needy og klengete. De går over lik, for å skaffe seg en elskerinne på si. Anonymkode: f1b74...482 3
AnonymBruker Skrevet 4. september #6 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Snakket med en her som virket som min type fyr. Han hadde flere bilder av seg selv og fylt opp med informasjon. I litt prat sa han at han hadde flere barn, hvor gamle de har, hva han jobbet med, byen han bor i, delingen er 50/ og han har vært alene ca 1 år. Jeg har vært alene lengre enn han, har ikke datet ennå for jeg liker alenetiden. Så begynner vi å snappe, bare hverdagslige ting. Han skriver kun på snap, ingen bilder. Han forteller at 50/50 avtalen er ganske løs pga arbeidstidene deres. Over tid virket det som at han enten var med barna eller på jobb. Jeg fikk av en eller annen grunn en magefølelse som gjorde at jeg sjekket han ut på sosiale medier. Han står i et forhold, forholdet har vært ganske mange år ift fb. På damens side er det mange familiebilder og i et forhold med han. Jeg sjekker så videre at han faktisk bor på samme adresse som damen. I mitt hodet ble dette veldig unormal situasjon for en såkalt singel mann. Er det bare meg som tenker at han prøver å være utro? Han må jo mer eller mindre henge over telefonen i hverdagen slik som han konstant skriver. Jeg endte med å blokkere alt, orket ikke inn i noe som ganske klart ikke var ferdig. Og tenkte på min egen del, da jeg ble alene så var forhold på sosiale medier fjernet i løpet av få dager. Adressen min endret seg etter 4 mnd, altså den tiden det tok å finne seg noe annet. Hva tenker andre? Anonymkode: 9d4f4...923 Dette er en av de «alle de gode mennene er opptatt» mennene 🥰 Anonymkode: 72174...647 1
AnonymBruker Skrevet 4. september #7 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er en av de «alle de gode mennene er opptatt» mennene 🥰 Anonymkode: 72174...647 Nei. Anonymkode: c6963...bac 1
Eloise12345 Skrevet 4. september #8 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, du har tenkt riktig og det er mange slike der ute (dessverre). Anonymkode: 99475...1ed Jeg har samme erfaring. Det er mange av de. 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. september #9 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er en av de «alle de gode mennene er opptatt» mennene 🥰 Anonymkode: 72174...647 Jeg kaller ikke det en god mann jeg altså. Anonymkode: 9d4f4...923 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. september #10 Skrevet 4. september Han tok kontakt meg med på annen plattform å lurte på hvorfor jeg hadde blokkert han. Så han innrømmet da at han ikke hadde vært helt ærlig. Så kom den typiske elskerinnetalen. Sa ifra at jeg ikke gidder å ha noe med sånt å gjøre. Anonymkode: 9d4f4...923 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. september #11 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): alltid møttes hjemme hos de i tydelige ungkarsboliger 😂) Hvordan tør du egentlig dette? Er det ikke bedre å møtes på et offentlig sted? Anonymkode: bfba2...796 2
AnonymBruker Skrevet 4. september #12 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Han tok kontakt meg med på annen plattform å lurte på hvorfor jeg hadde blokkert han. Så han innrømmet da at han ikke hadde vært helt ærlig. Så kom den typiske elskerinnetalen. Sa ifra at jeg ikke gidder å ha noe med sånt å gjøre. Anonymkode: 9d4f4...923 I dette tilfellet tror jeg nesten jeg ville tatt kontakt med dama hans. Hun fortjener å vite, så hun evt kan komme seg videre uten han. Anonymkode: bfba2...796 4 3
AnonymBruker Skrevet 4. september #13 Skrevet 4. september Si det til dama. Fri henne fra idioten. Anonymkode: c6963...bac 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. september #14 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (58 minutter siden): I dette tilfellet tror jeg nesten jeg ville tatt kontakt med dama hans. Hun fortjener å vite, så hun evt kan komme seg videre uten han. Anonymkode: bfba2...796 Det blir så mye drama mot den som sier ifra, det orker jeg ikke. Anonymkode: 9d4f4...923 1
AnonymBruker Skrevet 4. september #15 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Det blir så mye drama mot den som sier ifra, det orker jeg ikke. Anonymkode: 9d4f4...923 Dama hans mister kanskje din eneste mulighet til å oppleve kjærlighet med å være uvitende fanget med en utro drittsekk djevel. Det dramaet hadde jag tatt imot om det var meg. Anonymkode: c6963...bac 2
AnonymBruker Skrevet 5. september #16 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Dette er en av de «alle de gode mennene er opptatt» mennene 🥰 Anonymkode: 72174...647 Han var jo ingen god mann. Han var jo en skikkelig dritt fyr. Leste vi ikke samme tekst? Anonymkode: 1620c...b8b 2
AnonymBruker Skrevet 5. september #17 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (På 4.9.2026 den 7.11): Snakket med en her som virket som min type fyr. Han hadde flere bilder av seg selv og fylt opp med informasjon. I litt prat sa han at han hadde flere barn, hvor gamle de har, hva han jobbet med, byen han bor i, delingen er 50/ og han har vært alene ca 1 år. Jeg har vært alene lengre enn han, har ikke datet ennå for jeg liker alenetiden. Så begynner vi å snappe, bare hverdagslige ting. Han skriver kun på snap, ingen bilder. Han forteller at 50/50 avtalen er ganske løs pga arbeidstidene deres. Over tid virket det som at han enten var med barna eller på jobb. Jeg fikk av en eller annen grunn en magefølelse som gjorde at jeg sjekket han ut på sosiale medier. Han står i et forhold, forholdet har vært ganske mange år ift fb. På damens side er det mange familiebilder og i et forhold med han. Jeg sjekker så videre at han faktisk bor på samme adresse som damen. I mitt hodet ble dette veldig unormal situasjon for en såkalt singel mann. Er det bare meg som tenker at han prøver å være utro? Han må jo mer eller mindre henge over telefonen i hverdagen slik som han konstant skriver. Jeg endte med å blokkere alt, orket ikke inn i noe som ganske klart ikke var ferdig. Og tenkte på min egen del, da jeg ble alene så var forhold på sosiale medier fjernet i løpet av få dager. Adressen min endret seg etter 4 mnd, altså den tiden det tok å finne seg noe annet. Hva tenker andre? Anonymkode: 9d4f4...923 Hadde du konfrontert ham hadde du nok fått høre om dødt soverom, dødt forhold, sammen for barnas skyld, sammen pga felles økonomi eller verdier i ting osv, MEN DET ER DEG HAN VIL HA ALTSÅ!! Anonymkode: 25fa6...41a 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #18 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde du konfrontert ham hadde du nok fått høre om dødt soverom, dødt forhold, sammen for barnas skyld, sammen pga felles økonomi eller verdier i ting osv, MEN DET ER DEG HAN VIL HA ALTSÅ!! Anonymkode: 25fa6...41a Han svarte at det var pga økonomi og barna. Som skrevet så oppsøkte han meg på andre plattformer når jeg blokkerte han. Jeg tenker da at han har løyet første gang om å ha vært ALENE I et år, løyet andre gang om 50/50 fordeling. Man starter ikke en relasjon med løgn. Det andre jeg reagerer på da er at jeg ikke orker tanken på en mann som ikke klarer seg økonomisk selv. Anonymkode: 9d4f4...923 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #19 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han svarte at det var pga økonomi og barna. Som skrevet så oppsøkte han meg på andre plattformer når jeg blokkerte han. Jeg tenker da at han har løyet første gang om å ha vært ALENE I et år, løyet andre gang om 50/50 fordeling. Man starter ikke en relasjon med løgn. Det andre jeg reagerer på da er at jeg ikke orker tanken på en mann som ikke klarer seg økonomisk selv. Anonymkode: 9d4f4...923 Hjelpes. Stakkars dame som lever med ham. Anonymkode: 25fa6...41a 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #20 Skrevet 5. september Hadde en lignende opplevelse i våres. Matchet med en mann som bodde i en annen by enn meg, i forbindelse med at han var på besøk i byen jeg bor i. Vi begynte å chatte og hadde såpass god kjemi og mange felles interesser, lik humor o.l at jeg valgte å overse det faktum at han bor i en annen by og at det blir litt pes med reisevei (ca 2 timer). Han hadde vært skilt i 1 år sa han, 3 barn med ekskona. 50/50 ordning. Etterhvert som vi ble bedre kjent over chat klarte jeg å finne ut av etternavnet hans og søkte han opp på Facebook. Der stod han fortsatt som gift. Jeg gikk inn på konas profil og hun hadde lagt ut flere bilder av de to sammen bare tre-fire dager før og tagget et tursted som de hadde besøkt.. scrollet ned og fant flere nylige innlegg med parbilder av de to på ulike utflukter og sammen med barna.. Jeg konfronterte aldri dette for han, men takket nei da han inviterte på date i forbindelse med at han skulle til byen jeg bor igjen. Ble for rotete opplegg for min del. Godt mulig de er skilt; men at de har glemt å fjerne status på Facebook, men alle disse bildene.. som var tatt nylig. Nei. Takk. Anonymkode: 9722b...305 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå