Gå til innhold

Frustrerende fleskete mage

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er møkk lei av magen min. Har helt normal kroppsbygning og er ikke ekstremt kroppsfokusert, men skammer meg veldig over magen. Hater valkene! Jeg har ikke muligheter til å begynne på treningssenter og håper inderlig på gode og inspirerende råd. Alder 55

Anonymkode: 54260...e4e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå tur i skogen. Spis mindre. Dette trenger du ikke treningssenter for.

Anonymkode: 21887...8b0

AnonymBruker
Skrevet

Mindre pizza, snacks og vin.

Anonymkode: fcd12...738

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spis mindre, beveg deg mer

Anonymkode: c352f...10a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2026 den 20.55):

Spis mindre, beveg deg mer

Anonymkode: c352f...10a

Ja, så enkelt er det faktisk. Unngå store tunge måltid, spis lette mindre måltid og gjerne oftere. Drikk vin ist.for øl, gikk selv ned 15 kg uten altfor store anstrengelser. Må tåle å kjenne på litt sult av og til, mye sitter mellom øra.

Anonymkode: f4a6a...73d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, så enkelt er det faktisk. Unngå store tunge måltid, spis lette mindre måltid og gjerne oftere. Drikk vin ist.for øl, gikk selv ned 15 kg uten altfor store anstrengelser. Må tåle å kjenne på litt sult av og til, mye sitter mellom øra.

Legger ikke skjul på at det var tungt å komme i gang. Litt som å slutte å røyke, tungt i starten men blir bedre. Lykke til.

• Liker 1
Skrevet

Har du sykkel? Jeg begynte å irritere meg over magen min med et par kg for mye og bestemte meg for å gjøre noe med det. Sykling får opp forbrenningen. En halvtime hver dag i 3 uker, og jeg har gått ned over halvannet kg allerede, magen har krympet og jeg kommer aldri til å stoppe med dette. Jeg spiser ikke mindre heller, spiser som normalt, men dey er forbrent.

PS ta oppoverbakker, ikke lov å gå av og trille. Push it to the limit.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Altså for noen legger det seg på magen. Etter to graviditeter er det der det legger seg for meg, jeg har en bmi på 20, men alt legger seg på magen. Jeg sparer til fettsuging, det nytter ikke å trene eller spise bort hvor kroppen velger å lagre fett. 

Anonymkode: 68504...300

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...