Gå til innhold

Folk som MÅ mene noe om ALT

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad i ytringsfrihet, men når voksne mennesker bruker den til ryktespredning om Kongefamilien,  gnåle om at hvilket "overgrep" borgfreden er og sammenligner 1,5 ukes landesorg i Norge med tilstander i Nord-Korea skulle jeg ønske enkelte reflektere litt over hva som har allmenn interesse og hva som er syting best egnet for en privat sphere.

Anonymkode: 3ee5b...dfb

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slike innlegg er bare pinlige å lese. Jeg tror ikke de ser selv hva dette sier om dem.

Anonymkode: a4004...af6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Slike innlegg er bare pinlige å lese. Jeg tror ikke de ser selv hva dette sier om dem.

Anonymkode: a4004...af6

Det sier vel mye om dem?

Anonymkode: a51a6...fc9

AnonymBruker
Skrevet

Jo mindre folk vet, jo sterkere meninger har de. De mest høylytte og pratsomme er ofte de som har minst å komme med.

Anonymkode: e4a1c...afa

• Liker 1
Skrevet

Jeg står for det jeg mener angående denne innføringen av "landesorg" av regjeringen. Folk ser ikke rekkeviddene av det når regjeringen bruker dette for å kneble diskusjon. Som noen påpekte i tråden min, så har drivstoffprisen skutt i været, men ingen kan si noe om det nå pga "landesorg" og "borgfred". Det er en fordel for de som vil ha høyere drivstoffpris, men ikke for de som ikke vil ha det. Så man skulle tro det faktisk har allmenn interesse. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Summer Breeze skrev (2 timer siden):

Jeg står for det jeg mener angående denne innføringen av "landesorg" av regjeringen. Folk ser ikke rekkeviddene av det når regjeringen bruker dette for å kneble diskusjon. Som noen påpekte i tråden min, så har drivstoffprisen skutt i været, men ingen kan si noe om det nå pga "landesorg" og "borgfred". Det er en fordel for de som vil ha høyere drivstoffpris, men ikke for de som ikke vil ha det. Så man skulle tro det faktisk har allmenn interesse. 

Er bensinprisen hastesak eller kan det vente til neste torsdag?

Anonymkode: f9b38...33b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du burde logge av. I den virkelige verden er det veldig lite snakk om dette. Det er vi med for mye tid, for lite å gjøre, og som liker dopaminkicket det gir, som sitter på forum og i kommentarfelt og mener noe om alt. Slik også du gjør med dette innlegget. 

Anonymkode: 45097...1fd

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...