Gjest Transkvinne Skrevet onsdag kl. 06:43 #1 Skrevet onsdag kl. 06:43 Hvorfor tilltrekkes noen av å dominere seksuelt og noen om å bli dominert seksuelt. Selv så er jeg seksuelt bifil og seksuelt underdanig og jeg undrer meg over hvorfor noen av oss tiltrekkes av dette.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:32 #2 Skrevet onsdag kl. 08:32 Det bare er slik. Det er ikke noe man blir heller, det er noe man er. Mennesker er kompliserte vesener. Anonymkode: 2f81b...e3b 1
blåbærpai Skrevet onsdag kl. 08:36 #3 Skrevet onsdag kl. 08:36 Det er sammensatt og ikke nødvendigvis noe som lar seg forklare. Det er bare natur.
blåbærpai Skrevet onsdag kl. 08:50 #4 Skrevet onsdag kl. 08:50 Spørsmålet burde kanskje heller være "Hva er det ved å være dominant/underdanig som tenner deg?" Så kanskje noen kan svare å gi deg et perspektiv, hvis det er det du er ute etter. 1
SlemUlv Skrevet onsdag kl. 09:51 #5 Skrevet onsdag kl. 09:51 Jeg er submissive, fordi det er en del av hvem jeg er som person. Innenfor ett samtykkende forhold, selvfølgelig. 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:27 #6 Skrevet onsdag kl. 10:27 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det bare er slik. Det er ikke noe man blir heller, det er noe man er. Mennesker er kompliserte vesener. Anonymkode: 2f81b...e3b Det er i grunnen egentlig ikke så komplisert men det kan bli komplisert når enkelte strider imot og er konflikt med det de er. Anonymkode: d42df...2cd
Gjest Transkvinne Skrevet fredag kl. 19:29 #7 Skrevet fredag kl. 19:29 Tiltrekkning mot bdsm er det mange av oss som har. Noen oppdager det i voksene alder , gjerne når det treffer en partner som intruduserer de for bdsm. Andre har alltid vist at en har denne tiltrekkningen iboende i seg . Selv så har jeg hatt denne tiltrekkningen mot de vi kaller bdsm så lenge jeg kan huske. Lenge før jeg hadde begrep om hva seksualitet var . Fikk en rar følelse inni meg når jeg så bilder/ illustrasjoner av en kvinne ble bundet eller holdt fast. Som jeg i dag vet var seksuell opphisselse. Vi mennesker tenner på så mange ulike ting . Jeg tenker at så lenge dette er frivillige valg tatt av frie voksne mennesker så er det bare fint. Hva det skal inneholde, hvor mye og hvor hardt finner en frem til sammen .
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:06 #8 Skrevet lørdag kl. 13:06 Jeg er litt begge deler. Madammen er ikke noe av delene av det jeg forstår. vet ikke hvorfor. Anonymkode: 801e8...2e8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå