AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:37 #1 Skrevet tirsdag kl. 21:37 Noen som har deltatt på Thoughest Oslo og som har noen gode tips og råd? Skal delta, men ikke trent for dette spesifikt. Er med for moro skyld 😊 Anonymkode: 66f37...396
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 04:19 #2 Skrevet onsdag kl. 04:19 Toughest, mener du? Tough, ikke «though». Anonymkode: 1af06...d87 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 04:35 #3 Skrevet onsdag kl. 04:35 For et banalt navn... Hvorfor ikke bare kalle det: "Oslo hinderbaneløp" eller noe sånt? Anonymkode: a7c5a...de0 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:49 #4 Skrevet onsdag kl. 09:49 Jeg har deltatt før, og skal delta på barneløpet i år med sønnen min. Det blir gøy! Pass på å spise godt med karbohydrater før oppstart, se gjerne på noen videoer fra OCR-løp på Instagram eller lignende. Det kan være lurt å ha tenkt igjennom hvordan man for eksempel forserer et "Irish table". Det er en del løping og mye stigning fra Midtstubakken og opp igjen. Kos deg masse! Det blir morro! K38 Anonymkode: 1c18f...873
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:47 #5 Skrevet onsdag kl. 12:47 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Toughest, mener du? Tough, ikke «though». Anonymkode: 1af06...d87 Klart. La ikke merke til skrivefeilen. 😊 Anonymkode: 66f37...396
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:49 #6 Skrevet onsdag kl. 12:49 AnonymBruker skrev (8 timer siden): For et banalt navn... Hvorfor ikke bare kalle det: "Oslo hinderbaneløp" eller noe sånt? Anonymkode: a7c5a...de0 Sikkert, men så er det et internasjonalt konsept. Det høres mer gøy ut med Toughest enn ditt forslag 😋 Anonymkode: 66f37...396
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:30 #7 Skrevet torsdag kl. 20:30 Spis godt med karbo på forhånd, og ta det rolig i starten. 8km hinderløp er mye mer energikrevende enn 8km terrengløp. Be om hjelp, og gi hjelp ☺️ noe av det som er gøy med ocr er hvordan alle hjelper hverandre! AnonymBruker skrev (På 2.9.2026 den 6.35): For et banalt navn... Hvorfor ikke bare kalle det: "Oslo hinderbaneløp" eller noe sånt? Anonymkode: a7c5a...de0 Hva med Navy Race Oslo, skulle det også hete Oslo hinderbaneløp? Toughest, Tough Viking, Tough Mudder, Navy Race, Spartan, Nuclear og Obstacle run er noen ulike konsepter innenfor OCR, som arrangeres av ulike organisasjoner, på tvers av landegrenser. Skulle alle begynt bare kalle seg stedsnavn og "hinderbaneløp" så hadde det blitt vanskelig skille mellom de ulike løpene som går i samme byer. Anonymkode: ae12f...324
AnonymBruker Skrevet i går, 08:22 #8 Skrevet i går, 08:22 AnonymBruker skrev (På 1.9.2026 den 23.37): Noen som har deltatt på Thoughest Oslo og som har noen gode tips og råd? Skal delta, men ikke trent for dette spesifikt. Er med for moro skyld 😊 Anonymkode: 66f37...396 Hvordan gikk det? 😁 Anonymkode: ae12f...324
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #9 Skrevet 20 timer siden Det gikk bra. Det jeg hadde gruet meg litt til gikk helt fint, og noe av det jeg trodde skulle gå fint bommet jeg litt på. Gøy var det uansett. Anonymkode: 66f37...396 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå